SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
We hebben wel spaargeld natuurlijk en geld in de bedrijven. Maar we zijn problemen liever voor. We worden er echt niet slechter van als we nu zuiniger doen, bekijken wanneer de huur van het bedrijfspand ook al weer kan worden opgezegd en hoeveel het scheelt als we mijn auto schorsen. Je kunt het maar vast in kaart brengen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hopelijk valt de fall out mee. Voor de kleine ondernemers kan dit inderdaad echt dramatisch zijn.
En uitzendkrachten. Dat lijkt me echt enorm vervelend. Wij hebben veel van de potentiële ellende soort van in eigen hand. Zo voelt het althans.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:43 schreef Myraela het volgende:
Zat gisteren te denken dat het ook echt kut is voor mensen met een 0-uren contract bij organisaties die nu moeten sluiten.
Ook zoiets inderdaad. Helemaal in eigen hand heb je het natuurlijk niet. Maar verwacht je veel problemen bij jullie opdrachtgevers? Jullie hebben ook wel wat dingen die sowieso blijven lopen, toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
En uitzendkrachten. Dat lijkt me echt enorm vervelend. Wij hebben veel van de potentiële ellende soort van in eigen hand. Zo voelt het althans.
Een van onze grootste opdrachtgevers handelt in spullen die uit China komen. Onze grootste opdrachtgever levert producten bij mensen thuis en merkt het ook al dat ze minder orders krijgen. Als zij weg zouden vallen voor ons, dan is dat toch een 20% van de omzet. Nog een paar kleinere klanten er bij en je zit zo aan een halvering.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook zoiets inderdaad. Helemaal in eigen hand heb je het natuurlijk niet. Maar verwacht je veel problemen bij jullie opdrachtgevers? Jullie hebben ook wel wat dingen die sowieso blijven lopen, toch?
Oh ben benieuwd! Mijn favo is de pecan pie 🥧quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:47 schreef Myraela het volgende:
Even tussendoor. Deze smaak is echt lekker, de lemon cake blijft favoriet, maar deze is ook fijn.
[ afbeelding ]
Wij doen alle behandelcontacten telefonisch nu, we mogen niemand meer zien maar zo kunnen we hopelijk toch een beetje ondersteuning bieden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:55 schreef Tele6 het volgende:
Al mijn afspraken bij de poli psychiatrie zijn vooralsnog afgezegd.![]()
Ik ben blij dat mijn ambulante begeleiders nog werken, al weet ik niet hoe lang dat duurt, want ze hadden het gisteren over een verdenking van corona bij een van de begeleiders van het bureau.
Dat is wel slim.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij doen alle behandelcontacten telefonisch nu, we mogen niemand meer zien maar zo kunnen we hopelijk toch een beetje ondersteuning bieden.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:28 schreef Bramito het volgende:
Hier gaat alles op slot. Scholen, publieke gebouwen, parken... En we zijn in staat van alarm. Inmiddels 450,000 mensen in hun gemeente vast. Dit wordt Italië 2.
Nou inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik hoop voor Sigme dat ze de wegen niet dicht gooien dit weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |