Als het doorgaat hequote:Op donderdag 12 maart 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende: Is het raar dat ik zin heb om tickets te kopen voor montreax jazz festival? Mooi aan de oever van het meer van Genève.
![]()
Ben er nog niet zo zeker van.... Zou ook graag naar Montreux Jazz gaan trouwens, schijnt een geweldig festival te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In juli zal.deze tyfus ellende toch wel over zijn?
Ja lijkt me wel wat, afgezien van het hoge oude taarten gehalte waarschijnlijk. Mooi een vakantie aanknuppen aan het meer van Genève.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben er nog niet zo zeker van.... Zou ook graag naar Montreux Jazz gaan trouwens, schijnt een geweldig festival te zijn.
Voortaan elke dag even inchecken?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Leuk jullie alhier nog levend te treffen.
Geen slecht plan. En met goede muziek who cares dat je een boomer conferentie bezoekt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel wat, afgezien van het hoge oude taarten gehalte waarschijnlijk. Mooi een vakantie aanknuppen aan het meer van Genève.
Kerk is ook afgelastquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Worden saaie weken.Alle toernooien en competitiewedstrijden afgelast. Widm na zaterdag ook afgelopen. Training wordt ook afgelast.
Ik ga opeens tijd over hebben.
Dit alles is een geniepig plan van Danny om meer bezoekers naar fok te lokken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Worden saaie weken.Alle toernooien en competitiewedstrijden afgelast. Widm na zaterdag ook afgelopen. Training wordt ook afgelast.
En dan de zomer nog... Hoop dat de sportzomer niet in het water valtquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sprookjesfiguren lukt dat zelden.quote:
It's working...quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit alles is een geniepig plan van Danny om meer bezoekers naar fok te lokken.
Famous last words.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet bang om te sterven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |