Ik zou als ik het kabinet was hier gewoon geld voor lenen met die lage rentequote:Op donderdag 12 maart 2020 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, wss heeft dat geen enkele invloed op de staatsschuld ivm begrotingsoverschot.
Interne mail van de VNG. Allereerst voor WMO en Sociale wijkteams bedoeld, handhaving heeft zich hier nu bij aangesloten.quote:
Alle kritieke diensten, da's niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar waar trek je de grens? Enkel de zorg? Hoe zit het met politie en de brandweer?
Iedereen die werkt met mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar waar trek je de grens? Enkel de zorg? Hoe zit het met politie en de brandweer?
ja hèhè alle onmisbare branchesquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
'Maar ja, waar haal je al dat opvangpersoneel vandaan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Iedereen die werkt met mensen.
Monteurs en computervolk kan thuisblijven
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
'Maar ja, waar haal je al dat opvangpersoneel vandaan?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
HLN geeft aan dat in België de scholen an sich wel open blijven, juist voor die opvang. De lessen worden niet gegeven.
Wat wil je nu... het virus indammen of je kind opvangen ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Iets met circulatie voorkomenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:44 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo goed gewoon lesgeven? Ze zijn er dan toch...
Zo binair kan je het niet stellen. Daarvoor is dit te complex.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wat wil je nu... het virus indammen of je kind opvangen ?
Het is helemaal niet complex... dat maakt Rutte er van... die zich alle kanten op tracht te draaien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:45 schreef DW457 het volgende:
Z
[..]
Zo binair kan je het niet stellen. Daarvoor is dit te complex.
Dit. Het is niet zo moeilijk. Anders zit je over 2 weken net als Italië.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle kritieke diensten, da's niet zo moeilijk.
In ons geval is het simpel. Mijn man is computerman en kan dus mooi thuiswerken. Ik werk in de gehandicaptenzorg en ik kan gewoon blijven werkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, dat moet een Premier juist niet doen. Hij is daar niet capabel voor. Hij's maatschappijleraar, geen viroloog.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:47 schreef ReplaR het volgende:
Advies van dit,advies van dat, man kun jezelf niet nadenken?
Natuurlijk is het wel complex. Als je geen kinderen kan opvangen of lesgeven, dan kunnen mensen uit vitale plekken geen mogelijkheid om te werken waardoor het virus ook ruim baan krijgt (even heel kort door de bocht).quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is helemaal niet complex... dat maakt Rutte er van... die zich alle kanten op tracht te draaien.
Kinderen die thuis opvang hebben mogen/moeten daar thuis blijven. Alleen kinderen waarvan de ouders echt weg moeten gaan naar school als zijnde opvang.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:44 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo goed gewoon lesgeven? Ze zijn er dan toch...
Lees net dat belgie wel die opvang doet en scholen dicht. Dat doet ieder land, waarom wij dan niet?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:48 schreef Vallon het volgende:
Rutte opnieuw: medisch risico verwarren met inperken verspreidingen om redenen van mogelijk gebrek aan opvang,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |