nog gegehosseld?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:18 schreef KillemWieft het volgende:
Musical groep 8 hierop gedanst. Ik toen al een fucking baas, stond vooraan.
Lastig op het podium tijdens een gechoreografeerd optreden. Wel gehosseld toen we dus een keer na school naar Dirty Dancing gingen. Was natuurlijk ook de enige reden dat ik en nog een paar jongens uit de klas meegingen.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lastig op het podium tijdens een gechoreografeerd optreden. Wel gehosseld toen we dus een keer na school naar Dirty Dancing gingen. Was natuurlijk ook de enige reden dat ik en nog een paar jongens uit de klas meegingen.
Nou nee, niet voor mensen die geen leuke jeugd hadden lijkt me.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef cosmosis het volgende:
Je eigen jeugd is altijd beter wanneer je oud wordt
Armageddon is wel een bazenfilm, heb ik twee of drie weken geleden weer eens gekeken, puur genot.quote:
Waar? GVDquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Armageddon is wel een bazenfilm, heb ik twee of drie weken geleden weer eens gekeken, puur genot.
Gekuikt natuurlijk.quote:
Laat me eens raden, jij bent er zo een?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou nee, niet voor mensen die geen leuke jeugd hadden lijkt me.
Dit betreft uiteraard het sentiment "vroeger was alles beter en de jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor de oudere"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou nee, niet voor mensen die geen leuke jeugd hadden lijkt me.
Tyfus, ik wist de naam van de artiest nooitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:36 schreef IxCalypso het volgende:
Omdat ik deze week en enorm leuk twitterbericht zag met dit nummer, maar ik heb het bericht niet op geslagen
Nopequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n slechte uitspraak, stop daar mee, voor mij
Ik dacht dat juist jij me wel een beetje kende.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat me eens raden, jij bent er zo een?
Nee gek, ik ken jou totaal niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist jij me wel een beetje kende.
Ik had juist een enorm leuke jeugd, werd pas later teleurgesteld door mensen.
Weet je wat de ellende is van dit soort films en series?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Armageddon is wel een bazenfilm, heb ik twee of drie weken geleden weer eens gekeken, puur genot.
Beetje, niet echt neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee gek, ik ken jou totaal niet.
Ik vind het wel grappigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom niet, het staat je slecht.
Je bent er ook zo vaak ^^quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, de standaard ellendige vrijdagavond/nacht slowchat in dit topic.
Je bedoelt dicht bij de werkelijkheid. In het echt is elke potentiele held in een disaster, eigenlijk gewoon een zelfingenome clown. Rambo bestaat alleen in films.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Weet je wat de ellende is van dit soort films en series?
Er zijn maar weinig mensen daadwerkelijk een leider of een soloheld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |