Bij mij ligt het ook vaak aan mijn netwerk als ik niet meer thuis kan werken. Vliegt die VPN er weer uit..quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook onmogelijk. Zal misschien aan mijn netwerk liggen, maar ik ken echt niemand die thuis kan werken.
[..]
Kan er niet bij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
https://content1a.omroep.(...)npak_coronavirus.pdf
225 topics aan kritiek overzichtelijk samengevat in 3 kantjes A4-papier.![]()
Hulde aan deze Medische Microbiologen!
Nee zeker niet, maar dit is duidelijk. Goed dat ze dat doen vanuit jullie kantoor, bij ons is er niks over gezegd en gaat iedereen waarschijnlijk gewoon werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik haalde het idd ook niet zo duidelijk uit de persco, maar de info op de site is wel duidelijk ja.
Kantoor van m'n werk is iig gesloten sowieso 1 week. Ik moet dus thuiswerken.
403 Forbiddenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
Yep, is waarschijnlijk geheim..... 403 Forbidden nginx/1.17.7quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ja ik zit ook in de trein met meer dan 100 mensen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
evenementen met meer dan 100 man, een beetje café zitten wel 100 man op vrijdagavond.
Kun je over twisten of het een evenement is, bij de kroeg in het dorp was er morgen een feest gepland met dj etc. feest gaat niet door, kroeg wel gewoon open.
Heel dom om dat te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:11 schreef wpor het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar dit is duidelijk. Goed dat ze dat doen vanuit jullie kantoor, bij ons is er niks over gezegd en gaat iedereen waarschijnlijk gewoon werken.
ruim 30% in Nederland, volgens De standaard. In België is het veel minder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook onmogelijk. Zal misschien aan mijn netwerk liggen, maar ik ken echt niemand die thuis kan werken.
[..]
Ik heb echt geen flauw idee hoor. Het lijkt me alleen onwaarschijnlijk dat een echt groot percentage thuis kan werken.
Ja, we hebben het hier voorspeld. Maar absoluut geen gevoel van "Zie je wel" .quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Het verschil is dat het RIVM en de overheid niet op basis van onderbuikgevoelens (ook al kloppen die later) kunnen handelen. Ze moeten dat doen op inzichten gestoeld op feiten en trends.
De trends waren echt al veel langer duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Het verschil is dat het RIVM en de overheid niet op basis van onderbuikgevoelens (ook al kloppen die later) kunnen handelen. Ze moeten dat doen op inzichten gestoeld op feiten en trends.
Jawel, misschien toch maar even doen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Heel dom om dat te doen.
Kun je het bespreken?
Gelukkig paracetamol in huis. Sterkte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:15 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin is nog minimaal tot volgende week vrijdag thuis. Ik heb hoofdpijn vandaag en mijn vriendin is ook niet zo lekker. Het zal toch niet 🙄🙄
paracetemol en vit c erin gooienquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:15 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin is nog minimaal tot volgende week vrijdag thuis. Ik heb hoofdpijn vandaag en mijn vriendin is ook niet zo lekker. Het zal toch niet 🙄🙄
quote:
quote:
Ik heb 'm even gedownload en geüpload: https://docdro.id/Zlj3LOkquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef Vallon het volgende:
Yep, is waarschijnlijk geheim..... 403 Forbidden nginx/1.17.7
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:16 schreef joyvke het volgende:
Merk dat het steeds moeilijker word om informatie te vinden over de leeftijden. Ik mis er nu 95 van de 997 in Europa. Voornamelijk Frankrijk en Spanje. En ik mis er 3 in Duitsland.
Verder kolom erbij gezet voor scholen acties. Ben nog info van andere landen aan het zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |