Andere houding op de fiets!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hebben we daar een valide verklaring voor.
Hij mist ook bijna dat Nairo hem voorbij rijdt omdat hij net de andere kant op kijkt.quote:
Misschien, misschien ook wel niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Had Nairo het eindklassement kunnen winnen als hij eerder begonnen was?
2.38.. dat lijkt me dan toch weer nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Die kans was er zeker geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan moet hij boos zijn op de regel, niet over gisteren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:38 schreef franklop het volgende:
Tiesj voor de eindzege.
Of loopt het mis op paar seconden en dan Wuyts mad vanwege gisteren (terecht wel)
Dat bedoelde ik dan ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet hij boos zijn op de regel, niet over gisteren.
Laatste rit van Parijs-Nice is de laatste jaren steevast genot. Kutcorona.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen had anders nog leuk kunnen worden maar helaas
Die reed 19 jaar geleden bij de juniorenquote:
Het waren 5 geweldige dagenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het dan. Tot in juli, wlr-vrienden
Zilver met een gouden randje.quote:
Voltaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat zou Nairoman anders gereden hebben na Parijs-Nice?
Ook met 21 km tijdrit ja?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Catalonië was een certitude met deze benen.
Dat lijkt mij niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Catalonië was een certitude met deze benen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je de laatste de favorieten van posten? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:04 schreef showtimer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Waarom zijn die middelen verdoofd?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nou dat was dat dan weer. Ik pak de verdoofde middelen er maar eens bij.
Verdovendequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zijn die middelen verdoofd?
twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 07:46:10#ParisNice - Laatste dag - huidige stand - duimen voor Tiesj Benoot
https://t.co/heDws3Xtlq https://t.co/MbNuh3K5ql reageer retweet
Is Dré voor Tiesj?twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 14:42:15#ParisNice - Tiesj Benoot knap 2e maar Max.Schachmann is de eindwinnaar https://t.co/1JnHBoIa9q reageer retweet
Je bent wel erg streng.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Professor Slongo valt weer zwaar door de mand.
[ afbeelding ]
Wow hier hebben we echt wat aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Professor Slongo valt weer zwaar door de mand.
[ afbeelding ]
Hij dacht, zonder heel erg stellig te zijn, dat Schachmann de klimmers niet zou kunnen volgen. Nu blij?quote:
Op zo'n gare klim? Unlikely. Maar ja, wie ben ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij dacht, zonder heel erg stellig te zijn, dat Schachmann de klimmers niet zou kunnen volgen. Nu blij?
Jij hebt ook je kwaliteiten denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op zo'n gare klim? Unlikely. Maar ja, wie ben ik.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:24 schreef franklop het volgende:
En dit ook nog!twitter:krederRaymond twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 13:11:15It is time to travel to Japan 🇯🇵 looking forward to race again! For me on the program for now is the Tour of Tochigi 20/22March and the Tour of Thailand 🇹🇭 1/6April @ Vertrek/Departures, Schiphol Airport https://t.co/eD4zZZHGUQ reageer retweet
quote:Voor Raymond Kreder zorgt de crisis van het coronavirus voor de nodige vlieguren. De sprinter van Team UKYO vloog naar Japan voor de Tour of Tochigi en de Tour of Thailand, maar eenmaal in Azië werd duidelijk dat die koersen afgelast zijn. “De enige vlucht die nog teruggaat, is die van mij”, reageert hij vanaf het vliegveld tegen WielerFlits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |