Goed dat je je geen illusies maakt. Ben je een nuchtere mens? 🤭quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:33 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
De verwachting dat dat gebeurt is er ook niet, ik hoop het alleen.
Yup, vooral omdat het ook supporters uit het hele land aantrekt, zoals bij Ajax of Feyenoord.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snap niet dat er nog steeds evenementen zijn zoals betaald voetbal die ze gewoon door willen laten gaan.
Dit zijn toch de abc-tjes.
Zo snel al?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef influcted het volgende:
[..]
Ik niet maar een aantal van mijn cliënten zijn ZZP-ers of kleine ondernemers met 5 á 10 werknemers. Diens baan/bedrijf staan wel op het spel.
Dat nog niet. Ik denk dat het voor ons zelfs wel goed kan uitpakken zolang we onszelf kunnen laten bevoorraden (groothandel in levensmiddelen). Je merkt toch wel dat mensen wat extra voedsel inslaan en we hebben nog genoeg. Het blijft daarbij wel afhankelijk van de aanlevering van leveranciers maar dat lijkt vooralsnog ook gewoon goed te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Zijn er a mensen die zich druk maken om hun baan?
Geen idee hoor maar kunnen verenigingen hun eigen verantwoording nemen of moeten ze naar de KNVB luisteren ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snap niet dat er nog steeds evenementen zijn zoals betaald voetbal die ze gewoon door willen laten gaan.
Ik zou niet te vroeg juichenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit in de consultancy, maar wel op het gebied van data analyse / data science. Dus ik denk dat die branche niet bijzonder hard geraakt wordt. Alleen als consultancy blijf je altijd heel kwetsbaar natuurlijk. De eerste mensen bij KLM gaan al weg
Hier in Brabant is bijna lles afgeschaft wat maar af te schaffen valt. Zelfs mijn creatieve hobbyclubje van 10 mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:27 schreef Salina het volgende:
[..]
@:tesssssssss, moest je veel werken de laatste tijd? We misten je al. Ik dacht al dat je het niet meer leuk vond hier, of dat je zelf last had van iets.![]()
Jij woont ook in Brabant toch? Merk jij al veel van de maatregelen hier? Werk je in de zorg of kinderopvang? Ik las dat je veel moest werken de laatste dagen.
Zou het al zo heftig zijn ja?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Zijn er a mensen die zich druk maken om hun baan?
Nah, logisch. Beetje onwennige situatie, licht gespannen en onzeker over de toekomst. Is niet heel gek dat je ietwat gefrustreerd raakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik heb het enigszins aangepast; ik zal me gedragen en moet echt eens serieus iets aan mijn werk doen. Ik probeer me ook nog een beetje te vermaken, zoveel te lachen is er hier niet in Brabant als ik alles zo hoor en lees.
Mijn post was er misschien een beetje over.
Het is godsgeklaagd. Pak nou eens door.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee, dat lijkt me redelijk veilig inderdaad. Al zal elke branche wel een knauw krijgen door economische stilstand/achteruitgang.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit in de consultancy, maar wel op het gebied van data analyse / data science. Dus ik denk dat die branche niet bijzonder hard geraakt wordt. Alleen als consultancy blijf je altijd heel kwetsbaar natuurlijk. De eerste mensen bij KLM gaan al weg
Dat doe ik dan ook niet. Maar tot nu toe ging het uitstekend met het bedrijf. Al jaren flink aan het groeien, maar ik weet ook wel dat het allemaal snel om kan slaan.quote:
Naja, mensen in de bouw of de horeca zullen wel hard geraakt worden mocht er een lockdown komen. Minder opdrachten of een paar maand zeer weinig inkomen brengt ze snel in financiële problemen.quote:
Sommige ondernemers kunnen hier vrij snel aan kapot gaan ja..quote:
Zoiets hoorde ik vanochtend ook in de wandelgangen, geen bron die het kan bevestigen overigens..quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Simmertje het volgende:
Volgens een maat die in Kopenhagen woont nu ook totale lockdown a la Italië in Denemarken. Kan iemand dat bevestigen?
Wij laten de Efteling rustig open
Als het nog een paar maanden aanhoudt (en dat verwacht ik wel) zullen er best wat bedrijven gaan sneuvelen. Maar dat is echt puur amateureconomie van mijn kant hoorquote:
https://leefbewust.nu/corona-virus-behandeling-symptomen/quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef maily het volgende:
Wie zei hier gisteren iets over vitamine D? @:bitterbal ? @:Greys ?
Geef het tijd. Als iedereen is gewend aan het idee van Italie, volgt het hier ook snel. Al is de kans groot dat het in een minder drastische vorm zal zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Simmertje het volgende:
Volgens een maat die in Kopenhagen woont nu ook totale lockdown a la Italië in Denemarken. Kan iemand dat bevestigen?
Wij laten de Efteling rustig open
Als je dan ook maar terugkomt om mij te vertellen hoe en watquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me redelijk veilig inderdaad. Al zal elke branche wel een knauw krijgen door economische stilstand/achteruitgang.
Had ik maar een tijdmachine, een jaartje doorspoelen zou wel interessant zijn
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:38 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
https://leefbewust.nu/corona-virus-behandeling-symptomen/
Slim plan ditquote:Als je niet ziek bent, stel ik voor om 3-5.000 mg / dag vitamine C te nemen. Persoonlijk neem ik 10.000mg per dag! Twee maal Nobelprijs winnaar Linus Pauling nam zelf 18.000mg per dag en werd er 93 jaar mee! Bij het eerste signalen van een ziekte, zou ik voorstellen om 1000 mg / uur te nemen totdat diarree ontstaat, en dan zeker een paar uur helemaal niets in te nemen. Dan weer opbouwen.
Ze gaan dus reizen vanuit de USA verbieden en dat als een hoogwaardige politieke prestatie waar heel veel harde samenwerking en compromissen aan vooraf gingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:39 schreef _I het volgende:
[..]
Geef het tijd. Als iedereen is gewend aan het idee van Italie, volgt het hier ook snel. Al is de kans groot dat het in een minder drastische vorm zal zijn.
vanmiddag om 14:00 kamerdebat. Wie weet.
Dat weten ze nog niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:39 schreef KI1234 het volgende:
Dus als je eenmaal het virus hebt gehad kun je het opnieuw krijgen? Of ben je er immuun voor dat streng zoals bij de verkoudheidsvirussen?
Wedstrijd waar ik heen zou gaan ligt er wel uit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is godsgeklaagd. Pak nou eens door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |