Meh in de zomer is er wel een medicijn klaar, virus zal dan hopelijk ook zijn grip wat verliezen.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan best dat ze ook pas veel later beginnen, dan is er toch helemaal nauwelijks ruimte in het schema meer voor al die wedstrijden
Bron?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh in de zomer is er wel een medicijn klaar, virus zal dan hopelijk ook zijn grip wat verliezen.
Misschien beginnen ze wel gewoon in juli, en dan eerst nog zonder publiek ofzo.
vergeet het maar, sowieso is de deadline van de UEFA 30 juniquote:Op maandag 23 maart 2020 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh in de zomer is er wel een medicijn klaar, virus zal dan hopelijk ook zijn grip wat verliezen.
Misschien beginnen ze wel gewoon in juli, en dan eerst nog zonder publiek ofzo.
Beetje ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:44 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s(...)-was-biologische-bom
Dat was echt mokerdom.
Er wordt al gekeken naar dispensatiemaatregelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
vergeet het maar, sowieso is de deadline van de UEFA 30 juni
hoe dan? contracten lopen af, voorrondes Europese competities beginnen in juli al, het kan alleen als ze blijven schuivenquote:Op maandag 23 maart 2020 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er wordt al gekeken naar dispensatiemaatregelen.
Ja, ik vind dat persoonlijk totaal niet eerlijk. RKC had echt geen kans meer en ADO heeft er gewoon een potje van gemaakt dit seizoen.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:22 schreef Adames het volgende:
Juist RKC en ADO waren toch al ten dode opgeschreven.
Nummer 16 onbetwist laten lijkt me wel logisch.
twitter:vtbl twitterde op maandag 23-03-2020 om 12:30:11Spanje staakt competities voor onbepaalde tijd #VTBL https://t.co/djGtmFuhK0 reageer retweet
Waarschijnlijk tot midden juli in dit geval, verder spelen dan dat kan gewoon niet. Dus ja, dan ga je vanuit de zomerstop direct het volgende seizoen in (of met zo’n drie weken pauze).quote:Op maandag 23 maart 2020 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan? contracten lopen af, voorrondes Europese competities beginnen in juli al, het kan alleen als ze blijven schuiven
ik zie het niet gebeuren voor zover het tot 15 juli wel zou lukken want dat lijkt ook te kort, in Italie hebben ze het zelfs over opschorten tot oktober.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tot midden juli in dit geval, verder spelen dan dat kan gewoon niet. Dus ja, dan ga je vanuit de zomerstop direct het volgende seizoen in (of met zo’n drie weken pauze).
Jammer johquote:Op maandag 23 maart 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat persoonlijk totaal niet eerlijk. RKC had echt geen kans meer en ADO heeft er gewoon een potje van gemaakt dit seizoen.
misschien slaan ze die wel over en alleen hoofdtoernooien op basis van loting en ranking, dus hoger geplaatste gaat door zonder te spelenquote:
Differdange loten en een Utrechtje doen allen.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Teken ik voor. Voorrondes is ook gewoon Europa.
Beter gewoon een goede awayday. Hopen op Oekraïne ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Differdange loten en een Utrechtje doen allen.
Gevalletje, "met de kennis van nu"quote:Op maandag 23 maart 2020 11:44 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s(...)-was-biologische-bom
Dat was echt mokerdom.
Meer een gevalletje van lekker eigenwijs doen en schijt hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gevalletje, "met de kennis van nu"
Aldus "beste stuurlui staan aan wal" Elan van het Fok! Forum.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer een gevalletje van lekker eigenwijs doen en schijt hebben.
In China was de pleuris toen al uitgebroken.
Italië (en dan met name het noorden) heeft dan ook te maken met overbelasting van de ziekenhuizen. Vanaf dan is het een complete ramp en dus atm nog geen goede vergelijking met de situatie van Nederland. Die gaan het nooit meer uitspelen me dunkt. Het moet nog maar blijken of dat in Nederland gaat gebeuren, de eerste tekenen zijn nog positief en in dat geval is er kans dat je in juni ineens weer kan ballen (zonder publiek). Maar het moet wel mee zitten ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie het niet gebeuren voor zover het tot 15 juli wel zou lukken want dat lijkt ook te kort, in Italie hebben ze het zelfs over opschorten tot oktober.
Dan moet je in een maand opeens een wedstrijd of 10 gaan spelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Italië (en dan met name het noorden) heeft dan ook te maken met overbelasting van de ziekenhuizen. Vanaf dan is het een complete ramp en dus atm nog geen goede vergelijking met de situatie van Nederland. Die gaan het nooit meer uitspelen me dunkt. Het moet nog maar blijken of dat in Nederland gaat gebeuren, de eerste tekenen zijn nog positief en in dat geval is er kans dat je in juni ineens weer kan ballen (zonder publiek). Maar het moet wel mee zitten ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |