Het is gruwelijk, en er is geen enkele hulp vanuit Europa.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:50 schreef Noek het volgende:
Die mensen die sterven in Italië, die worden vast niet geholpen met sterven ook? Die sterven gewoon een afschuwelijke dood? Ik word daar zo verdrietig van als ik daaraan denk. Duw er dan maar een pil van drion in als je iemand niet kan helpen.
Bruins is een paar keer gekielhaald vandaag, die kan beter opstappenquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:29 schreef Kyran het volgende:
Robot Bruins aan het woord, A-dri-aan-tje ha ha ha
Ben benieuwd of die iets inhoudelijks gaat zeggen vandaag. Jesse staat al in de startblokken.
Dat is ook zo, maar stel dat iedereen het krijgt...quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dubbel want als heel veel meer mensen het virus hebben, betekent dat wel dat de death rate veel lager ligt in de werkelijkheid.
Ergens later in het jaar ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Greys hoopt nog dat het ESF doorgaat, maar wij weten wel beter
Europa heeft de hulp zelf nodigquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:31 schreef Za het volgende:
[..]
Het is gruwelijk, en er is geen enkele hulp vanuit Europa.
Gelukkig heeft China inmiddels een team experts gestuurd, 1000 beademingsunits, beschermende kleding en is ook bereid medisch personeel te sturen of heeft dat al gedaan.
Mij boeit het niet als het maar in Rotterdam isquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens later in het jaar ja.
Mag ik best op hopen, toch.
Ik gun het iedereen dat zijn/haar events uiteindelijk alsnog een keer doorgaan. Zodra het kan.
Bijna iedereen heeft al extra voorraad in huis gehaald. Jij nog niet dan? Enne, contant wordt afgeraden, pin graag.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef falling_away het volgende:
Topics als deze kunnen de situatie ook erger maken. Neem nou een post van iemand die het over een bank run had. Dat was nog niet eens bij mij opgekomen, maar nu denk ik erover om morgen extra geld te pinnen. Als veel meer mensen dat doen......
Zelfde geldt bijv voor alle plaatjes van half lege supermarkten.
Kloptquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe was dat bij de Mexicaanse griep ook alweer? Heb het idee dat deze wel meer impact heeft en Mexicaanse griep vrij snel wegzakte.
Het jaar is tot nu toe allerminst saai. Een rustige zomer zou gewenst zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef PzKpfw het volgende:
Dit gaat een saai jaar worden zonder F1, Olympische Spelen, EK Voetbal etc...
Feitelijk juistquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe was dat bij de Mexicaanse griep ook alweer? Heb het idee dat deze (Corona) wel meer impact heeft en Mexicaanse griep vrij snel wegzakte.
Veel meer zullen het er niet zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:33 schreef Fukushima het volgende:
Hoor ik nu dat er nog 250 bedden beschikbaar zijn op de ICU?
Niemand in Europa durft het aan om spullen of mensen te sturen omdat ze weten wat eraan komtquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:31 schreef Za het volgende:
[..]
Het is gruwelijk, en er is geen enkele hulp vanuit Europa.
Gelukkig heeft China inmiddels een team experts gestuurd, 1000 beademingsunits, beschermende kleding en is ook bereid medisch personeel te sturen of heeft dat al gedaan.
Ik heb het geprobeerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Toch wel fijn, dat er zo nu en dan iets nuttigs voorbij komt. Eigenlijk zouden we dit topic moeten opsplitsen in een slowchat en een nuttigeupdatetopic.
@heywoodu gaat hier aan ten onderquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:34 schreef Kekster het volgende:
[..]
Het jaar is tot nu toe allerminst saai. Een rustige zomer zou gewenst zijn
Incorrect. Bulgarije heeft leveringen vanuit Turkije ontvangen. Duitsland heeft zaken naar Italië gestuurd en gaat dit ook naar Nederland doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:34 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Niemand in Europa durft het aan om spullen of mensen te sturen omdat ze weten wat eraan komt
Tijd om het te gaan bouwen/produceren dus. Hopelijk wordt dit nu al bewerkstelligt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:34 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Niemand in Europa durft het aan om spullen of mensen te sturen omdat ze weten wat eraan komt
Wel nee.... hij raaskalt een inventarisatiereapport dat van de 1150 IC-units in Nederland, er ca 200-250 vrijgemaakt kunnen worden. Let maar op: hij roept niet dat die (250, laat staan 1150) beschikbaar zijn om Corona-situaties op te vangen. Het vrijmaken gaat dan ten koste van andere (bestaande zorg).quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:33 schreef Fukushima het volgende:
Hoor ik nu dat er nog 250 bedden beschikbaar zijn op de ICU?
Inderdaad..... Mensen die twijfelden over Memphis het EK wel ging halen 😓quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef PzKpfw het volgende:
Dit gaat een saai jaar worden zonder F1, Olympische Spelen, EK Voetbal etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |