SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
jeje hebt alsnog werkcolleges die tegerlijktijd plaatsvinden op de uni. In de wandelgangen kom je vele honderden personen tegen. Dus deze logica is echt ver te zoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, scholen en uni's moeten grootschalige hoorcollega's al online gaan aanbieden, dan gaan er echt geen duizenden mensen die scholen in...
Sowieso gaan we voorbij aan het belangrijkste: Als je niet fit bent blijft je uberhaupt thuis.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Mark Rutte gaf het advies het ov te vermijden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:41 schreef mazaru het volgende: [..] Lekker met zijn allen in de trein, bus, metro.
![]()
![]()
Precies mijn punt. Blij dat jij de baas niet bent.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik de baas was mocht alleen militair personeel in mondkapjes de straat op en moesten gewone burgers met een formulier bewijzen of ze echt naar buiten moesten. Artsen, brandweer, vrachtwagenchauffeurs enz krijgen uitzondering.![]()
Vind ik niet, evenementen zijn veel compacter en veel meer mensen dichter op elkaar dan in menig restaurant.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:41 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dit geeft wel aan dat die 100 personen maatregel enorm krom is.
Als men gewoon nadenkt en het hoofd koel houdt kom je veel verder.![]()
Restaurants blijven open, maar restauranthouders moeten zelf in de gaten houden dat ze geen 100+ gasten tegelijk binnen hebben.![]()
Ze blijven achter de feiten aan huppelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Precies dat SchommelGod. Ik snap de RIVM echt niet.
Zal mij niets verbazen als er morgen of overmorgen weer een perco komtYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Wat een josti vragen. Kunnen mensen niet normaal nadenken?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nog maar een keer , anders ziet niemand hetquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:42 schreef nixxx het volgende:
Noorwegen gaat pas ver
https://www.thelocal.no/2(...)coronavirus-pandemic
The measures announced include:
Closure of all schools, kindergartens and universities.
A provision requiring primary schools and kindergartens to stay partially open in order to look after the children of key personnel in healthcare, transport and other critical social functions.
Cultural events, sports events, gyms and businesses offering hairdressing, skincare, massage, body care and tattooing are all banned. Swimming pools will be closed.
Buffet restaurants are banned. Other restaurants, bars and cafés must ensure guests are kept at least one metre from one another.
A requirement for everyone arriving in Norway from outside the Nordic to enter quarantine, regardless of whether they have symptoms or not. This is retroactive to 27 February.
Restrictions on visitors to all the country's health facilities and the introduction of access control.
People are asked not to visit institutions housing vulnerable groups (old people's home, psychiatric hospitals, prisons etc).
Healthcare professionals working with patients are banned from travelling abroad.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Las dan gewoon alles af..quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Een ophoping van mensen in de kantine vermijden.
Dat zijn teksten.![]()
Dat cruiseschip Pacific Princess is wel een mooie case study natuurlijk:
https://corona-scanner.com/country/diamond-princess-cruise-ship
Misschien dat ze nu iets minder kunnen paniekeren.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
DIE WILLEN BLIJVEN LEVEN!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:42 schreef nixxx het volgende:
Noorwegen gaat pas ver
https://www.thelocal.no/2(...)coronavirus-pandemic
The measures announced include:
Closure of all schools, kindergartens and universities.
A provision requiring primary schools and kindergartens to stay partially open in order to look after the children of key personnel in healthcare, transport and other critical social functions.
Cultural events, sports events, gyms and businesses offering hairdressing, skincare, massage, body care and tattooing are all banned. Swimming pools will be closed.
Buffet restaurants are banned. Other restaurants, bars and cafés must ensure guests are kept at least one metre from one another.
A requirement for everyone arriving in Norway from outside the Nordic to enter quarantine, regardless of whether they have symptoms or not. This is retroactive to 27 February.
Restrictions on visitors to all the country's health facilities and the introduction of access control.
People are asked not to visit institutions housing vulnerable groups (old people's home, psychiatric hospitals, prisons etc).
Healthcare professionals working with patients are banned from travelling abroad.![]()
Dan moeten ze maar een ander rooster maken, zodat die werkcolleges niet dezelfde begin- en eindtijden hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:43 schreef Revanches het volgende:
je hebt alsnog werkcolleges die tegerlijktijd plaatsvinden op de uni. In de wandelgangen kom je vele honderden personen tegen. Dus deze logica is echt ver te zoeken.![]()
![]()
RIRIP happy hour.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Een ophoping van mensen in de kantine vermijden.
Dat zijn teksten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: