Geen @capricia en @trein2000 ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:12 schreef maily het volgende:
@:Kyran @:Greys @:Lonaa @:Tjacka @:heywoodu
Nou.. deze ga ik onthouden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:12 schreef maily het volgende:
@:Kyran @:Greys @:Lonaa @:Tjacka @:heywoodu
Kan er wel tegen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:18 schreef Kyran het volgende:
Arme @:maily, wil ze lief doen, krijg je dit
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks dan lof voor de mods in dit vrij onstuimige topic
capriciaquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:08 schreef maily het volgende:
In deze drukke tijden van Corona is het driedubbel zo hard werken voor alle mods, die dit geheel vrijwillig naast hun andere bezigheden doen.![]()
![]()
Dit verdient een eigen complimententopic!
Beter ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik post alleen maar onder mensen die negatief getest zijn, anders komt het wel heel dichtbij.
Nee, er werd even gemod waardoor het forum niet meer snapte of het nou open of dicht wasquote:
@piccommoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit topic kan toch gewoon in feedback?
En nou, fantastisch gemod zeg. Kwaliteitsusers krijgen een ban om niks zonder waarschuwing. @:caland @:picommo @:scrummie2.1
Ik ben blij dat @:greys er nu is. Die weet tenminste wel hoe het moet. GreysGod.
Kan gebeuren maatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kutzooi. Ik bedoelde @:picommp
Overuren draaien. Tijd voor tijd schrijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:38 schreef maily het volgende:
En gewoon dag en nacht doormodden .... ook in het weekend!![]()
101% mee eens. Zij doen goed en nuttig werk in deze tijd dat de helft van de mensen in totale paniek raakt en de andere helft van de mensen geen enkel probleem ziet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:08 schreef maily het volgende:
In deze drukke tijden van Corona is het driedubbel zo hard werken voor alle mods, die dit geheel vrijwillig naast hun andere bezigheden doen.![]()
![]()
Dit verdient een eigen complimententopic!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:27 schreef incel het volgende:
[..]
Je hoeft niet op mijn posts te reageren
Toch nog het laatste woord willen hebben nadat je zo keihard een koekje van eigen deeg hebt gekregen.quote:
Eens. Kan dit topic nou ook weg? Hier hebben we feedback toch voor?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:29 schreef incel het volgende:
[..]
Toch nog het laatste woord willen hebben nadat je zo keihard een koekje van eigen deeg hebt gekregen.Zeg dan gewoon niks.
Zie het al voor me ...leg dat maar eens uit bij het KDVquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:24 schreef Perrin het volgende:
Staat Coronaforummod al op de lijst met vitale beroepen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:24 schreef Perrin het volgende:
Staat Coronaforummod al op de lijst met vitale beroepen?
JULLIE ALLEMAAL DOEN JULLIE STINKENDE BEST!!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:46 schreef Kyran het volgende:
Wat een onmogelijk topic om te modereren is het ook. Helft van de tijd heb ik geen idee meer of iemand aan het trollen is of echt serieus een bijdrage probeert te leveren.
TR meegepakt. Dit kan allemaal in feedback.quote:
Laat het modden nou ff aan ons over.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TR meegepakt. Dit kan allemaal in feedback.
Beetje gek. Alle niet-serieuze topics worden gesloten. Dit is, zoals je zelf aangeeft, geen serieuze feedback.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat het modden nou ff aan ons over.Dit kan best hier. Dan blijft feedback voor de serieuze feedback. Ontvolg dit topic, dan heb je er geen last meer van. Kusje.
Er is wel meer een beetje gek nu Lenny. Vind je dit serieus een discussie waard? Er zijn belangrijker zaken. Kom op, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje gek. Alle niet-serieuze topics worden gesloten. Dit is, zoals je zelf aangeeft, geen serieuze feedback.
Past totaal niet in het beleid dat jullie hanteren op COR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |