abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192019907

Wat is Roamler?
Roamler is een applicatie voor je telefoon waarmee je onderzoek uit kunt voeren voor verschillende bedrijven en/of merken. De meeste taken leveren geld op, alle taken leveren XP op. Hoe meer XP, hoe hoger jouw "level" en hoe hoger jouw level, hoe meer taken je kan accepteren bijvoorbeeld.

Wat is Smartspotter?
Smartspotter werkt ook met een applicatie. De werkwijze is identiek aan die van Roamler. Smartspotter werkt niet met exp maar met smartpoints.

De vergoedingen die je per taak krijgt zijn heel verschillend. In theorie variëren de bedragen tussen een ¤1,00 en ¤50,00, maar bedragen tot ¤5,00 zijn vrij gangbaar. Roamler en Smartspotter werken op basis van vraag en aanbod. Hoe langer een taak beschikbaar is, hoe meer de taak waard kan worden. De meeste taken dienen maar een keer uitgevoerd te worden, dus te lang wachten kan ook betekenen dat een ander je voor is. Verder sluiten veel taken als er voldoende locaties bezocht zijn.

Er zijn verschillende taken:
* Taken die je thuis uit kunt voeren (veelal creatief), die leveren vaak alleen XP of smartpoints op.
* Taken die je op straat uitvoert (bijvoorbeeld inventarisatie skateplekken of een gesprekje aangaan met een krantenverkoper)
* Taken die je thuis uitvoert met de computer (Shifts), leveren zowel XP als euro's op, vaak tot ¤5,00, al is ¤2,00 de norm.
* Taken die je op andere locaties uitvoert: vergoedingen heel verschillend, altijd XP/Smartpoints.
* Taken die je namens een merk uitvoert, Roamler Merchandising, is voor een select gezelschap > level 3. (bij Smartspotter is dit voor Pro-spotters) je dient voor zowel roamler als Smartspotter een online sollicitatie te houden.
* Producten reviewen (bijvoorbeeld scheerapparaten, tandenborstels etc.)
* Producten opkopen. Denk aan paté, kaas, wasmiddelen.

Wat voor betaalde taken zijn er?
Bijvoorbeeld de tweewekelijkse Babymelk Check: je bent dan ongeveer 2 minuten bezig om een aantal foto's te maken, te kijken of bepaalde producten op voorraad zijn. In sommige taken word je nog gevraagd om bij het personeel te checken of er "achter" of bij de servicebalie nog extra voorraad is. Zo ja, dan dient de medewerker deze voorraad te pakken. Hier moet jij dan een foto van maken. Dan kost de check je zo'n tien minuten.

Ook is er bijvoorbeeld de lege plekken check. Voor 3,50 moet je van alle meters met drinken foto's maken. Vaak is dit zo'n 25 meter, dus 25 foto's. Hierna maak je van elke lege plek een foto. Er zullen wellicht een paar lege plekken zijn per meter. Houd er dus rekening mee dat je honderd foto's maakt voor 3,50.

Andere taken zijn wat meer tijdgebonden, wanneer bijvoorbeeld gevraagd wordt of een product in de Bonus is bij Albert Heijn, en of er wel/geen actiekaartjes bij hangen. De meeste zijn echt binnen een paar minuten uit te voeren en leveren je bij goed uitvoeren direct geld op.

Het komt ook wel eens voor dat je op een terras een drankje moet drinken en een foto van de menukaart dient te maken. Dat geeft dan weer inzicht in of een bepaald merk gepromoot wordt op de menukaart.

Waarom doen bedrijven dit?
Het is voor bedrijven heel interessant om te kijken wat er op de winkelvloer gebeurt. Met Roamlers en Smartspotter gaat dat heel snel, omdat heel veel Roamlers/spotters tegelijkertijd op pad kunnen. Heel snel foto's en gegevens voor bedrijven dus!

Hoe word ik een Roamler?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Hoe word ik een Smartspotter?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere spotters zijn.
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Invites, wat heb ik er aan?
Wanneer jij iemand uitnodigt en die persoon bereikt level 2, dan krijg jij ¤2,00. Vanaf dat moment krijg jij ook 2% van de inkomsten van die Roamler. Moedig iemand dus zeker aan om veel opdrachten uit te voeren, dan word je slapend rijker.
Voor smartspotter krijg je een vast bedrag van 5 cent per goedgekeurde spot van de andere gebruiker.

De volgende FOK!kers hebben nu invites, dus DM/PM ze gerust..
- loezzzje
- jemimapuddleduck
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- F0xy
- Miek95
- eenjongen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door boerhoorn op 14-03-2020 16:36:35 ]
pi_192023918
Zojuist bezig geweest met opdracht voor een supermarkt, toen ik een medewerker naar buiten zag rennen. Na een paar seconden realiseerde ik mij dat dit een winkeldief was en ben ik er ook achteraan gegaan. Ik had hem bijna toen hij een bouwterrein op rende. Daar was ik wat voorzichtiger voor mijn eigen veiligheid en heb ik de politie gebeld in plaats van er vol achteraan blijven gaan. Nadat de politie ter plaatse was en we samen gezocht hebben ben ik weg gegaan. Gelukkig net te horen gekregen dat de politie hem net daarna toch heeft kunnen pakken.
pi_192023939
In de OP staat dat je bij SS 10 cent krijgt per goedgekeurde opdracht van een invite, maar moet dit niet 5 cent zijn?

En mag ik ook weer bij de mensen die invites heeft? Geen idee waarom ik daar ben weggehaald.
pi_192030466
Gister uiteindelijk toch nog zo'n 8 shifts maaltijdoplossingen gedaan. Een groot deel waren kopstellingen waar géén maaltijdoplossingen stonden dus dat ging vrij snel. Na wat oefening zat ik op 20 minuten per shift. Dan kom je op 6 euro per uur uit, ik denk dat ik nog wat sneller moet worden haha.

Vanmorgen naar een locatie voor de babymelk check, blijkt die supermarkt er al 2 maanden niet meer te zitten. Foto gemaakt van de posters die dit aangeven en gewoon de volledige vergoeding ontvangen, erg netjes!

@eenjongen... Dat was wel even schrikken (en een leuke stoot adrealine) gok ik! Mooi dat ze hem te pakken hebben.
pi_192036319
Maaltijdoplossing shift is 9 van de 10x echt bagger. 20 minuten over een shift doen voor ¤2 is hem echt niet voor mij.
pi_192036561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:15 schreef loezzzje het volgende:
Maaltijdoplossing shift is 9 van de 10x echt bagger. 20 minuten over een shift doen voor ¤2 is hem echt niet voor mij.
Dus dat! Dat gun ik ze echt niet. Kan je beter op pad gaan voor de babymelk of krasloten check...Die doe je sneller.
pi_192036662
Damn lig ik er toch nog uit bij widm opdracht. Ik had wel de winnaar goed, misschien toch daar nog wat puntjes voor.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:25 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Dus dat! Dat gun ik ze echt niet. Kan je beter op pad gaan voor de babymelk of krasloten check...Die doe je sneller.
Je kunt idd wel eens kopstellingen hebben waar er niks op staat maar dat is bij maaltijdoplossingen bijna nooit. Je hebt altijd die fkn cup a soup.
pi_192043993
Het zal wel akelig karig worden met opdrachten komende tijd. Ik deed altijd graag de livechecks, maar ja er is geen voetbal voorlopig.
Makkelijk online geld verdienen, iedereen wilt dat wel! Nu is er eindelijk een site waar dat makkelijk en relatief snel kan. Kijk eens op: http://mytrafficvalue.com/ref/colasander .
pi_192044721
Lege schappen genoeg :P
pi_192048747
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:01 schreef Kraait het volgende:
Lege schappen genoeg :P
_O-
pi_192051085
Gaan jullie ondanks alles gewoon op pad voor (rm) opdrachten? Ik zag dat er morgen weer wat opdrachten komen. Ik 'hamster' zelf niet en als ik bijvoorbeeld bij de ah ben pak ik die krasloten check wel mee.

[ Bericht 29% gewijzigd door babbelaar92 op 15-03-2020 21:59:37 (Aanvulling ) ]
pi_192052024
Ik blijf voorlopig thuis.Heb gelukkig een potje voor noodgevallen. Maar ik ga nu niet de winkels in als het niet nodig is. Het is serieuzer als menigeen denkt. Verwacht ook niet dat winkelmedewerkers op mijn komst zitten te wachten, die hebben wel wat anders aan hun hoofd. Plus dat ik verwacht dat er toch wel wat opdrachten zullen gaan vervallen.

[ Bericht 55% gewijzigd door brokkie57 op 15-03-2020 17:09:56 ]
pi_192052113
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:04 schreef brokkie57 het volgende:
Ik blijf voorlopig thuis.Heb gelukkig een potje voor noodgevallen. Maar ga nu niet de winkels in als het niet nodig is. Het is serieuzer als menigeen denkt
Snap ik helemaal. 👍🏼
pi_192053121
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:04 schreef brokkie57 het volgende:
Ik blijf voorlopig thuis.Heb gelukkig een potje voor noodgevallen. Maar ik ga nu niet de winkels in als het niet nodig is. Het is serieuzer als menigeen denkt. Verwacht ook niet dat winkelmedewerkers op mijn komst zitten te wachten, die hebben wel wat anders aan hun hoofd. Plus dat ik verwacht dat er toch wel wat opdrachten zullen gaan vervallen.
De tijd zal het leren.
pi_192059242
Als het zo doorzet gaan we situaties als Italië en Spanje krijgen, waar je alleen met een bon/afspraak om naar de supermarkt te gaan de straat op mag. De tijd zal het inderdaad leren.

Afgelopen woensdag twijfelde ik nog, maar inmiddels zie ik wel in dat de situatie zo serieus is dat we zo veel mogelijk binnen moeten zitten. Voor mij is het ook alleen maar voor de leuk, ik verdien meer met mijn ZZP werk (wat ook vanuit thuis kan). Kan me voorstellen dat het minder prettig is als je echt afhankelijk bent van Roamler. Dat zullen er hopelijk niet zo veel zijn ;)
pi_192062753
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:08 schreef Kraait het volgende:
Als het zo doorzet gaan we situaties als Italië en Spanje krijgen, waar je alleen met een bon/afspraak om naar de supermarkt te gaan de straat op mag. De tijd zal het inderdaad leren.

Afgelopen woensdag twijfelde ik nog, maar inmiddels zie ik wel in dat de situatie zo serieus is dat we zo veel mogelijk binnen moeten zitten. Voor mij is het ook alleen maar voor de leuk, ik verdien meer met mijn ZZP werk (wat ook vanuit thuis kan). Kan me voorstellen dat het minder prettig is als je echt afhankelijk bent van Roamler. Dat zullen er hopelijk niet zo veel zijn ;)
Lijkt me nogal bizar als je echt afhankelijk bent van Roamler/Smartspotter voor je gehele inkomen. Ook zonder de situatie waarin we nu zitten is dat niet echt verstandig.
pi_192066096
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Lijkt me nogal bizar als je echt afhankelijk bent van Roamler/Smartspotter voor je gehele inkomen. Ook zonder de situatie waarin we nu zitten is dat niet echt verstandig.
Lijkt me ook niet verstandig, maar ik heb toch wel wat berichten voorbij zien komen van mensen die dit fulltime doen ; :X
pi_192096005
Weinig checks te doen..
pi_192098184
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef boerhoorn het volgende:
Weinig checks te doen..
Ah actieplekken, olaz kruidvat, rm perfect schap, rm sugar free, merken checks en krasloten checks ah (inmiddels ¤8) ik vind dat er nog aardig wat te doen is.
pi_192103642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:08 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ah actieplekken, olaz kruidvat, rm perfect schap, rm sugar free, merken checks en krasloten checks ah (inmiddels ¤8) ik vind dat er nog aardig wat te doen is.
Die rm en krasloten checks zijn in de verte verre niet te vinden hier. Eerste 40 kilometer verderop.. 😂
pi_192114169
Ik vind het verbaasinwekkend dat mensen nog op pad gaan. Onze kantoorpanden, scholen en horeca wordt gesloten om contact met andere mensen te minimaliseren. Ik ben niet bang voor mijzelf, maar vind het wel een plicht om verspreiding zo veel mogelijk tegen te gaan en dus thuis te blijven waar mogelijk.

Een volle supermarkt ga ik niet opzoeken als het niet nodig is, en al helemaal niet voor een paar euro.
pi_192117419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:43 schreef Kraait het volgende:
Ik vind het verbaasinwekkend dat mensen nog op pad gaan. Onze kantoorpanden, scholen en horeca wordt gesloten om contact met andere mensen te minimaliseren. Ik ben niet bang voor mijzelf, maar vind het wel een plicht om verspreiding zo veel mogelijk tegen te gaan en dus thuis te blijven waar mogelijk.

Een volle supermarkt ga ik niet opzoeken als het niet nodig is, en al helemaal niet voor een paar euro.
Top! Ik blijf ook al sinds maandag binnen. Desnoods maanden als het moet. Voor hetzelfde geld ben je zelf besmet en steek je anderen aan. Totaal onverantwoord. En wat een ander hiervan vindt, moeten ze zelf weten, ik probeer in ieder geval het risico zoveel mogelijk te beperken. Voor mezelf en anderen.
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2020 @ 13:58:06 #23
21636 Feestkabouter
pi_192118313
quote:
verbaasinwekkend
_O- _O- _O- _O-
pi_192119372
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:58 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Haha ik wist dat het niet klopte, maar wist zo snel ook niet hoe ik het wel correct schreef :G
pi_192121500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:58 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Heb jij hier een radar voor ofzo? Dat je komt opdagen als er spellingsfouten te zien zijn _O-
pi_192122539
quote:

Volgens mij gaan er echt nauwelijks meer mensen op pad nu. Niet alleen door Corona, maar ook omdat alles wat er nu in de app staat maximaal ¤3 is. Ik las dat er nog een enkeling die RM sugarfree opdrachten doet van red bull, maar ik zou me een beetje schamen als ik een supermarkt nu lastig zou vallen daarmee.
pi_192123528
Zullen dan ook weinig shifts zijn vrijdag want ja er moeten natuurlijk wel foto’s zijn om te controleren. En die moeten in de winkel gemaakt zijn ;)
pi_192125395
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:02 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Heb jij hier een radar voor ofzo? Dat je komt opdagen als er spellingsfouten te zien zijn _O-
Gelukkig alleen hier en niet meer op Slack. 😂
pi_192131369
Ik was in een aantal ah filialen hier. Ik merkte dat de manager zichtbaar flink geïrriteerd was van één filiaal waar ik normaal altijd leuk onthaald word.

Pas op de plaats dus!
  donderdag 19 maart 2020 @ 08:22:52 #30
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_192136131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:02 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Nou echt hè, wat een sneuneus. 😂
  donderdag 19 maart 2020 @ 11:32:27 #31
488882 JaVe
Roamler professional
pi_192139347
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 08:22 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Nou echt hè, wat een sneuneus. 😂
Taalnazi is ook een mooie term ervoor
Bamm
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2020 @ 13:26:47 #32
21636 Feestkabouter
pi_192141602
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:32 schreef JaVe het volgende:

[..]

Taalnazi is ook een mooie term ervoor
de juiste woordvolgorde is:
"Taalnazi is er ook een mooie term voor"
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 19:20:25 #33
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_192149400
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:26 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

de juiste woordvolgorde is:
"Taalnazi is er ook een mooie term voor"
_O- heerlijk
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 19 maart 2020 @ 19:32:42 #34
488882 JaVe
Roamler professional
pi_192149669
Haha echt he
Bamm
pi_192150284
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 17:26 schreef loezzzje het volgende:
Zullen dan ook weinig shifts zijn vrijdag want ja er moeten natuurlijk wel foto’s zijn om te controleren. En die moeten in de winkel gemaakt zijn ;)
De etoscheck is uit de app dus ik denk dat er voldoende winkels bezocht zijn voor de shifts :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Miek95 op 19-03-2020 21:35:14 ]
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:31:25 #36
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_192151018
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:59 schreef Miek95 het volgende:

[..]

De etoscheck is uit de app, dus ik denk dat er voldoende winkels bezocht voor de shifts :)
Kom er maar in, Feestkabouter.
pi_192153754
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:59 schreef Miek95 het volgende:

[..]

De etoscheck is uit de app dus ik denk dat er voldoende winkels bezocht zijn voor de shifts :)
Dat zou mooi zijn. Hebben we wat te doen nu we thuis moeten blijven.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:27:48 #38
488882 JaVe
Roamler professional
pi_192159786
Ik snap alleen niet dat Roamler niet de opdrachten even eruit haalt.
Of zijn er dus gekken die verspreiding van COVID op hun naam willen staan, in ruil voor 1,60 bij babymelkcheck.

Ik mag toch hopen dat niemand die checks doen want wie die checks doen denkt dus niet aan de medemens. BABYmelk waar dus moeders met kinderen lopen.

Want stel jij doet de opdracht bij A en bij A loopt een coronapatient die jou besmet.
Dan ga jij naar winkel B en bij B besmet jij anderen.
En dat voor 1,60¤

Be Wise , STAY HOME
Bamm
pi_192160216
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:27 schreef JaVe het volgende:
Of zijn er dus gekken die verspreiding van COVID op hun naam willen staan, in ruil voor 1,60 bij babymelkcheck.

Ik mag toch hopen dat niemand die checks doen want wie die checks doen denkt dus niet aan de medemens. BABYmelk waar dus moeders met kinderen lopen.

Want stel jij doet de opdracht bij A en bij A loopt een coronapatient die jou besmet.
En dat voor 1,60¤

Be Wise , STAY HOME
Tja, Roamler is ook een bedrijf en als ze de opdrachten stil leggen hebben hun medewerkers ook geen geld meer. Het gaat dus denk ik niet zozeer om de Roamlers die rond lopen, maar om het bedrijf en haar medewerkers.

Je ziet dat veel bedrijven open blijven 'omdat de regering het nog niet verboden heeft' zoals kappers e.d. Tegelijkertijd kunnen bedrijven ook hun eigen verantwoordelijkheid nemen, je hoeft niet altijd op de overheid te wachten. Als mysteryshoppen een bekende en grote branche was geweest, hadden ze het al lang verboden deze dagen :X

Ik ga in ieder geval niet meer op pad. Afgelopen week nog wel een actiekoppen check bij AH gedaan omdat ik toch boodschappen moest doen, maar werd afgekeurd omdat ik de lege koppen niet op de foto had gezet. Het is chaos in de supermarkt dus een fatsoenlijke foto lukt sowieso niet meer, ik kap er voorlopig even mee. Jammer, maar het is wel het beste denk ik.
pi_192161403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:27 schreef JaVe het volgende:

En dat voor 1,60¤

Be Wise , STAY HOME
Die babymelk check duurt zo'n 1-2 minuten. Als je boodschappen moet doen (omdat je niet hamstert) zullen denk ik veel Roamlers toch even die check meepikken omdat ze er toch zijn. Als je alleen naar de supermarkt gaat om die check te doen ben je in mijn opinie wel vreemd bezig.
pi_192162258
En volgens mij (maar corrigeer me als ik het mis heb) kun je als je door persoon A besmet wordt en dan in een andere winkel bent nog niet persoon B besmetten. Je besmet volgens mij pas mensen als je klachten krijgt. En die heb je sowieso nog niet binnen een paar uur.

Neemt niet weg natuurlijk dat ik (ik ga sowieso al bijna nooit meer op pad) niet meer op mijn gemak checks in winkels zou gaan doen op dit moment.
pi_192170625
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:23 schreef brokkie57 het volgende:

[..]

Top! Ik blijf ook al sinds maandag binnen. Desnoods maanden als het moet. Voor hetzelfde geld ben je zelf besmet en steek je anderen aan. Totaal onverantwoord. En wat een ander hiervan vindt, moeten ze zelf weten, ik probeer in ieder geval het risico zoveel mogelijk te beperken. Voor mezelf en anderen.
Ehm hoe bedoel je desnoods maanden als het moet? Ben je dan een van die mensen die nu 200 rollen toiletpapier en 40 zakken pasta heeft staan dat je het maanden uit zou houden? :P De meeste mensen moeten toch naar de supermarkt en sommige wel naar 3/4 verschillende supermarkten omdat in elke supermarkt veel lege schappen zijn
pi_192171766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:29 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Ehm hoe bedoel je desnoods maanden als het moet? Ben je dan een van die mensen die nu 200 rollen toiletpapier en 40 zakken pasta heeft staan dat je het maanden uit zou houden? :P De meeste mensen moeten toch naar de supermarkt en sommige wel naar 3/4 verschillende supermarkten omdat in elke supermarkt veel lege schappen zijn
Nee. Boodschappen doe ik wel. Met zelfgemaakt mondkapje.Voordeel voor mij...ik woon boven een supermarkt. Dus hoef niet ver. En als de zon gaat schijnen weer lekker op het balkon. Desnoods maanden, ja. Maar zo lang duurt het niet . Denk dat we met 3 weken weer vrij zijn om te gaan en staan waar we willen.
pi_192172837
Nou dat denk ik eerlijk gezegd niet. Als je ziet hoelang het in China heeft geduurd, daar zijn ze nou pas een beetje aan het opknappen en daar is het al ellende vanaf december. Dus vrees dat we hier nog zeker wel een maand of 2 mee zitten. Maar goed niemand kan natuurlijk in de toekomst kijken.
pi_192173005
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef brokkie57 het volgende:

[..]

Nee. Boodschappen doe ik wel. Met zelfgemaakt mondkapje.Voordeel voor mij...ik woon boven een supermarkt. Dus hoef niet ver. En als de zon gaat schijnen weer lekker op het balkon. Desnoods maanden, ja. Maar zo lang duurt het niet . Denk dat we met 3 weken weer vrij zijn om te gaan en staan waar we willen.
Dan kan je toch net zo goed ff snel een check doen. Ik bedoel om een check uit te kunnen voeren moeten er sws geen mensen voor het schap staan, anders kan je geen foto's nemen.
pi_192173641
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:02 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Dan kan je toch net zo goed ff snel een check doen. Ik bedoel om een check uit te kunnen voeren moeten er sws geen mensen voor het schap staan, anders kan je geen foto's nemen.
Waarom zou ik? Voor die paar euro??
pi_192174116
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:56 schreef loezzzje het volgende:
Nou dat denk ik eerlijk gezegd niet. Als je ziet hoelang het in China heeft geduurd, daar zijn ze nou pas een beetje aan het opknappen en daar is het al ellende vanaf december. Dus vrees dat we hier nog zeker wel een maand of 2 mee zitten. Maar goed niemand kan natuurlijk in de toekomst kijken.
Mijns inziens gaan ze er snel genoeg achter komen dat het werkelijke percentage veel lager is dan 3,7%. En dat we over een paar dagen de piek al hebben. Dat hoop ik. Helaas geen glazen bol.
pi_192174265
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:30 schreef brokkie57 het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Voor die paar euro??
Ze bedoelt niet dat jij dat moet gaan doen. Het enige wat ze bedoelt is dat het niet zo gek is dat er Roamlers zijn die de checks in supermarkten nu nog steeds doen want ze zijn toch al in de supermarkt voor boodschappen.
pi_192174518
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:00 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ze bedoelt niet dat jij dat moet gaan doen. Het enige wat ze bedoelt is dat het niet zo gek is dat er Roamlers zijn die de checks in supermarkten nu nog steeds doen want ze zijn toch al in de supermarkt voor boodschappen.
Precies dit. Als jij het brood hebt gepakt achterin de winkel en naar de kassa loopt kan je toch net zo goed ff snel 4 foto's maken van de nutrilon pakken.
pi_192174566
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:08 schreef Kraait het volgende:

Nja in deze tijd zullen dat er misschien nog best wat zijn. Denk maar aan mensen die in de horeca werken of evenementen/sport met een nuluren contract
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')