En dit ook nog!twitter:krederRaymond twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 13:11:15It is time to travel to Japan 🇯🇵 looking forward to race again! For me on the program for now is the Tour of Tochigi 20/22March and the Tour of Thailand 🇹🇭 1/6April @ Vertrek/Departures, Schiphol Airport https://t.co/eD4zZZHGUQ reageer retweet
Dit lijkt mij overdreven.quote:
Dat dacht ik een paar weken geleden ook.quote:
Paar weken geleden dacht ik wel dat het moeilijk zou zijn met het voorjaar en ook met mei. Maar ik denk niet meteen dat we dit najaar kunnen opgeven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar weken geleden ook.
Springplank voor straks?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:35 schreef wimderon het volgende:
Bettilol zit daar voorin vrij nutteloos te zijn terwijl hij nuttig kan zijn voor René, of mis ik nu iets?
U bent niet bekend met de bruggenhoofdentactiek?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:35 schreef wimderon het volgende:
Bettilol zit daar voorin vrij nutteloos te zijn terwijl hij nuttig kan zijn voor René, of mis ik nu iets?
Stekeltjes?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, Pieter Zwart ziet er met deze hairdo nog lachwekkender uit.
Op de slotklim lijkt het me vrij nutteloos en eerder gaat hij niet gaan nie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U bent niet bekend met de bruggenhoofdentactiek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |