Economische sectoren en landen steunen. Zo laten ze ook de begrotingsregels in noodsituaties even vieren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:11 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Maatregel wil ik dat niet noemen eerder blijk van onvermogen van de EU
25 miljard wat ga je er mee doen![]()
De families van de overledenen mee afkopen?
Werk je bij Loetje in de Haagse Bluf?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:12 schreef bitterbal het volgende:
Kom net terug van werk. Drukker dan gedacht maar op straat dode boel in centrum van den haag. En het is vrijdag...
Wel geschrokken van het bericht van de banen die geschrapt gaan worden bij klm
Kan ik alleen maar respect voor hebben. Je familie is nu belangrijker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Zojuist besloten in overleg met mijn vrouw om mezelf maandag ziek te melden. Mijn vrouw is 38 weken zwanger en ik wil de bevalling niet missen door deze (eventuele) ziekte!.... Het bedrijf waar ik werk doet vrij weinig (ik kom uit Branbant en werk aan de rand in Limburg), buiten een paar flyers ophangen dat je je handen moet wassen... Jullie mening?
Dan weet je een beetje wat je kunt verwachten. Ook kan je bij een volgend kindje veelal redelijk inschatten of het (waar/om) moeilijk ging/gaat of eerder relatief soepeltjes verliep.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets wat al weken in mijn gedachte spookt. Wij hebben met de eerste een thuisbevalling gedaan, en zijn dat met de tweede ook van plan. Het is moeilijk in te schatten wat nu verstandig is? Of geen verloskundige beschikbaar, of geen ziekenhuiskamer / personeel? We laten het op zijn beloop en gaan ervan uit dat er iemand beschikbaar is thuis.
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:14 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Werk je bij Loetje in de Haagse Bluf?
Inderdaad triest voor mensen die bij de KLM werken
ja rats boem even paar duizend man op straatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:12 schreef bitterbal het volgende:
Kom net terug van werk. Drukker dan gedacht maar op straat dode boel in centrum van den haag. En het is vrijdag...
Wel geschrokken van het bericht van de banen die geschrapt gaan worden bij klm
ja erg sneuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja rats boem even paar duizend man op straat![]()
Misschien zorgen de jonkos ervoor dat je minder helder nadenkt.quote:
Kunnen een bedankje aan Trump sturenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja rats boem even paar duizend man op straat![]()
O ja hoor. En voor mij persoonlijk (en gezin) komt het ook wel goed. Het zijn mijn (schoon)ouders die in de risicogroep zitten waar ik mij (enigszins) druk om maak. Het lijkt allemaal zo surrealistisch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Maar als je logisch kan nadenken weet je dat het nodig is, toch? Ik denk niet eens na over economische gevolgen om eerlijk te zijn, dat is nu geen prio. Ik weet bijv dat ik mijn baan kwijt ga raken, mijn sector is ubergevoelig voor dit soort praktijken. So be it. Dont care. JHet komt allemaal wel goed, uiteindelijk.
Had dit 3 weken geleden niet verwacht. Dat wel.
Bedrijven overeind houden? Enorme teruglopende belastinginkomsten opvangen? Bijspringen bij gezondheidszorg? Mensen die zonder baan komen te zitten niet laten verhongeren?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:11 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Maatregel wil ik dat niet noemen eerder blijk van onvermogen van de EU
25 miljard wat ga je er mee doen![]()
De families van de overledenen mee afkopen?
Valt me nog mee...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
Werk net buiten centrum maar kwam langs cs en normaal op vrijdag avond zie je daar wel veel beweging. nu nauwelijks
Waarschijnlijk zon FvD-demagoogje die per se de EU moet afzeikenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bedrijven overeind houden? Enorme teruglopende belastinginkomsten opvangen? Bijspringen bij gezondheidszorg? Mensen die zonder baan komen te zitten niet laten verhongeren?
Of begrijp ik jou helemaal verkeerd?
Ja maar dat heeft pas zin als je er een 0 achter zetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bedrijven overeind houden? Enorme teruglopende belastinginkomsten opvangen? Bijspringen bij gezondheidszorg? Mensen die zonder baan komen te zitten niet laten verhongeren?
Of begrijp ik jou helemaal verkeerd?
Volgens mij overleeft het virus het niet bij 30 minuten in 56 graden celcius.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Valt best mee hè.
Sudan 31, Gabon 31, Venezuela 27, Suriname 31, Cayman Islands 28, Aruba en Guadeloupe 28, dus ja, valt best mee met dat virus in de warmte.
Mijn man en zonen zijn ook ziek geweest, maar milde klachten. Niet ziektewet waardig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dan zou je ook mensen in je omgeving besmet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |