Weet niet wat je al gezien.hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:25 schreef Mariposas het volgende:
Zijn er nog leuke Netflix series momenteel? Wat zijn aanraders?
You, homeland, oitnb, Fargo, Criminal, breaking bad, mind hunter, sinner, la casa de papel, the missing, when they see us, the End of the f*cking world, Dark.quote:
Vis a visquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
You, homeland, oitnb, Fargo, Criminal, breaking bad, mind hunter, sinner, la casa de papel, the missing, when they see us, the End of the f*cking world, Dark.
The crown en Narcos vind ik niets.
Undercover natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
You, homeland, oitnb, Fargo, Criminal, breaking bad, mind hunter, sinner, la casa de papel, the missing, when they see us, the End of the f*cking world, Dark.
Mijn man heeft die ongeveer ook allemaal wel op zijn lijstje staan en kijkt nu Vikings.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Peaky Blinders!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Vanuit de KNGU is opgeroepen om alle lessen op te schorten tot 31 maart. Raar dus dat er verenigingen zijn die het toch door laten gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:08 schreef Kyara het volgende:
Npg even terugkomend op het vorige topic. Ik vind het ook raar dat sport zoals turnen gewoon doorgaat. Wij gaan iig niet. Alleen school en 1x per week bso. Ik werk ook gewoon thuis conform richtlijn en school houdt zich hier ook aan. En hopelijk is dat voldoende. Zodra richtlijnen aangescherpt worden dan houden we ons daar natuurlijk ook aan.
Jaquote:
Joh, trek de lange teentjes ff in.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:23 schreef Mariposas het volgende:
het ging inderdaad vrij veel over Corona en thuiswerken, maar die series hebben vrij weinig met thuiswerken te maken.Als ik thuis werk, nouja, dan werk ik dus gewoon.
Lange teentjes?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:29 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Joh, trek de lange teentjes ff in.
Ik kan thuis niet zo gek veel als ik niet meer naar mijn werk kan/mag. Dus voor mij kan het eventueel wel. Verschil in beroepsgroep.
Het was maar een opmerking met humor hoor. Relax!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lange teentjes?
Volgens mij ben jij gewoon een beetje zuur dat je voor de klas moet staan en reageer je dat hier af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |