Hoe dan ook sterkte!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:32 schreef Logician2.0 het volgende:
Duidelijk een virale luchtweginfectie, dus aan de pufjes en codeine, als ik maandag nog ziek ben gaan ze verder beoordelen omdat ik dan langer dan een “normale influenza” ziek ben.
UV straling heeft in dit geval helemaal niks met temperatuur te makenquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:32 schreef zoost het volgende:
[..]
Buiten het menselijk lichaam, het houdt niet van UV straling
Mening van één persoon, die zegt: " In tegenstelling tot wat veel epidemiologen denken"quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:16 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)de-kant-op~a6b44a8f/
Waarom het in China beter gaat komt dus eigenlijk door het lenteweer en niet de maatregelen.
Hoe zijn de maatregelen in Korea?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat ingrijpen beter werkt dan niks doen en hopen dat het vanzelf over gaat?
Het gaat om wat er gebeurd met het virus buiten een lichaam.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaag.... het menselijk lichaam is 37 graden......
Eentje maar, dat is wel heel weinig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef zoost het volgende:
[..]
Van de 503. Ik zie in de overzichtjes dat NL rapporteert dat er 1 persoon "Critical" is
Omdat ervaring mij leert dat de informatie (officiële bronnen)die uit China komt, niet klopt. Dus neem ik alles ter kennisgeving aan, maar doe er niets mee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:31 schreef Za het volgende:
[..]
China was trots op de eerste genezing op 24 januari.
Waarom geloof je daar geen zak van, dat is onlogisch, ze zouden veel trotser zijn op honderden genezingen op 24 januari dunkt me.
Dat is helemaal niet feitelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:31 schreef crystal_meth het volgende:
In diezelfde pdf: pag 13, figuur 4.
Want dat gaat je/ons/mij helpen.... of is het een gevoel ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
Denk dat het toch wel tijd wordt voor de regering om iets straffere maatregelen af te kondigen.
Feit is wel dat het in landen waar veel armoede is, amper medische zorg laat staan controle (maar wél warm is!) amper om zich heen slaat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mening van één persoon, die zegt: " In tegenstelling tot wat veel epidemiologen denken"
Tuurlijk gaat dat mis. Wanneer heb je geen klachten meer? Is hier en daar een kuchje nog een symptoom? Ze moeten dit soort belangrijke beslissingen niet bij de burger leggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:33 schreef Greys het volgende:
In NL ben je al genezen na 24 uur zonder symptomen. Zonder een na-test zelfs. Toch?Benieuwd of daar ook nog wat mee mis gaat, dat ze sommigen te snel de straat weer opsturen. Want als het virus nog in het lijf zit en evt zonder symptomen besmettelijk is, dan gaat men daarmee hier dus wellicht dik de mist in.
Ik had India al afgeschrevenquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Feit is wel dat het in landen waar veel armoede is, amper medische zorg laat staan controle (maar wél warm is!) amper om zich heen slaat.
Je zou inmiddels toch juist brandhaarden verwachten in Mozambique, Nigeria, Sao Paulo.
Mits daar ook getest wordtquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Feit is wel dat het in landen waar veel armoede is, amper medische zorg laat staan controle (maar wél warm is!) amper om zich heen slaat.
Je zou inmiddels toch juist brandhaarden verwachten in Mozambique, Nigeria, Sao Paulo.
Ja, zonder test, wat ik althans begrepen heb.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:33 schreef Greys het volgende:
In NL ben je al genezen na 24 uur zonder symptomen. Zonder een na-test zelfs. Toch?Benieuwd of daar ook nog wat mee mis gaat, dat ze sommigen te snel de straat weer opsturen. Want als het virus nog in het lijf zit en evt zonder symptomen besmettelijk is, dan gaat men daarmee hier dus wellicht dik de mist in.
Het zou wel karma zijn als die persoon in de VS ziek wordt, in het ziekenhuis beland en natuurlijk netjes hersteld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
100% mee eens.
Vandaan nog op de radio. Een had zelfs de lef om te zeggen dat ze anders wel gewoon een rode kruis vlucht terug voor ze zouden regelen....
Been there, done that (bijna 9 jaar terug)quote:
In die Afrikaanse landen testen ze niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
waarom Sao Paulo, is de rijkste stad van Braziliequote:Op donderdag 12 maart 2020 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonlicht / kracht en UV gaan samen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
UV straling heeft in dit geval helemaal niks met temperatuur te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |