Hier weer verder
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
Topic moet natuurlijk 6-12 zijn (regelt Havoc vast wel even).
de bewoners gaan vroeg naar bed. De Stem roept Robin naar de DBK. BB vraagt of de bewoners niet zo vroeg naar bed willen gaan, aldus Robin?
* PalinG snapt dat niet. Vroeg op bed = vroeg uit bed. Toch?
Robin Fietst in de tuin en vraagt terloops of BB morgen de afvalbak(?) wil legen.
Opeens klimt hij op de oven en gaat met een schep of stok iets doen bij de dakrand. Voelt dat ook daar. Kan niet goed zien waarom of wat precies.
Na een tijdje gaat hij weer zitten en staart een beetje voor zich uit en fluit.
0.30
En Robin fietst weer rondjes. De regie denkt dat ze Formule 1 verslaan. Proberen hem in iedere bocht weer met een andere camera op te pikken.
Binnen zittten Georgie en Dees te lezen. Fewdi en Hieke kaarten. Bianca was bezig met een lapje stof iets te naaien, maar is net opgestaan.
Koos slaapt al.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 06-12-2000 00:29]
Hieke is blij dat Sinterklaas voorbij is, nu over tot de orde van de dag. Georgie zingt flarden van liedjes: "Voooorbij, vooooooooorbij" (van Paul de Leeuw)
De Leeuws typetjes Bob en Annie passeren de revue.
G.: "Het zoeken naar de ware..."
(Ik weet niet of het een beetje naar iedereen's zin is, maar ik heb mijn best gedaan, zullen we maar zeggen)
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 06-12-2000 09:10]
Bewoners: Zzzzzzzzzzzzzzz
R: 'Jij hebt zo'n zwoele stem, zeggen de dames altijd, jij hebt vast veel meer succes dan ik.'
BB zegt dat Robin het toch maar moet doen, en hij mag hem wel de schuld geven.
Bianca sprint meteen uit bed, als Robin voorzichtig de kamer binnenkomt. Voor de rest laat hij iedereen liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 06-12-2000 10:37]
Robin vindt het allemaal heel leuk, vliegtuigje stunt een beetje of zo.
Ferdi heeft nog nooit naar Jiskefet gekeken... ach ja...
Hieke komt ook bij het groepje, het blijkt dat de meesten slecht hebben geslapen. F heeft heel erg gedroomd, over wat er allemaal kan gebeuren als hij er uit gaat.
B heeft een erotische droom gehad ... gekust en zo...
Robin fluit "I did it my way"
R: Het is echt zacht weer
F: Lekker he
R: Zo niet slecht
En fluit weer verder
R: Auw....Auw..
Ferdie reageert niet en blijft hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |