Ja, klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:13 schreef Kyran het volgende:
Zegt hij nou serieus tegen de kamer "jullie kunnen wel iets zeggen, maar wij zijn hier de baas"? Niet die woorden, maar wel die strekking? Of heb ik het verkeerd begrepen?
van testen wordt hij niet beter. Hooguit een statistiekquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:12 schreef nozem het volgende:
Mijn vader is 71, hoest veel, heeft koorts en spierpijn en is normaal nooit ziek.
En woont in Brabant. Toch is het maar de vraag of ze hem gaan testen.
Hij zal vast niet de enige zijn..
Dit gaat een hoop geld/werk kosten idd, ik werk voor een ‘klein’ internationaal opererend bedrijf, maar we lopen tegen leverproblemen aan. Orders blijven uit. We zijn nu zover dat uiterlijk eind van de maand de uitzendkrachten eruit gaan en mocht het uitbreiden naar april/mei, dan kunnen tijdelijke contracten ook niet verlengd worden..quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben freelancer in de horeca dus ik kan zeer binnenkort bijstand aan ga vragen. Ook iets om naar uit te kijken!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, klopt.
En als hij het mis heeft zegt hij "oh, jullie hadden toch gelijk" en gaat hij weer verder.
Mwa. Problemen heb je niet zo snel in Nederland. Als het echt moet kan ik met mijn vriendin echt wel rondkomen van 1400 euro in de maand. Ik heb in Portugal een paar jaar gezeten. Daar heb je pas echt een probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is wel een heel nare groep, oproepkrachten in de horecadie hebben wel.een probleem
Is toch ook zo? De regering is nu aan zet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:13 schreef Kyran het volgende:
Zegt hij nou serieus tegen de kamer "jullie kunnen wel iets willen, maar wij zijn hier de baas"? Niet die woorden, maar wel die strekking? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Alle partijen zijn het erover eens dat die lockdown toch echt moet komen. Over een paar dagen of weken wordt het nog erger, dan is het al te laat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In China hebben ze dan ook een mega lockdown achter de rug.
Niet wat we hier nu zien.
Zelfs de meest eigenwijze fokkertjes zullen vast willen dat deze reeks over een week of wat nog steeds kan blijven lopen ondanks de dan wellicht nog grotere drukte en de snelheden. Is dan maar m'n hoop.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
I know. Maar fokkertjes zijn een eigenwijs volkje. Misschien dat ze iets gehoorzamer zijn als ze straks aan de beademing liggen
Ja, maar de kamer vraagt om iets, daar kan die best even gehoor aan geven toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is toch ook zo? De regering is nu aan zet.
Tjah, hij waait een beetje met de winden mee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, klopt.
En als hij het mis heeft zegt hij "oh, jullie hadden toch gelijk" en gaat hij weer verder.
Volg @PiersMorgan voor al uw verontwaardiging.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
Wie volgt de berichtgeving in Engeland nauwgezet?
In Engeland gaat de Premier League gewoon door met voetbal terwijl Arsenal-spelers in quarantaine zitten, eveneens een aantal Leicester-spelers en ook de linksback Mendy van City.
Niet al deze 600 gevallen hebben medische hulp nodig. Velen zitten in thuis-quarantaine.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Noem mij een paniekzaaier en ook nog mod van COR! Maar ik ben bang dat echt heel veel mensen dit virus al hebben en de 600 gevallen alleen maar de mensen zijn die medische hulp nodig hebben.
Was jij niet een van die mensen die het een paar dagen geleden gewoon een griepje vond?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom dit land achterloopt op fucking België notabene. Hogeschool in Amsterdam is gewoon open, alles nog steeds open. Wij moeten het eerst pas hard voelen(meer doden) voordat er echte strengere maatregelen komen.
Een maatregel als vandaag moest weken geleden gedaan worden.
Jullie zijn net te laat, maar pakken het nu goed aan. In Nederland (veel kritiek vanuit internationale hoek ook) wordt er nog niet hard opgetreden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:16 schreef Belg het volgende:
België en Nederland zijn buurlanden, maar wat een verschil in aanpakken
Dat snap ik. Maar die 614 gevallen, dat is echt een fractie van het daadwerkelijk aantal besmette personen hier, daar ben ik van overtuigd. Alleen de vraag is, moeten er 1 of 2 nullen achter..quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
van testen wordt hij niet beter. Hooguit een statistiek
Het virus zelf valt voor mensen zoals ik wel mee. Maar ik begrijp de paniek ook wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:13 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Bedoel je dat het niet schadelijk is of dat het geen geruststelling is?
Natuurlijk, tijdens zo’n crisis de mp naar huis sturen die er sl tien+ jaar zit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik mag voor Rutte hopen dat het nog niet erger gaat worden. Dit kan echt zijn kop kosten.
Wel handig om te weten of hij en vooral z'n familie (want hij zal wel binnenblijven sowieso) in quarantaine moeten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
van testen wordt hij niet beter. Hooguit een statistiek
ik was gehackt. Als jij beter zou lezen dan had je dit al een paar posts geleden gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:16 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Was jij niet een van die mensen die het een paar dagen geleden gewoon een griepje vond?
Dat is altijd het geval met live-topics als deze (met name in NWS), die balanceren altijd een beetje op het randje. Het hoeft niet allemaal keurig binnen de lijntje, maar soms moet er even worden ingegrepen als het te gezellig wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs de meest eigenwijze fokkertjes zullen vast willen dat deze reeks over een week of wat nog steeds kan blijven lopen ondanks de dan wellicht nog grotere drukte en de snelheden. Is dan maar m'n hoop.
gewoon een "crisis"quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Natuurlijk, tijdens zo’n crisis de mp naar huis sturen die er sl tien+ jaar zit.
PiersGod.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volg @:PiersMorgan voor al uw verontwaardiging.
Jaaaaah maar als het over lijken/dood/ etcetera gaat ligt het toch wel wat anders hè. Ook wel logisch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Natuurlijk, tijdens zo’n crisis de mp naar huis sturen die er sl tien+ jaar zit.
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet al deze 600 gevallen hebben medische hulp nodig. Velen zitten in thuis-quarantaine.
lekker.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:18 schreef Stupidisco het volgende:
Alle tien ziekenhuizen in Noord-Brabant stoppen vanaf morgen, vrijdag 13 maart, met het testen van medewerkers op de aanwezigheid van het coronavirus (COVID-19). Dat is vandaag besloten in het Regionaal Overleg Acute Zorg (ROAZ), waarin deze ziekenhuizen vertegenwoordigd zijn.
Er zijn diverse redenen om te stoppen met het testen van medewerkers, meldt het Tilburgse ziekenhuis (ETZ). "Allereerst is het aantal testen beperkt en is er ook niet genoeg capaciteit en mankracht om ze allemaal af te nemen. De testen die er zijn, worden gebruikt voor patiënten."
Bovendien is het erg moeilijk om een goede afweging te maken welke personen wel en niet getest moeten worden. "Er zijn mensen met minimale klachten die een virus bij zich dragen en mensen die erg ziek zijn maar die niet positief getest worden (en dus geen virus hebben). Tot slot vindt verspreiding van COVID-19 plaats in zowel in het ziekenhuis als daarbuiten. Dat wordt niet voorkomen met het testen van medewerkers."
Bron
Precies. Alleen is dat soms tegenwoordig net iets te vaak, zeker met een bokkend FOK nogal ruk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is altijd het geval met live-topics als deze (met name in NWS), die balanceren altijd een beetje op het randje. Het hoeft niet allemaal keurig binnen de lijntje, maar soms moet er even worden ingegrepen als het te gezellig wordt.
De servers van Danny zijn idd al flink aan het roken volgens mij. En de fokkertjes schreeuwen in blinde paniek steeds sneller topics volquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs de meest eigenwijze fokkertjes zullen vast willen dat deze reeks over een week of wat nog steeds kan blijven lopen ondanks de dan wellicht nog grotere drukte en de snelheden. Is dan maar m'n hoop.
twitter:ElNacionalWeb twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:15:12#ENDeportes Paulo Dybala es el segundo jugador de la Serie A en tener coronavirus https://t.co/hEOQ7u2nCu reageer retweet
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar die 614 gevallen, dat is echt een fractie van het daadwerkelijk aantal besmette personen hier, daar ben ik van overtuigd. Alleen de vraag is, moeten er 1 of 2 nullen achter..
Je zou beter over 2 of 3 nullen kunnen spreken op dit momentquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar die 614 gevallen, dat is echt een fractie van het daadwerkelijk aantal besmette personen hier, daar ben ik van overtuigd. Alleen de vraag is, moeten er 1 of 2 nullen achter..
Beetje uitdelen en incasseren mag wel hoor kom op..quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is altijd het geval met live-topics als deze (met name in NWS), die balanceren altijd een beetje op het randje. Het hoeft niet allemaal keurig binnen de lijntje, maar soms moet er even worden ingegrepen als het te gezellig wordt.
at niet maar gelukkig komen de verkiezingen eraanquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
... dus medewerkers moeten gaan werken zolang er geen koorts is en lopen extra kans op besmettingquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:18 schreef Stupidisco het volgende:
Alle tien ziekenhuizen in Noord-Brabant stoppen vanaf morgen, vrijdag 13 maart, met het testen van medewerkers op de aanwezigheid van het coronavirus (COVID-19). Dat is vandaag besloten in het Regionaal Overleg Acute Zorg (ROAZ), waarin deze ziekenhuizen vertegenwoordigd zijn.
Er zijn diverse redenen om te stoppen met het testen van medewerkers, meldt het Tilburgse ziekenhuis (ETZ). "Allereerst is het aantal testen beperkt en is er ook niet genoeg capaciteit en mankracht om ze allemaal af te nemen. De testen die er zijn, worden gebruikt voor patiënten."
Bovendien is het erg moeilijk om een goede afweging te maken welke personen wel en niet getest moeten worden. "Er zijn mensen met minimale klachten die een virus bij zich dragen en mensen die erg ziek zijn maar die niet positief getest worden (en dus geen virus hebben). Tot slot vindt verspreiding van COVID-19 plaats in zowel in het ziekenhuis als daarbuiten. Dat wordt niet voorkomen met het testen van medewerkers."
Bron
Je zult er eentje aan je bed krijgen terwijl je daar ligt met een gebroken been.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:18 schreef Stupidisco het volgende:
Bron
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
Wie volgt de berichtgeving in Engeland nauwgezet?
In Engeland gaat de Premier League gewoon door met voetbal terwijl Arsenal-spelers in quarantaine zitten, eveneens een aantal Leicester-spelers en ook de linksback Mendy van City.
twitter:RobHarris twitterde op donderdag 12-03-2020 om 23:18:21Breaking: Arsenal manager Mikel Arteta tests positive for #coronavirus reageer retweet
Dit is waarom ik me druk zit te maken om mijn schoonzusje die volgende maand moet bevallen. Volgens mij is bij haarzelf dit kwartje nog niet gevallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Owh dat lijkt me echt verschrikkelijk al je net je babytje op de wereld hebt gezet, en ze halen het meteen weg. heb je dan 9 maanden op gewacht om hem of haar te mogen zien, en te knuffelen.
Mag niet. Meteen weg.
Jij hebt pas angst. Jij wilt het liefst verplichte vaccinaties en hoop er op dat de overheid geweld in gaat zetten om iedereen te vaccineren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De servers van Danny zijn idd al flink aan het roken volgens mij. En de fokkertjes schreeuwen in blinde paniek steeds sneller topics vol
Ja maar het wel gewoon een beetje leuk houden voor Greys (en de andere modjes), die doen dit ook maar vrijwillig, die willen af en toe ook wel eens wat eten en naar de wc zonder dat het hier gelijk ontspoort.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beetje uitdelen en incasseren mag wel hoor kom op..
ik kan geen python.. iemand hier in dit topic wel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:21 schreef RipCity het volgende:
We verwachten het advies van de Brabantse Veiligheidsregio’s op vrijdag 13 maart in de loop van de dag. Vooralsnog blijven het Efteling attractiepark en de Efteling Hotels en Resorts open. We sluiten het Efteling Theater en Efteling Golfpark en gelasten we alle evenementen voor meer dan 100 personen af. Dit past bij de nationale adviezen en richtlijnen, welke wij uiteraard opvolgen.
NOG SNEL IN DE PYTHON!!
Dus het virus meer helpen verspreiden op deze manier. In combinatie met het door laten werken van verkouden en hoestende verpleegkundigen (en nu dan onbekend of ze besmet zijn) is het verspreiden van het virus onhoudbaar zo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:18 schreef Stupidisco het volgende:
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |