snap ook niet dat Brabant wordt uitgezonderdquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:47 schreef _I het volgende:
Je ziet aan Brabant dat het effect heeft.
Incubatietijd van 4-6 dagen, maatregelen zijn van eergisteren.
Wat een man, die Mark.
Worden die grapjes gemaakt? Smakeloosquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:47 schreef Greys het volgende:
[modbreak]Meerdere keren vriendelijk gevraagd, wie nu nog hihaho bejaarden dood zijn we er lekker snel vanaf grapjes maakt krijgt echt een probleem. Zeg niet dat er niet gewaarschuwd is. Dank.[/modbreak]
neequote:Op donderdag 12 maart 2020 15:49 schreef Mammietje het volgende:
Is het belachelijk als ik mijn kinderen morgen thuishou? Ik heb er één met luchtwegklachten sinds gisteren!
CORRED.quote:Rectificatie uitzending 11 maart
Woensdagavond is in de Op1-uitzending abusievelijk gemeld dat een arrestantenbewaarder van de Rotterdamse politie aan een Corona-besmetting is overleden. Dat bericht klopt niet. Het spijt Omroep MAX, die verantwoordelijk is voor deze Op1-aflevering, zeer dat dit gebeurd is. Ons past een diep en welgemeend excuus aan de betreffende politiemedewerker en zijn familie, alsmede zijn collegae.
IK WIL DAADKRACHT GVDquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom blijven ze in termen als 'adviezen' praten? Zijn ze te bang om speeltjes van mensen af te pakken?
Its all about the moneyquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom blijven ze in termen als 'adviezen' praten? Zijn ze te bang om speeltjes van mensen af te pakken?
Haha dat was echt bizar. Hij heeft geen idee waar het over gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:47 schreef _I het volgende:
Je ziet aan Brabant dat het effect heeft.
Incubatietijd van 4-6 dagen, maatregelen zijn van eergisteren.
Wat een man, die Mark.
Wat ga jij de komende weken met je leven doen?quote:
Houd ze gewoon rustig thuis. Er komt geen spijbelambtenaar langs.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:49 schreef Mammietje het volgende:
Is het belachelijk als ik mijn kinderen morgen thuishou? Ik heb er één met luchtwegklachten sinds gisteren!
Ik ben allang blij dat de maatregelen van Noord-Brabant nu voor heel Nederland gelden. Wij zijn zo'n klein land dat het niet logisch was om maar in één provincie maatregelen te nemen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat ze op zich heel duidelijk en transparant zijn. Ik krijg de indruk dat ze wel degelijk zijn geïnformeerd en dat ze heel goede argumenten hebben voor de maatregelen. Niet iedereen za het met hun argumenten eens zijn, maar ze kunnen ze we goed onderbouwen. Ik vind Jaap van Dissel en Mark Rutte goed overkomen. Bruno Bruins, vind ik, oogt wat ongemakkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |