Zolang Wuhan nog in quarantaine zit en het internet gefilterd wordt, geloof ik geen zak van wat uit China komt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zou er wel veel inlezen.
Er is overduidelijk een neerwaartse trend ondanks heel veel besmettingen, of juist daardoor, ik heb al heel veel voorbeelden gepost, dit wordt telkens compleet genegeerd.
Experts met doemscenario's worden telkens geherquote.
Voortaan alleen nog maar begroeten op zijn Japans.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
Denk dat het toch wel tijd wordt voor de regering om iets straffere maatregelen af te kondigen.
Niet met je handen aan je neus/mond!!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voortaan alleen nog maar begroeten op zijn Japans.
[ afbeelding ]
In aanvulling....Bron, hoewel niet mijn waatheid hier wel accuraat qua bericht(en):quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'een nog onbekend coronavirus' op 10 januari:
https://www.volkskrant.nl(...)s-in-china~bb8169fb/
Waar haal je dit vandaag.... het menselijk lichaam is 37 graden......quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In principe houdt het virus niet van de warmte en gaat het dood bij +26 graden, las ik dan weer ergens.
Wuhan had nooit een fatality rate van 20%.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:26 schreef crystal_meth het volgende:
In China waren de eerste gevallen waarschijnljk zeer ernstig, Wuhan had in het begin een fatality rate van meer dan 20%, dat is daarna afgenomen tot 3.8%. Waarschijnlijk omdat men in het begin enkel de heel ernstige gevallen opmerkte. Zo verbazend vind ik het dan niet, bij de ernstige gevallen duurt het langer voor ze genezen zijn:
[..]
https://www.who.int/docs/(...)-19-final-report.pdf
Enorm voor! Vooral op verjaardagen en rond 1 januari.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voortaan alleen nog maar begroeten op zijn Japans.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Enorm voor! Vooral op verjaardagen en rond 1 januari.
Men denkt aan de buitentemperatuur wat meer ijdele hoop dan waarheid lijkt gezien de huidige temperaturen in bv Spanje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaag.... het menselijk lichaam is 37 graden......
Van de 503. Ik zie in de overzichtjes dat NL rapporteert dat er 1 persoon "Critical" isquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef Roellie80 het volgende:
En welke instantie zou de gegevens kunnen hebben van alle mensen die thuis zitten?
Is hier een bron voor?quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Staan een paar verontrustende dingen in pffff.
Heb in ieder geval wel al een CPAP thuis, scheelt
In diezelfde pdf: pag 13, figuur 4.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:29 schreef Za het volgende:
[..]
Wuhan had nooit een fatality rate van 20%.
Ik weet niet hoe je hier bij komt.
China was trots op de eerste genezing op 24 januari.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef _I het volgende:
[..]
Zolang Wuhan nog in quarantaine zit en het internet gefilterd wordt, geloof ik geen zak van wat uit China komt.
Maar ieder zijn keuze, natuurlijk.
Dus zonder testen ben je niet genezen, zonder medische hulp ben je niet "ziek" ..... ik plaag wat maar ik heb een broertje dood aan vermeende cijfers en uitgangspunten. En dan nog... de testen werken alleen wanneer het virus (destructief) actief is... de in-situ worden dan niet meegeteld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:20 schreef Za het volgende:
[..]
Hetsteld van longontsteking, geen medische hulp meer nodig.
Dubbele negatieve NAT test.
Dat handelen beter is voor de economie, dan alles weglachen en doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Korea lijkt het toch echt wel aardig onder controle te hebben. Al enige conclusies daar aan te verbinden?
Dat ingrijpen beter werkt dan niks doen en hopen dat het vanzelf over gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Korea lijkt het toch echt wel aardig onder controle te hebben. Al enige conclusies daar aan te verbinden?
Hong Kong ook:quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet mijn post, dus geen idee. Niet gezocht ook. Zit op werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |