Rutte zei letterlijk dat de leraren en docenten als oppas zullen functioneren. Tsja, ik verzin het niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zonder economie gaan we ook naar de tering...
Ik vind het zwart wit om te stellen dat ze geen neuk geven, er zal een middenweg moeten worden gevonden, proberen de ziektegevallen over termijnen te spreiden weet ik ut... Maar goed, het bekt natuurlijk lekker zo.
Ja dat krijg je ook. En daarnaast, die zorgmedewerkers kunnen zelf natuurlijk ook ziek worden (ze hebben zelfs een hogere kans)quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:36 schreef Markesh het volgende:
Ik vraag me af of iedereen die in de zorg werkt zich wel helemaal gaat inzetten in de ziekenhuizen.
Of er niet aardig wat tussen zitten die geen risico willen lopen om zelf besmet te worden.
Dat zou rampzalig zijn
Of je gooit alles op slot, waardoor de ziekte amper meer spreid, met als gevolg dat je tot ver in de zomer nog in deze situatie zit (de tijd van voorkomen is voorbij), of je laat het een beetje zijn gang gaan waardoor iedereen immuniteit krijgt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt wel iets meer dan 'krom'.
quote:Bars en restaurants in ons land gaan dicht, lessen worden opgeschort
Bars en restaurants in ons land gaan dicht. Dat heeft premier Sophie Wilmès bekendgemaakt op de persconferentie na afloop van de Nationale Veiligheidsraad. De lessen in de scholen worden opgeschort, maar scholen moeten opvang voorzien voor kinderen van ouders die in de zorgsector werken.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/12/coronavirus-12-maart/
Als als als. Wat wil je hier nou mee bereiken? Zit niet zo'n paniek te zaaien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:36 schreef Markesh het volgende:
Ik vraag me af of iedereen die in de zorg werkt zich wel helemaal gaat inzetten in de ziekenhuizen.
Of er niet aardig wat tussen zitten die geen risico willen lopen om zelf besmet te worden.
Dat zou rampzalig zijn
Dus mensen mogen zich niet in getallen boven de 100 begeven maar kleine mensen mogen wel met aantallen boven de 100 samen komen. Is dat logisch dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het laatste wat je moet doen is in pure paniek allemaal overhaaste beslissingen maken. Gelukkig hebben we een dienst als de RIVM die er voor geleerd hebben die het vast een stuk beter snappen dan wat willekeurige FOK!ers.
Hard gelachenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.hvana.nl/lees(...)n-elk-geval-doorgaan
De Hogeschool van Amsterdam heeft schijt aan de overheid en verenging Hogescholen. Sterkte aan de ongelukkigen.
We zijn een heel end. En we moeten nog minstens drie maandenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Exponentiële groei, over veertig dagen zitten we over een miljard topics.
Damn, hier blijft nog wel wat van sociaal leven met wat kleine kroegjes, maar dit is echt Next levelquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef zipcon het volgende:
HLN Feed. België gaat compleet in lockdwon:
[..]
Het RIVM die nu al keer op keer heeft bewezen er naast te zitten en foute aannames blijft doen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het laatste wat je moet doen is in pure paniek allemaal overhaaste beslissingen maken. Gelukkig hebben we een dienst als de RIVM die er voor geleerd hebben die het vast een stuk beter snappen dan wat willekeurige FOK!ers.
Hoogquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:32 schreef KI1234 het volgende:
Maar hoe kwalitatief hoog was gezondheidszorg in Italië voor deze crisis?
Het eckte FOK!leven wordt het helemaal in 2020quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Damn, hier blijft nog wel wat van sociaal leven met wat kleine kroegjes, maar dit is echt Next level
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:38 schreef probeer het volgende:
Ik vind het knap hoor, zo lang helemaal geen enkele vraag beantwoorden.
Heeft u alternatieven voor kinderopvang overwogen?
"Op basis van de adviezen van deskundigen hebben wij besloten dat ..."
Waarom liggen die adviezen niet in lijn met andere landen?
"Op basis van de adviezen van deskundigen hebben wij besloten dat ..."
mijn ma vond t ook al raar dat ik extra eten had ingeslagenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn boomer pa verklaarde me voor gek dat ik besloot vanaf dinsdag niet meer m'n huis uit te komen, al mn afspraken af te zeggen, eten in te slaan en in lockdown te gaan de komende twee weken. Vanavond belde hij me half in paniek op.
I TOLD YOU SO
Ik vraag iets. Dat jij dat als paniek zaaien ziet is toch echt jouw probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:39 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Als als als. Wat wil je hier nou mee bereiken? Zit niet zo'n paniek te zaaien.
Dat boeit ook totaal niet meer eigenlijk als een horde zieken afkomt op je topkwaliteit ziekenhuis.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En die domme Nederlanders de Belgen maar dom noemen.
Noord-Italië heeft een zeer goede gezondheidszorg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:32 schreef KI1234 het volgende:
Maar hoe kwalitatief hoog was gezondheidszorg in Italië voor deze crisis?
In Nederland mag je zelf kiezen waar je gaat zitten!quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef riazop het volgende:
europa gaat per uur meer een lockdown in
Belgische bioscopen gaan sluiten
https://www.lesoir.be/286(...)ferment-leurs-portes
Hebben ze gelukkig nog lange tijd personen kunnen besmetten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:38 schreef remlof het volgende:
Milaan na de laatste maatregelen van de regering, nu zijn de speeltuinen eindelijk wel leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |