Zonder Kenianen was het toch al vertekendquote:
Idd 😂quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonder Kenianen was het toch al vertekend
Wat kan je verder met je geld doen dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch is het een stuk hygiënischer. Met eruit halen kom je maar 1 keer in aanraking ermee en dan kun je handschoenen aan doen. Geld is trouwens sowieso hartstikke goor. Je wil niet weten wat mensen er allemaal mee doen.
over 13 uur begint het F1 seizoen, er zijn al een hoop mensen op locatie of onderweg pfffquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
@:Taradotwitter:McLarenF1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:22:40McLaren Racing withdraws from the 2020 Formula 1 Australian Grand Prix. https://t.co/BZvHVKQoev reageer retweet
Dat zal wel gecanceld wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:34 schreef Fukushima het volgende:
[..]
over 13 uur begint het F1 seizoen, er zijn al een hoop mensen op locatie of onderweg pfff
Tsja gezien de omstandigheden zijn brood en spelen natuurlijk wel een mustquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:34 schreef Fukushima het volgende:
[..]
over 13 uur begint het F1 seizoen, er zijn al een hoop mensen op locatie of onderweg pfff
In elk geval geen boodschappen kopen. Met cashquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat kan je verder met je geld doen dan?
Wat een klootzak:quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:33 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.bnr.nl/podcas(...)nnig-slecht-bestuurd
Kees de Kort GOD
Dit is dus pertinent NIET het geval en dit soort berichten zorgen ervoor dat het gros van de bevolking nog altijd denkt dat het "maar een griepje" is en de maatregelen niet serieus neemt.quote:Alleen oudere bejaarden met een slechte gezondheid zijn kwetsbaar voor het virus.
Dat gaat niet meer door hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:34 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke planeet Kees de Kort woont, maar het is duidelijk niet de onze.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:33 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.bnr.nl/podcas(...)nnig-slecht-bestuurd
Kees de Kort GOD
Niet 'alleen'maar wel 'voornamelijk'. Dat wijzen cijfers heel helder uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat een klootzak:
[..]
Dit is dus pertinent NIET het geval en dit soort berichten zorgen ervoor dat het gros van de bevolking nog altijd denkt dat het "maar een griepje" is en de maatregelen niet serieus neemt.
land op slot, scholen dicht, ov dicht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef Elan het volgende:
Bijna 14:00. Wat voorspellen jullie?
Is er al een voorspel-topic eigenlijk?
Kietgodtwitter:aad300 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 09:44:30Niet meer buiten voetballen en trainen bij ons in #Brabant dan maar binnen verder #Kiet #kleinzoon https://t.co/8bmGdPmLD8 reageer retweet
Scholen dicht. Gebeurd nu in elk land om ons heen. Maar daar blijft het vandaag ook bij denk ik. En misschien niet eens heel Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef Elan het volgende:
Bijna 14:00. Wat voorspellen jullie?
Is er al een voorspel-topic eigenlijk?
Dat dat sowieso, maar qua nieuwe besmettingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
land op slot, scholen dicht, ov dicht.
nee geloof ik ook niet hoorquote:
Jup, damn. normaal kan je de fontein bijna niet zien door alle selfie sticksquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Check die webcams in bijvoorbeeld Rome bij de Trevi fontein - mensen die er zijn geweest weten hoe druk het er kan zijn:
https://www.skylinewebcam(...)ontana-di-trevi.html
Nu vliegen. Heel de stad voor je alleenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Check die webcams in bijvoorbeeld Rome bij de Trevi fontein - mensen die er zijn geweest weten hoe druk het er kan zijn:
quote:Marathon Rotterdam uitgesteld
De organisatie van de Marathon Rotterdam heeft besloten om de wedstrijd uit te stellen vanwege het coronavirus. De marathon stond gepland op 4 en 5 april, maar dat wordt nu later dit jaar. "De organisatie acht het niet verantwoord gezien de laatste ontwikkelingen en huidige situatie om het evenement plaats te laten vinden. De veiligheid en gezondheid van de lopers, vrijwilligers, toeschouwers en andere betrokkenen staat bij de organisatie altijd voorop."
Nu kan je eindelijk mooie foto's makenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Met welke maatschappij?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:38 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nu vliegen. Heel de stad voor je alleen
Niet alleen inderdaad. Maar ik denk wel dat deze groep er voor zorgt dat de ziekenhuizen overbelast (gaan) raken. Dus als je daar wat aan kan doen lijkt me dat mooi. In plaats van lockdowns enz.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat een klootzak:
[..]
Dit is dus pertinent NIET het geval en dit soort berichten zorgen ervoor dat het gros van de bevolking nog altijd denkt dat het "maar een griepje" is en de maatregelen niet serieus neemt.
Die is 60+ dus hopelijk ben je wel Corona-vrij dan nquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bewaar het voorspel voor je moeder
https://servicemanagement(...)720396717.1584016579quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat kan je verder met je geld doen dan?
Wat dat betreft een uitgelezen kans om Rome eens goed en relaxt te kunnen bekijkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
De cijfers wijzen ook heel helder uit dat hier over 2 weken geen IC-bed meer te krijgen is tenzij ze eerst een te vroeg geboren baby of een 80-plusser van de beademing afkoppelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Niet 'alleen'maar wel 'voornamelijk'. Dat wijzen cijfers heel helder uit
De 2 weken heeft te maken met incubatietijd, dus tijd tussen mogelijke besmetting en ziekteverschijnselen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:32 schreef zoost het volgende:
Coronavirus Can Live in Patients for Five Weeks After ContagionGEEN twee weken quarantaine dus!twitter:business twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:06:57Patients with the new coronavirus keep the pathogen in their respiratory tract for as long as 37 days, a new study finds https://t.co/nUbneRqAxT reageer retweet
[..]
Hou maar serieus rekening mee dat je je centen kwijt bent.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:38 schreef Kiid het volgende:
Wat gebeurt er met een geplande vakantie als je niet meer mag vliegen eigenlijk? Het is pas in mei, maar begin me wel een beetje zorgen te maken. Ik wil niet voor jan lul zoveel geld betalen
Het lijkt mij verstandig dat de FOK!kers de komende tijd niet elkaars moeder doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is 60+ dus hopelijk ben je wel Corona-vrij dan n
Dus er liggen teveel 80-plussers op de IC. Als we dat nou kunnen voorkomen zonder draconische maatregelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
De cijfers wijzen ook heel helder uit dat hier over 2 weken geen IC-bed meer te krijgen is tenzij ze eerst een te vroeg geboren baby of een 80-plusser van de beademing afkoppelen.
Dan moet je hopen op coulance.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:38 schreef Kiid het volgende:
Wat gebeurt er met een geplande vakantie als je niet meer mag vliegen eigenlijk? Het is pas in mei, maar begin me wel een beetje zorgen te maken. Ik wil niet voor jan lul zoveel geld betalen
Maar hoe is het met #mexim?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
Kietgodtwitter:aad300 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 09:44:30Niet meer buiten voetballen en trainen bij ons in #Brabant dan maar binnen verder #Kiet #kleinzoon https://t.co/8bmGdPmLD8 reageer retweet
@:lange_lans
R0 omlaag krijgen zodat het zorgsysteem niet overbelast raakt op een zeker punt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:40 schreef Maver24 het volgende:
Waarom zie ik bij nog enkel land het nut van dingen dichtgooien. Het blijft maar groeien. Heeft het wel nut?
IC-bedden en personeel tijdelijk invliegen uit China?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:40 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dus er liggen teveel 80-plussers op de IC. Als we dat nou kunnen voorkomen zonder draconische maatregelen.
Dat voorspellen ze inderdaad maar dit maakt van Corona niet plotseling een ziekte die vooral jongere slachtoffers maakt. Om mensen klootzak te noemen voor weergeven van feiten vind ik hysterichquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
De cijfers wijzen ook heel helder uit dat hier over 2 weken geen IC-bed meer te krijgen is tenzij ze eerst een te vroeg geboren baby of een 80-plusser van de beademing afkoppelen.
Zeker nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat zal wel gecanceld worden
Toch vind ik het oprecht bedroevend om zo'n geweldig mooie stad zo doods te zien..quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Wa
[..]
Wat dat betreft een uitgelezen kans om Rome eens goed en relaxt te kunnen bekijken
Wie weet. Maar liever worden die 80 jarigen helemaal niet ziek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
IC-bedden en personeel tijdelijk invliegen uit China?
Komt goed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch vind ik het oprecht bedroevend om zo'n geweldig mooie stad zo doods te zien..
Zal vandaag weer hetzelfde zijn, voor alle doemdenkerstwitter:Rabobank twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 15:00:22De problemen met betrekking tot pinnen en (contactloos) betalen zijn inmiddels verholpen. Bedankt voor jullie geduld en begrip. https://t.co/sRVc77QbS0 reageer retweet
Ook als teams afhakrn? Zonder autos geen racequote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Zeker niet
hooguit zonder publiek
dit is F1, die rijden altijd
Spanje gaat nu hard op weg de Italie route te volgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
Sanidad eleva a 84 los fallecidos en España y a 2.968 los infectados.
Volgens mij was dit gisteren in Spanje nog 1000 minder.
700. Paniekzaaiert.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
Zonder McLaren geen race.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Zeker niet
hooguit zonder publiek
dit is F1, die rijden altijd
Ja nouja. De stad der steden heeft wel wat zwaardere dingen te verduren gekregen en staat daar nog altijdquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch vind ik het oprecht bedroevend om zo'n geweldig mooie stad zo doods te zien..
Maar dichtgooien kan niet voor eeuwig zijn. Wat daarna dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
R0 omlaag krijgen zodat het zorgsysteem niet overbelast raakt op een zeker punt.
Of dat we niet weten hoeveel mensen ze niet meetellen omdat ze ze niet testen omdat ze het waarschijnlijk toch wel hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alles onder de 650 totaal zou me meevallen.
Jammer dat we niet weten hoeveel herstelden we ervan af kunnen trekken.
Wat is het risico op corona voor een rijder?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:42 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Oo
[..]
Ook als teams afhakrn? Zonder autos geen race
Ja das helemaal waar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar dichtgooien kan niet voor eeuwig zijn. Wat daarna dan?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat is het risico op corona voor een rijder?
Heul niet. https://twitter.com/footballespana_/status/1238080314926342145quote:
Nee, straks worden 80 plussers überhaupt niet meer geholpen (en nog wat anderen - zie pandemieplan). En zijn de IC bedden nog steeds overbelast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:40 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dus er liggen teveel 80-plussers op de IC. Als we dat nou kunnen voorkomen zonder draconische maatregelen.
Dat valt daar ook relatief mee toch, in ieder geval dalende trend....quote:
2968 in totaal? Ik schreef gisteren dat als Spanje aan hetzelfde tempo bleef stijgen, ze Italië in 5 dagen zouden inhalen, maar nu gaan ze blijkbaar nog sneller..quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
China heeft jarenlang best veel geld besteed aan soft power. En dat ging best goed. Totdat ze in 1 jaar hun imago compleet verneukt hebben met strafkampen, Hong Kong en nu corona...quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:43 schreef Xenorium het volgende:
Wie weet komt China straks te hulp als we allemaal liggen te creperen. Beademingsapparaten en wat verpleegpersoneel die ze invliegen. Ik heb zo een gevoel dat ze zich wel een beetje verantwoordelijk voelen.
Ik zat dichterbij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heul niet. https://twitter.com/footballespana_/status/1238080314926342145
0 dusquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat is het risico op corona voor een rijder?
Of hoeveel mensen het hadden maar weer zijn opgeknapt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat we niet weten hoeveel mensen ze niet meetellen omdat ze ze niet testen omdat ze het waarschijnlijk toch wel hebben.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:44 schreef RipCity het volgende:
Hier in VK ligt online supermarket Ocado er al de hele dag uit en is tot volgende week donderdag geen beschikbaar slot open.
"We are experiencing exceptionally high demand at the moment.
More people than usual seem to be placing particularly large orders. As a result, delivery slots are selling out quicker than expected. To avoid disappointment we suggest you book a delivery slot in advance.
Apologies for the ongoing disruption and thank you for your continued patience and understanding."
Aandelen gaan zoveel stijgen. Kopen nu het nog kan
Hij zegt:quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Dat voorspellen ze inderdaad maar dit maakt van Corona niet plotseling een ziekte die vooral jongere slachtoffers maakt. Om mensen klootzak te noemen voor weergeven van feiten vind ik hysterich
Dat is dus aantoonbaar géén feit. En hij misbruikt het uit eigenbelang, want maatregelen tegen COVID-19 zijn slecht voor de beurskoers van vandaag.quote:Alleen oudere bejaarden met een slechte gezondheid zijn kwetsbaar voor het virus.
Nee daar is het warmer en niet zo besmettelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
NOS liveblog van vandaag:
[..]
Wat een voorbarige conclusie en matige berichtgeving weer! Die mensen zaten afgelopen zondag in hetzelfde vliegtuig als een COVID-19-patiënt:
[..]
Of die Nederlanders en Belgen wel of geen "corona" () hebben opgelopen kunnen ze nog helemaal niet weten, of hebben ze in Vietnam geen incubatietijd?
Cancelen, anders niet betalen en afwachtenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:46 schreef PinkLow het volgende:
En wat als je een vakantie hebt geboekt eind januari voor eind mei en nog niks hebt hoeven aan te betalen...
"Verder heeft niemand er last van," zegt ie ook nog eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hij zegt:
[..]
Dat is dus aantoonbaar géén feit. En hij misbruikt het uit eigenbelang, want maatregelen tegen COVID-19 zijn slecht voor de beurskoers van vandaag.
En zowel jong als oud heeft er belang bij dat er ziekenhuisbedden en IC-bedden beschikbaar zijn en blijven. Alle andere ziekten en letsels kunnen immers ook nog steeds optreden, er is meer dan alleen COVID-19.
Precies. We hebben geen flauw idee hoever het al verspreid is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of hoeveel mensen het hadden maar weer zijn opgeknapt.
Werkelijke cijfers liggen uiteraard veel hoger dan de officiële.
twitter:rivm twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 15:34:17@Gaia_Universe De ziekte lijkt, met wat er nu bekend is, niet heel besmettelijk. De ziekte lijkt ook niet makkelijk van mens op mens overdraagbaar is. ^MS reageer retweet
Ik bedoel. Hoelang wil je dat volhouden. Je moet echt de china methode toepassen anders werkt het nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja das helemaal waar.
En het antwoord is waarschijnlijk dat men geen idee heeft op dit moment...
Feiten?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat voorspellen ze inderdaad maar dit maakt van Corona niet plotseling een ziekte die vooral jongere slachtoffers maakt. Om mensen klootzak te noemen voor weergeven van feiten vind ik hysterich
Okay boomerquote:
twitter:business twitterde op donderdag 12-03-2020 om 13:19:07British online grocer Ocado could see its stock price appreciate tenfold by 2030, according to Bernstein analysts https://t.co/JJb5VHwg9q https://t.co/FUcDmtUZNa reageer retweet
Niet heel besmettelijk is een relatief begrip, vanaf wanneer is iets heel besmettelijk?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:48 schreef Greys het volgende:
Nog even om aan terug te denken.twitter:rivm twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 15:34:17@:Gaia_Universe De ziekte lijkt, met wat er nu bekend is, niet heel besmettelijk. De ziekte lijkt ook niet makkelijk van mens op mens overdraagbaar is. ^MS reageer retweet
0 vertrouwen in onze overheid. Beter zelf nadenken en je werkzaamheden/verplichtingen zoveel mogelijk cancelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:48 schreef Greys het volgende:
Nog even om aan terug te denken.twitter:rivm twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 15:34:17@:Gaia_Universe De ziekte lijkt, met wat er nu bekend is, niet heel besmettelijk. De ziekte lijkt ook niet makkelijk van mens op mens overdraagbaar is. ^MS reageer retweet
Er is ook met stelligheid gezegd dat het onwaarschijnlijk is dat het virus vanuit China naar Europa zou komen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:48 schreef Greys het volgende:
jezus doe toch rustigquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hij zegt:
[..]
Dat is dus aantoonbaar géén feit. En hij misbruikt het uit eigenbelang, want maatregelen tegen COVID-19 zijn slecht voor de beurskoers van vandaag.
En zowel jong als oud heeft er belang bij dat er ziekenhuisbedden en IC-bedden beschikbaar zijn en blijven. Alle andere ziekten en letsels kunnen immers ook nog steeds optreden, er is meer dan alleen COVID-19.
Anderhalve maand later en nog maar 500 besmettingen. Deze man/vrouw weet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:48 schreef Greys het volgende:
Kans is nihil dat het virus naar Nederland komt, want geen directe vluchten uit Wuhanquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:48 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet op welke informatie de RIVM zich baseert, blijkbaar niet op informatie uit China. Ze houden nog steeds aan dat als je geen klachten hebt je het virus niet kunt verspreiden. Wat dus pertinent niet waar is. Ook verklaren ze mensen gezond 24 uur nadat er geen klachten meer zijn, terwijl gebleken is in China dat het virus er nog kan zijn en het beter is om ook gewoon 2 weken te wachten voordat deze personen weer de maatschappij in mogen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:48 schreef Greys het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:40 schreef Maver24 het volgende:
Waarom zie ik bij nog enkel land het nut van dingen dichtgooien. Het blijft maar groeien. Heeft het wel nut?
2030 jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Okay boomertwitter:business twitterde op donderdag 12-03-2020 om 13:19:07British online grocer Ocado could see its stock price appreciate tenfold by 2030, according to Bernstein analysts https://t.co/JJb5VHwg9q https://t.co/FUcDmtUZNa reageer retweet
Dit bericht is van 28 januari (toen het tegendeel van wat RIVM beweerde overigens ook al bekend was)quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:51 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ik snap ook niet op welke informatie de RIVM zich baseert, blijkbaar niet op informatie uit China. Ze houden nog steeds aan dat als je geen klachten hebt je het virus niet kunt verspreiden. Wat dus pertinent niet waar is. Ook verklaren ze mensen gezond 24 uur nadat er geen klachten meer zijn, terwijl gebleken is in China dat het virus er nog kan zijn en het beter is om ook gewoon 2 weken te wachten voordat deze personen weer de maatschappij in mogen.
Ik snap echt niet op welke informatie ze zich baseren, zijn ze nou zelf het wiel aan het uitvinden, dus nemen ze geen informatie over van de Chinezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |