Staat in Utrecht blijkbaar. Werd net genoemd en is momenteel nog niet nodig. De IC's zijn nog niet in de opschaalfase belandt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
We hebben een compleet rampenziekenhuis. Ik vraag mij wel af waarom we daar nog niets van gehoord hebben.
Ja, lijkt me een duidelijke uitspraak. Aardige leap die hij hier neemt geloof ik. Maar goed, we gaan het zien. Hij weet het beter dan ons.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat wij hier NOOIT in dezelfde situatie als Italië zullen komen? Zei die dat nou echt?
Ja, dat zei deze kenner.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat wij hier NOOIT in dezelfde situatie als Italië zullen komen? Zei die dat nou echt?
Ja. Sterker nog: "volste vertrouwen" heeft hij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Kyran het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze er niet gewoon van uit gaan dat we in dezelfde situatie terecht gaan komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Kyran het volgende:
Letterlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Kyran het volgende:
12 ic beddenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het heet dan ook calamiteitenhospitaal officieel
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Heb een serieuze vraag.
Denken jullie, mochten we dit overleven, en verdwenen zijn, er een dag van nationale/internationale rouw komt voor alle gevallen mensen? Een terugkerend jaarlijks ritueel voor de lengte van dagen?
Nee, denk van niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Heb een serieuze vraag.
Denken jullie, mochten we dit overleven, en verdwenen zijn, er een dag van nationale/internationale rouw komt voor alle gevallen mensen? Een terugkerend jaarlijks ritueel voor de lengte van dagen?
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Kyran het volgende:
Ze sturen ook spullen naar Spanjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was boos op China tot ze een berg hulpgoederen en artsen naar Italië hebben gestuurd.
Ben nog steeds een beetje boos, tot ze ons ook gaan helpen. Dan koop ik alleen nog maar made in China.
Omdat het nog lang niet nodig is om die capaciteit te moeten benutten blijkbaarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
We hebben een compleet rampenziekenhuis. Ik vraag mij wel af waarom we daar nog niets van gehoord hebben.
twitter:Chenbariatrics1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 05:33:261/
March 10,2020
“This is from a front-line ICU physician in a Seattle hospital
This is his personal account:
* we have 21 pts and 11 deaths since 2/28.
* we are seeing pts who are young (20s), fit, no comorbidities, critically ill. It does happen. reageer retweet
Geen geld meer voor dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Heb een serieuze vraag.
Nee, want ze stoppen vrij snel met meten. Dan zijn "de testen op".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Heb een serieuze vraag.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Heb een serieuze vraag.
marktwerking. alles geminimaliseerd, meer managers ertussen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:03 schreef JortKelder het volgende:
70% van de IC bedden liggen normaal gesproken al vol. Heeft dan niemand eens het idee gehad dat we bij een ramp daar lang niet goed genoeg aan hebben?
Of kost dat teveel geld en is dat risico voor lief genomen?
Ja met dezelfde stelligheid als dat die man niet besmettelijk was tijdens carnaval.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Kyran het volgende:
Wat te denken van een nationale dag voor alle artsen, verpleegkundigen etc etc die al die levens hebben gered met gevaar voor eigen veiligheid iedere dag weer en met minimale rust tussen werk door?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Heb een serieuze vraag.
Nee, jij pakt er 1 quote uit. Terwijl ze de zin erna zegt, we staan wel echt pas aan het begin.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee feitelijk is het natuurlijk correct, kan het nog wel tenenkrommend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |