Een betere illustratie van het leven onder Corona krijgt de Kamer niet. Dit is één van henzelf, wss heeft dat meer impact dan de mailtjes van "de burgers".quote:
Ja dat is het zeker, ben het politiek vaak niet met Wilders en Baudet eens maar ze komen nu vaak wel met de harde waarheid.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar het wordt een rare wereld wanneer Wilders zinnigere dingen zegt dan Heerma... Straks gaat Baudet nog dingen beweren die op feiten gebaseerd zijn...
Ja, altijd dat emo-gelul. Segers nu ook. Ik dacht dat het alleen de linkse oppositie was maar CU en D66 kunnen er ook wat van.quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:02 schreef hiburg het volgende:
SP, Groenlinks, D66 en PvdA altijd eerst flink op de emotie inspelen en daarna pas veel te weinig ter zake komen....
Iedereen is zich echt wel bewust van de ernst van de situatie, daar voegen die voorbeelden waar ze mee beginnen weinig aan toe.
Ik geloof niet dat hij zich graag vereenzelvigd ziet met zijn Schepperquote:
Met zijn legeruitrusting was nog beter. Daar legde hij echt de vinger op de zere plek. Maar deze bijdrage was ook goed.quote:
En als blijkt dat dit juist meer slachtoffers maakt, negeren ze hun eerdere standpunten totaal... Maw; politiek zoals altijdquote:Op donderdag 26 maart 2020 11:40 schreef Momo het volgende:
Wilders en Baudet zijn vooral druk om stemmen te winnen. Straks blijkt dat de totale lockdown beter was geweest en gaan ze daarmee aan de haal.
Alles controversieel (eu toetreding, stikstof, etc) totdat kamer weer op normale manier kan vergaderen.quote:
Ik bedoel de speech van Baudetquote:Op donderdag 26 maart 2020 11:41 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Alles controversieel (eu toetreding, stikstof, etc) totdat kamer weer op normale manier kan vergaderen.
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 26 maart 2020 11:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemd... Heb hem nog niet eerder een zinnig woord horen uitbraken.
Dat was de samenvatting daarvan.quote:
Laatste paar maanden geen tijd gehad om de politiek goed te volgen, dus ook niets van Baudet meegekregen. Hoewel ik het politiek absoluut oneens ben met hem (en Wilders), ben ik objectief genoeg om hun bijdragen op waarde te schatten.quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Maar ik heb niet zoveel zin in een bash baudet sessie.
Nou, hij had wel een goed punt mbt stikstof meuk. Boeren mogen niet protesteren & er schijnt alsnog het één en ander doorgedrukt te zijn. Lekker makkelijkquote:Op donderdag 26 maart 2020 11:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zie het nut er niet van om alles controversieel te verklaren. Op belangrijke nieuwe zaken zou dat wel kunnen mi natuurlijk.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Juist met de acties die hij graag wil, uitbreiden zorgcapiciteit zodat die minder snel tegen hun max aanlopen en testen testen testen zodat je individuele gevallen kan gaan isoleren. Als dat gebeurt kan je best alles weer langzaam open gooien.quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Baudet die dom Trump loopt na te praten met z'n 'in April moet alles weer langzaam open'
Dit gaat nog maanden duren, idioot
Ah zo. Meer dan terecht natuurlijk, in de VS is er ook een hele controversiële anti-privacy (?) wetgeving stiekem aangenomen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:43 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja, daar pleitte hij voor. En Ouwehand snapte niet wat controversieel betekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |