Als je kinderen ziek zijn laat je ze uiteraard thuis, maar als ze geen klachten hebben kunnen ze gewoon naar schoolquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier liggen papa en mama doodziek op bed .. 2 kinderen schoolgaand. Ze zullen er misschien zelf weinig last van hebben, maar kunnen het wel doorgeven want ze niesen voor mijn gevoel meer als normaal
Alles is afgelast tot 31 maart. ESF is 12 meiquote:
Tot en met mbo blijft open.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.
Scheelt wel dat je binnen een paar minuten je kist in kunt bij een beet, in plaats van eerst twee weken hoesten en rochelen.quote:
Ben maar alleen, lijkt mij op zich genoeg voor 1 man. Heb ook nog frikandellen in huisquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Wi hebben 25 kilo, maar ja; mijn vrouw is Aziatisch!
Ja, alles met 100+ personen wordt opgeschort tot in ieder geval 31 maart.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.
Alleen maar hoorcolleges boven 100 man. HBO's zijn ook al vaak zat gewoon kleine klasjes.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Internationaal karakter van HBO / WO.
Lijkt me beter om dat niet te doen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Komend weekend is mijn oma jarig en ik zou zondag uiteten gaan. Ben benieuwd.
Ik heb blikken bonen, uien en spek ingeslagen daarnet, nog wat kleine soep blikjes. Sommige zaken wel uitverkocht hier btw, zoals sanitaire zeep. Zeep heb ik iig nog genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef StephanL het volgende:
Heb 5 kilo rijst in huis, zal ik meer hamsteren?
dat is dus niet het gevalquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel het beste nieuws van de dag
Net of iedere ouder werkt in de zorg, politie, brandweer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze regering is ongelofelijk. Hoe kom je tot het besluit dat het een goed idee is scholen open te houden, wat een falers.
Ach kind toch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel het beste nieuws van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |