Op zaterdag 14 maart 2020 13:02 schreef Staartjevansaartje het volgende:Goedemiddag!
Ik heb nu zo’n 4 maanden een relatie met een man waar het echt heel fijn mee is.
We klikken super, lachen veel. We hebben voorzichtige plannen voor de toekomst, hij zegt dat hij”nog nooit voor iemand gevoeld heeft wat hij voor mij voelt”. Hij wil dat het goed gaat tussen ons en ziet ons “voor de lange termijn”. Allemaal elkaars ouders en vrienden ontmoet etc.
Hij geeft me regelmatig lieve complimenten. Dat ik zo mooi ben, het mooiste meisje dat hij kent. Dat ik lekker ruik etc. We knuffelen wat af als we samen zijn en hebben fijne en diepe gesprekken waarin we ook eerlijk en kwetsbaar durven te zijn. Zoenen heerlijk en strelen etc. Maar dan...
Ik twijfel soms of hij me echt heel “geil” vind. Begrijp me niet verkeerd, want we hebben prima seks. Als we elkaar zien altijd sowieso, soms wel 2 keer. Hij geeft heerlijke orale seks en kreunt ook van genot als we echt gemeenschap hebben zeg maar. Maar soms komt hij niet klaar.
Als we beginnen heeft hij altijd een superharde penis. Hij zegt dat hij bij niemand zo ‘hard’ wordt als bij mij. Maar tegelijkertijd verliest hij als we bezig zijn soms zijn erectie. Ik doe daar niet raar over, als het gebeurt dan knuffelen we gewoon verder. Hij is superlief en denkt aan me tijdens de sex. Maar echt hard beetpakken, aan mn haren trekken en “beestachtige” sex hebben we niet. Het is allemaal vrij beheerst en niet, zoals ik vaak heb meegemaakt, dat je wild van genot wordt. Ik heb het er eens voorzichtig over gehad met hem, dat hij me best wat ruiger mag behandelen. Toen kwam naar voren dat hij dat lastig vindt. Allereerst omdat hij “netjes’ met me om wil gaan omdat hij me zo mooi vindt en zoveel om me geeft, zo erg respecteert en ziet als zijn “droomtvrouw”. Hij vindt het dan moeilijk om “ordinaire” dingen met me te doen zoals me hard beetpakken of ruig doen.
Ook zei hij dat hij nog nooit seks heeft gehad met iemand die zo slank is (tdat is mijn postuur, een beetje een vervelend overblijfsel van de dansacademie). Dat hij dat supermooi vindt, maar wel bang is om me pijn te doen. Dat hij daarom zich wat inhoudt.
Tenslotte heeft hij ook een lichamelijke kwaal waardoor hij wat minder energie heeft.
Hij zegt dat hij in het verleden wel eens van die ruige seks heeft gehad, maar dan met onenightstands of meisjes die niet zo slim waren en een beetje ‘bimboachtig’ waren (zijn woorden, niet de mijne!) en die hij niet zo respecteerde. Hij vind dat ik uitstraal dat ik elegant ben en respect verdien.
Maar ondertussen word ik er best onzeker van en denk ik: misschien vindt hij me wel mooi, heel aantrekkelijk en lief, maar gewoon niet zo geil?
Is dit herkenbaar voor andere jongens of mannen? En zo ja: gaat dit een probleem vormen als je niet van die beestachtige seks met je partner durft te hebben/als dat er niet zo is?of koester je dan fijne seks en ben je blij dat de rest verder allemaal super is.
Vriend zei een keer (hij is al wat ouder): sex is voor mij niet meer zo enorm belangrijk als vroeger. Ik heb liever iemand waarmee de intimiteit super is.
Kortom: Ik voel me enorm geliefd en gewaardeerd, maar niet ontzettend begeert. Maak ik een probleem waar het niet hoeft te zijn?