Niet helemaal, gedoseerd ziek worden geeft ook veel gelegenheid dat groepen mensen ook beter worden. Het belangrijkste bij een pandemie is niet het herstel maar dat niet alles in gelijktijdig ineenstort. Een bruikbaar vaccin of medicijn zal minstens 2-10 jaar duren als dat er al komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
Enige waarom lockdowns nuttig zijn is een gecontroleerde verspreiding. Het is niet ineens weg ofzo. Succes met je jaar in lockdown zitten tot er een vaccin is wat je mag gebruiken.
Sorry, ik zit voornamelijk in dit topic. Zal het wel weghalen dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:52 schreef Revanches het volgende:
[..]
Hier hebben we een apart topic voor.
Juist en dat verontrust me.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:50 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Het zegt niet zoveel, het kan namelijk meerdere dingen betekenen:
- Patienten jonger dan 50 hebben meer kans om op de IC te komen.
- Bij ouderen die geïnfecteerd raken wordt in het ziekenhuis reeds besloten niet meer naar de IC te gaan vanwege andere aandoeningen die zij hebben
- Ouderen zijn nog niet in aanraking gekomen met het virus omdat het in die kringen nog minder frequent aanwezig is (80+'ers zijn minder sociaal, vieren minder carnaval, etc..)
- Etc, etc, etc...
Ok ik luister veel radio1 en daar toch al zeker twee keer gehoord van ik geloof beide keren een viruloog. Met beide keren de kanttekening dat er geen officieel onderzoek naar gedaan is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele bron gezien met bewijzen dat kinderen het virus niet of moeilijker verspreiden.
Dat bericht van mij van rijnmond geeft mij een mega angstgevoelquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:53 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Mijn advies; stop met het lezen in dit topic. Mensen kicken hier op paniek en willen wat sensatie in hun leven dus maken het allemaal erger. 80% van de mensen heeft zeer milde klachten, veelal oudere mensen met al gezondheidsklachten overlijden, en als we een tijdje aan de regels van het RIVM houden dan dood het virus zich vanzelf.
Niet zo gek laten maken door alle gekkies hier.
Diverse ziekenhuizen moeten al opschalen en dan nog mensen wegzetten als gekkies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:53 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Mijn advies; stop met het lezen in dit topic. Mensen kicken hier op paniek en willen wat sensatie in hun leven dus maken het allemaal erger. 80% van de mensen heeft zeer milde klachten, veelal oudere mensen met al gezondheidsklachten overlijden, en als we een tijdje aan de regels van het RIVM houden dan dood het virus zich vanzelf.
dus die Chinese en Italiaanse artsen logen erover, dat het zo erg was, jij moet even de OP doornemen !quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:53 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Ja mij ook. Snap niet dat men hier zo gelaten onder is. Je wil daar echt niet liggen.quote:
İdd. 60% van de mannen en 40% vam de vrouwen, helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:49 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daar wordt nog veel meer gerookt dan hier. En roken is een duidelijke extra risicofactor
Nu gaat het nog, nu is er nog plek. Over twee weken echter...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:56 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja mij ook. Snap niet dat men hier zo gelaten onder is. Je wil daar echt niet liggen.
Jij bent er duidelijk ook zo iemand dus waarbij het nooit goed is. Lekker sensatie zoeken hier en posten hoe slecht en kut alles wel niet is. Doe. normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Diverse ziekenhuizen moeten al opschalen en dan nog mensen wegzetten als gekkies..
Ik zit hier al een tijdje, en zag dit met alle anderen al ruim van te voren. Ik ben niet compleet in paniek, maar erg bezorgd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:53 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Ik normaal ook,maar nu is het lachen me echt wel vergaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:48 schreef PzKpfw het volgende:
Ben ik de enige die stiekem wel een beetje kan genieten van alle sensatie?
Dat mensen dat nog niet willen inzien verbaast me oprecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:56 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja mij ook. Snap niet dat men hier zo gelaten onder is. Je wil daar echt niet liggen.
We moeten gelijk duizenden beademingsapparaten bestellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja fantastisch. Die zijn morgen of uiterlijk overmorgen ook allemaal nodig.
Ik zeg voor aanstaande donderdag draait het al in de soep hier met onze zorg.
Gelukkig dat we goed voorbereid waren![]()
![]()
jij mag van mij wel weggaan als het je in dit topic niet bevalt er zijn zat andere.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:56 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Jij bent er duidelijk ook zo iemand dus waarbij het nooit goed is. Lekker sensatie zoeken hier en posten hoe slecht en kut alles wel niet is. Doe. normaal.
e Paniek? Welneequote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:53 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Het is ook echt klote allemaalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed meer verwerken. Zoveel nieuws heel de dag, het wordt alleen maar slechter en slechter
Het beestje wordt nu alleen niet bij de naam genoemd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:27 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als ziekenhuizen de keuze tussen patienten moeten gaan maken wie ze optimale zorg gaan geven en wie niet, met een veel groter risico op overlijden, dan mag dat beestje best bij zijn naam genoemd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |