In Italie hebben ze volgens mij vooral pech gehad dat het plaatsen heeft getroffen waar relatief veel ouderen wonen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:10 schreef TLC het volgende:
Waar ik op 'hoop' is dat het meerendeel van de besmettingen in Nederland is af te leiden doordat mensen in Noord-Italie zijn geweest en vrijwel daarna meteen in quarantaine zijn gegaan, en dat het overgrote deel van die toeristen jongeren zijn en meer weerstand hebben. Wellicht 'dooft' het virus dan sneller uit hier ?
En verder denk ik dat ze op plekken als Lombardije en Iran gewoon erg grote pech hebben dat iemand direct uit de brandhaard (Wuhan) naar hun streek is gegaan en dat het daarom zou erg is daar.
Op de Faeröer Eilanden zijn ook al twee gevallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:03 schreef TLC het volgende:
[..]
tsja welk land is geen risicogebied ? de Faeroer eilanden misschien ?
waar is ie te zien dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik. 100% dat die ff flink heeft staan te punten net op het toilet.
Dat noemen we "Italië".quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Italie hebben ze volgens mij vooral pech gehad dat het plaatsen heeft getroffen waar relatief veel ouderen wonen.
Nee je moet ook huilen naar de maan ...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
' we blaffen niet naar de maan' Rutte 2020
Kan heel goedquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:09 schreef vosss het volgende:
Baudet staat er weer lekker doorgesnoven bij. De tering man. Hou dat een beetje binnen de perken Thierry
https://www.ad.nl/dossier(...)estigingen~a26b4b4e/quote:Alle skioorden in Tirol gaan vanaf maandag dicht. Toeristen krijgen tot en met zondag de tijd om te vertrekken.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je moet ook huilen naar de maan ...
Kamerdebat livequote:
Nee uit Knokke.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef riazop het volgende:
Bijna 3 uur uitstel voor die Belgische persco!
wachten ze op de nieuwe cijfers uit China?
Die wachten gewoon tot na middernacht zodat de meeste mensen liggen te slapen en er niet zo'n paniek ontstaat zoals in Nederland nu met al dat hamsteren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef riazop het volgende:
Ze hadden eerder het vliegverkeer uit China stil moeten leggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:06 schreef KingRadler het volgende:
Weren van mensen uit Italie dat hadden ze veel eerder moeten doen.
Walen willen scholen dicht, Vlamingen niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef riazop het volgende:
dit dus. Vanochtend de makelaar en die was wel positief maar ik ben er niet gerust op. We hebben nog wel de tijd, oplevering is 1 oktober, maar ja. Het is de onzekerheid die me echt uit mijn slaap houdt nu.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Pffff. En ik heb net een huis gekocht en moet mn huis nog verkopen. Ik jou mn hart vast. Hopelijk eind volgende week op de markt. En hopelijk verkocht voordat de pleuris uitbreekt. Ik ben er niets gerust op.
Ja gaat nergens over, maar ik denk dat het seizoen al klaar isquote:
Ik zeg dat de grenzen dicht voor personen met een reisgeschiedenis in china/vliegtuigen vanuit china voor/vanaf Chinees nieuwjaar op geen enkele manier racistisch of xenofoob geweest zou zijn en heel veel ellende had kunnen voorkomen/verminderen, zeker wanneer dit in internationaal verband gebeurd zou zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dus je zegt dat we te laat xenofoob en racistisch zijn geworden?
twitter:AFPStrasbourg twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:45:15Coronavirus: la police allemande effectue depuis jeudi après-midi des contrôles renforcés à la frontière avec la France, demandant aux automobilistes entrant sur le territoire allemand s'ils ont de la fièvre et s'ils sont malades #AFP https://t.co/RlsimIMcxM reageer retweet
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef Edje_NL_ het volgende:
Wat is dit dan? Val ik voor fake news?
Ze gaan nu ook niet bouwen toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
dit dus. Vanochtend de makelaar en die was wel positief maar ik ben er niet gerust op. We hebben nog wel de tijd, oplevering is 1 oktober, maar ja. Het is de onzekerheid die me echt uit mijn slaap houdt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |