Jaquote:
Van die rebelse typesquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso dat mensen zich daar niet aan gaan houden
Dat lijkt me op zich geen onverstandig besluit. Maar betekent dat dat het EK daarop dan weer in 2025 is ipv 2024?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
L'equipe komt al met de mededeling dat het 2021 wordt... en dat ze dat dinsdag bekend gaan maken.
https://www.lequipe.fr/Fo(...)-euro-a-2021/1119058
Toen ik nog bij de rijksoverheid werkte, deden ze zelf altijd heel moeilijk over thuiswerken, dus het zal wel een hele omschakeling voor ze zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Rijksoverheid.nl
Mensen in heel Nederland wordt opgeroepen zoveel mogelijk thuis te werken of de werktijden te spreiden.
Ah ja, daar staat het. Thanks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Rijksoverheid.nl
Mensen in heel Nederland wordt opgeroepen zoveel mogelijk thuis te werken of de werktijden te spreiden.
Gaan*quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou vanavond naar een concert in Paradiso, maar nu dus niet meer. En zaterdag zou ik naar een concert in baroeg dus dat wordt hem ook niet.
Verder heb ik nog een festival staan begin april (roadburn)
De lokale bar/dancing heeft alles al geannuleerd. Zou onder andere een Q-Music party zijn deze maand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef Discombobulate het volgende:
What about uitgaansgelegenheden, bijvoorbeeld een club of café? Daar zijn niet altijd meer dan honderd mensen aanwezig.
Ik wil zaterdagavond/nacht eigenlijk nog wel even uitgaan. Nu is in die hele gemeente nog maar één geval bekend.![]()
I know, antwoord is waarschijnlijk ga maar niet...
Denemarken zat relatief hoger qua besmettingen dan NL iig. Hebben volgens mij maar 5,5M inwoners en gister 600 besmettingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef An_0_Niem het volgende:
Denemarken op slot vanwege corona
Ook in Denemarken neemt het aantal coronagevallen sterk toe. Woensdag kwamen er 442 geconstateerde besmettingen bij de 861 die dinsdag bekend waren, een toename van meer dan 50 procent in één dag. Volgens het Deense RIVM zal die toename de komende dagen alleen nog maar verder gaan versnellen.
Straks 15 graden, zitten de terrassen weer volquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef Revanches het volgende:
Lekker boeiend of je even niet naar een café of restaurant kunt gaan. Ikke ikke ikke regeert weer in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |