Corona begint zich trouwens ook te verspreiden in Afrikaquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:18 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Afrikanen hebben een hoge weerstand wegens haar slechte hygiene.
Autoriteiten hebben maandenlang verzaakt en onzin/leugens verspreid, alle ellende die we de komende weken overal om eens heen zullen kunnen aanschouwen is daar gevolg van en had flink minder kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ENNN.
Iedereen tevreden? Of is t RIVM nog steeds de gebeten hond? Of Rutte? Of iets anders waar we onze angst tegen aan kunnen trappen?
Samen met "nauwelijks testen" is dat ook de slimste strategiequote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wachten gewoon tot na middernacht zodat de meeste mensen liggen te slapen en er niet zo'n paniek ontstaat zoals in Nederland nu met al dat hamsteren.
twitter:Charles_Lister twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:15:52#UK Prime Minister @BorisJohnson issued a straight-up reality check on #COVID19 today:
- "This is the worst public health crisis in a generation.. The number of cases will rise sharply.. I must level with you.. many more families are going to lose loved ones before their time." https://t.co/kp3DXirhvj reageer retweet
Ik ga voor de lokale Albert Heijn!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:15 schreef RipCity het volgende:
Voorspelling waar de eerste tellen&plunderingen zullen plaatsvinden! Ik ga voor Parijs!
Trump deed dat 29 januariquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ze hadden eerder het vliegverkeer uit China stil moeten leggen.
Stel je niet zo aan joh. Het is maar een virusje waar 98% niks van merkt.quote:
Op zich raar , want 19 april is China nu net een van de weinige veilige landenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja gaat nergens over, maar ik denk dat het seizoen al klaar is![]()
De eerste paar vallen denk ik al af
[ afbeelding ]
Brengt Rusland wel alles naar buiten of houden die echt alles onder controle?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
op deze map zie je afrikraanse landen
[ afbeelding ]
https://codastory.com/aut(...)ran-coronavirus-map/
Nee Rutte is nu de gebeten hond natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ENNN.
Iedereen tevreden? Of is t RIVM nog steeds de gebeten hond? Of Rutte? Of iets anders waar we onze angst tegen aan kunnen trappen?
Verstandig, goed ook dat hij de grenzen nu ook voor Nieuw-Wuhan (ook wel bekend als Europa) sluit.quote:
Ja zal je zien dat over een paar maanden op het noordelijk halfrond alles onder controle is maar dat Afrika dan kapot gaatquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:19 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Corona begint zich trouwens ook te verspreiden in Afrika
Hoe heeft hij een punt dan? Echt, ik erger me mateloos aan al die hysterie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:20 schreef Vallon het volgende:
#debat: Wilders heeft een punt.... waarom wel 100+ bijeenkomsten verbieden maar de scholen open laten...... en Rutte: en dan het risico nemen dat het medisch niet nodig is.
Onze cijfers zijn ook niet meer betrouwbaarquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brengt Rusland wel alles naar buiten of houden die echt alles onder controle?
2 coronalanden die de grens met elkaar gaan dichtzetten. Zinvol?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Duitsland voert nu grenscontroles uit op de grens met Frankrijk.twitter:AFPStrasbourg twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:45:15Coronavirus: la police allemande effectue depuis jeudi après-midi des contrôles renforcés à la frontière avec la France, demandant aux automobilistes entrant sur le territoire allemand s'ils ont de la fièvre et s'ils sont malades #AFP https://t.co/RlsimIMcxM reageer retweet
Ja laatste loodjes worden gelegd!! Dit weekend hopelijk alles klaar en dan verkopen! Ik ben gewoon heel ongerust.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:16 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Vosss ik hoor je nu al 200 topics over je huis, verkoop dat ding man!
En over die sprinkhanenplaag hoor je niks meer ....quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja zal je zien dat over een paar maanden op het noordelijk halfrond alles onder controle is maar dat Afrika dan kapot gaat
100% betrouwbaar nooit, maar ook in steden als Moskou en St. Petersburg zullen er toch wel cases zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Onze cijfers zijn ook niet meer betrouwbaar
Ja maar die hebben nu nog steeds een lockdown actief in hubei/Wuhan, als er dan van over de hele wereld een kwart miljoen mensen neerstrijkt kunnen ze weer opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:20 schreef riazop het volgende:
[..]
Op zich raar , want 19 april is China nu net een van de weinige veilige landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |