abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_523138

Hier weer verder

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

pi_523146
Zo zie je maar, Moors idee was geen beste

Topic moet natuurlijk 6-12 zijn (regelt Havoc vast wel even).

pi_523178
* PalinG stelt commentaar nog ff uit, want hij is even verward

de bewoners gaan vroeg naar bed. De Stem roept Robin naar de DBK. BB vraagt of de bewoners niet zo vroeg naar bed willen gaan, aldus Robin?

* PalinG snapt dat niet. Vroeg op bed = vroeg uit bed. Toch?

Robin Fietst in de tuin en vraagt terloops of BB morgen de afvalbak(?) wil legen.

woensdag 6 december 2000 @ 00:19:02 #4
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_523202
Robin is het fietsen beu en zit nu bij de oven. Heeft een papier bij zich, waarschijnlijk z'n gedicht.

Opeens klimt hij op de oven en gaat met een schep of stok iets doen bij de dakrand. Voelt dat ook daar. Kan niet goed zien waarom of wat precies.

Na een tijdje gaat hij weer zitten en staart een beetje voor zich uit en fluit.

0.30
En Robin fietst weer rondjes. De regie denkt dat ze Formule 1 verslaan. Proberen hem in iedere bocht weer met een andere camera op te pikken.

Binnen zittten Georgie en Dees te lezen. Fewdi en Hieke kaarten. Bianca was bezig met een lapje stof iets te naaien, maar is net opgestaan.

Koos slaapt al.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 06-12-2000 00:29]

pi_523321
Georgie, Hieke en Dees zijn nog wakker en kletsen over van alles. Dees verbaast zich nog steeds over het feit dat ze de afgelopen nacht zo lang heeft geslapen (14 uur!).

Hieke is blij dat Sinterklaas voorbij is, nu over tot de orde van de dag. Georgie zingt flarden van liedjes: "Voooorbij, vooooooooorbij" (van Paul de Leeuw)
De Leeuws typetjes Bob en Annie passeren de revue.
G.: "Het zoeken naar de ware..."

† In Memoriam † woensdag 6 december 2000 @ 01:00:27 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_523338
01:00 uur
Hieke, georgie en Desiree zitten nog wat te keuvelen in de woonkamer. Ik hoor Desiree in 'n paar minuten minstens drie keer de naam van Bart noemen, maar 't ontgaat me even in welk kader. Hieke wil zo naar bed. Desiree loopt met Balou te zeulen. Georgie krijgt 'm nu, die blijft nog even zitten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_523587
Ik ben hier vrij weinig door gebrek aan tijd, maar laat ik nu ook maar eens een duit in het zakje doen (dit wordt trouwens geen stream-, maar een decoder-verslag)
Iets over eenen: Hieke gaat naar bed. Georgie en Desiree blijven alleen over zoals wel vaker de afgelopen weken.
Ze kletsen over dat de kijkcijfers wel minder zullen zijn dit keer, over dat je de bewoners die het huis hebben verlaten minder mist dan je zou verwachten, over Ed die volgens Bart de media probeert te ontwijken, over het feit of Bart gewoon een 'player'(Georgie term voor 'casanova' ofzo) is of echt serieuze plannen had met Desiree (ze vragen het zelfs nog aan de cameralui, maar die reageren niet) en ze zingen samen nog even gezellig 'when I need you' (da's het nummer wat Desiree altijd zingt als ze probeert melancholiek te zijn)
Om kwart over drie gaat Desiree naar bed (niet voordat ze eerst nog even een blik naar de camera toewerpt en een fikse striptease weggeeft aan de cameramensen, zoals ze sinds het playboy-avontuur regelmatig doet).
Georgie blijft alleen achter met Balou de beer, en gaat wat lezen in Desiree's nieuwe boekje over 'hoe mannen beter naar je gaan luisteren' (of iets in die richting)

(Ik weet niet of het een beetje naar iedereen's zin is, maar ik heb mijn best gedaan, zullen we maar zeggen)

woensdag 6 december 2000 @ 08:38:32 #8
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_523686
De ochtend begint rustig, cams 1 en 2 beiden op de slaapkamers gericht
Cam 1 close up van iemand die slaapt kan niet zien wie
Cam 2 gericht op het bed van Ferdie en Bianca de bovenste ligt met haar benen op getrokken

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 06-12-2000 09:10]

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  woensdag 6 december 2000 @ 09:07:39 #9
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_523751
Robin wordt wakker en we zien hem in de gang zijn schoenen aan doen en naar de woonkamer toe lopen.
Koos komt uit de kamer terug en loopt naar de wc.
We zien Robin nu met Balou in de gang staan, en gaat de dagboekkamer in, waarschijnlijk batterijen, en komt er ook weer uit en gaat de woonkamer in. Beeld blijft op de gang staan.
Koos is klaar en wast even zijn handen en loopt terug naar de woonkamer.
  woensdag 6 december 2000 @ 09:09:48 #10
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_523755
Koos zien we vervolgens op Cam 2 in zijn bed kruipen, Bianca kijkt even op en gaat vervolgens ook weer liggen, beide cams blijven op de slaapkamer staan.
* Regie ik wil graag Robin en de beer
  woensdag 6 december 2000 @ 10:15:32 #11
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_523909
10.00
Robin zit aan de keukentafel hand in hand met Balou een boek te lezen. Ze doen met z'n 2en een vrij goede imitatie van een stilstaand beeld.
  woensdag 6 december 2000 @ 10:15:53 #12
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_523910
Ferdie speelt wat met de dekens van bianca, die naar beneden hangen, ook Bianca ligt wat in haar bed te woelen.
Verder niet veel te melden
  woensdag 6 december 2000 @ 10:34:09 #13
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_523946
BB: Goede morgen allemaal, het is een heerlijke dag, het regent nog niet en het lijkt me fantasties als jullie allemaal uit bed komen
BB: Bedankt voor de moeite

Bewoners: Zzzzzzzzzzzzzzz

woensdag 6 december 2000 @ 10:36:13 #14
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_523953
Robin is zojuist door de redactie gevraagd de rest wakker te maken. Hij heeft daar eigenlijk niet zo veel zin in zo te horen, want hij probeert BB zover te krijgen dat ie het zelf doet.

R: 'Jij hebt zo'n zwoele stem, zeggen de dames altijd, jij hebt vast veel meer succes dan ik.'

BB zegt dat Robin het toch maar moet doen, en hij mag hem wel de schuld geven.

Bianca sprint meteen uit bed, als Robin voorzichtig de kamer binnenkomt. Voor de rest laat hij iedereen liggen.

woensdag 6 december 2000 @ 10:36:48 #15
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_523955
Robin: Kom je er uit
Robin: Het is helemaal niet gezellig alleen
Bianca: Je hebt toch balou
Robin: Sigaretje roken
Bianca: Heb ze ook al haar kleren aan?
Bianca kruipt uit bed en verlaat de slaapkamer

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 06-12-2000 10:37]

woensdag 6 december 2000 @ 10:42:26 #16
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_523964
Cam 2 naar de badkamer waar we Bianca even door haar haar zien wrijven en het bad vol met was ligt
Bianca haalt haar oog potloot op en werkt gelijk haar lijntjes bij
Kijkt vervolgens even naar buiten wat voor weer het is.
En gaat weer terug naar de badkamer en gaat haar tandenpoetsen.
  woensdag 6 december 2000 @ 10:44:35 #17
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_523970
D'r vliegt een vliegtuigje boven het huis en Robin staat buiten met Balou naar het vliegtuigje te zwaaien. De camera maakt wilde zoekbewegingen, maar doet er zeker 3 minuten over voor hij het vliegtuigje eindelijk in het vizier heeft.

Robin vindt het allemaal heel leuk, vliegtuigje stunt een beetje of zo.

woensdag 6 december 2000 @ 10:44:54 #18
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_523971
Bianca hoort een vliegtuigje over komen en loopt even naar buiten om te kijken
Bianca met haar mond vol schuim: Hee een vliegtuig
Robin: Hij doet zijn motor uit...
Bianca gaat weer naar binnen en spoelt haar mond terwijl we Ferdie uit de slaapkamer zien komen en zich aankleed in de gang terwijl Bianca haar haren kamt
  woensdag 6 december 2000 @ 10:50:31 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_523981
Bianca vijlt haar nagels bij terwijl Ferdie op de achtergrond met Robin praat. Biance smeert haar oorlogskleuren weer op en Ferdie loopt langs opweg naar de wc.
Bianca verlaat de badkamer en we zien Robin met Balou aan tafel zitten. Kan ze niet verstaan want ik heb het geluid van een pissende Ferdie
Close up van Ferdie die een puist uit drukt in de spiegel en gaat vervolgens ook naar de woonkamer.
En ik krijg weer de vertrouwde beelden uit de slaapkamer, waar we Desiree nog heerlijk zien slapen en het geluid van een slapende Georgie of Koos
  woensdag 6 december 2000 @ 11:05:30 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_524020
Hieke wordt wakker en komt uit bed, beeld over naar de woonkamer waar we Hieke zien lopen naar de keuken.
Cam 1 weer terug naar heb lege bed van Bianca en waarin onderin Georgie slaapt cam 2 weer naar Desiree
  woensdag 6 december 2000 @ 11:11:16 #21
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_524033
Robin doet weer Jiskefet aan de keukentafel. Perfecte imitatie van Storms.

Ferdi heeft nog nooit naar Jiskefet gekeken... ach ja...

Hieke komt ook bij het groepje, het blijkt dat de meesten slecht hebben geslapen. F heeft heel erg gedroomd, over wat er allemaal kan gebeuren als hij er uit gaat.

B heeft een erotische droom gehad ... gekust en zo...

woensdag 6 december 2000 @ 11:43:55 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_524120
We gaan ineens naar buiten met de cams waar we Ferdie zien houthakken terwijl hij even vrolijk fluit
En jawel, hij zingt het weer "Smack my bitch up"
Ferdie legt de gehakte houtjes mee naar binnen en legt ze op de keukentafel. En gaan weer naar de slaapkamer met beide cams, dit maal Georgie van beide kanten in beeld
  woensdag 6 december 2000 @ 11:56:07 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_524160
Even terug naar de tuin waar we Robin met Balou zien voetballen
Zingt "I need your loving"
Gaat vervolgens even aan het strontruimen en Ferdie komt aangelopen en kijkt
R: Wat kunnen die beesten scheiten zeg
R: Echt niet normaal
F: Erger als sicko's zijn het
R: Echt vies ook he
F: Zo
R: Er zit er eentje met echt van die vieze dunne schijt tussen
F: Ja dat is die zieke
R: vies hoor
F: Die zit nu ook voor het hok
F: Van die dunne...kwakjes
Robin is druk in de weer met de schep en draagt Balou op zijn rug
Ferdie gaat met de oven bezig
F: Gaat het
R: Ja
F: Pang
R: Ja pang pang
F: Wat ben je allemaal aan het doen
R: Moet je kijken als je hier in gaat staan en je neemt het mee naar binnen is dat niet zo leuk
F: Ja
R: Dus dat ben ik aan het doen
Robin schept met een schop alle stront van de tegels af
Robin zingt een beetje: Zo... Ik vind het mooi geweest... ik vind het mooi geweest
En gaat naast de oven zitten met Balou en aait hem
R: Aai aai
F: Laat hem nog een keertje af gaan voor de gein
R: Nee vind ik zielig
F: Wat dan omdat ie dan nog maar een keer mag
R: Ja vind ik zielig
Robin staat op en loopt naar binnen met Balou terwijl Ferdie weer hout gaat hakken
  woensdag 6 december 2000 @ 12:00:22 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_524171
Robin komt toch weer naar buiten met Balou
R: Is die beter dan die ander
F: ja hoef bijna geen kracht te zetten
F: Hij is puntiger

Robin fluit "I did it my way"
R: Het is echt zacht weer
F: Lekker he
R: Zo niet slecht
En fluit weer verder
R: Auw....Auw..
Ferdie reageert niet en blijft hakken

woensdag 6 december 2000 @ 12:06:36 #25
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_524183
Bianca komt naar buiten lopen en zet wat op de oven neer en gaat vervolgens weer naar binnen
B: Hallo meiden
R: Hee bianca... lekker broekje hoor
R: Hij rookt goed
Ferdie schreeuw en roept ineens, gaat blijkbaar wat mis met het hakken, maar gaat vervolgens verder
Stopt even en schudt wat met zijn vinger blijkbaar zeer gedaan net
R: Pang pang
F: Bijna pang pang
F: Ik had het niet gedaan kip...erg onverstandig
Robin begint weer "eigen huis en tuin" te fluiten
Hieke en Bianca komen naar buiten met pannetje en iets voor in de oven, brood waarschijnlijk
R: Goedemorgen
B: Kom het pannetje brengen
H: Ja kan die
H: Hij rookt goed
R: Charmant das het juiste woord
H: Kan nog wel een beetje meer in of niet
H tegen F: Dat jij hem er in doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: