Ja en strenge maatregelen. Maar die zullen wel pas over 3 weken komen, als ze een week te laat zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu al Italiaanse toestanden en we zijn nog maar aan het begin van de epidemie, wordt tijd om die leger tenten te gaan opzetten
Oftewel Chingchong Yingyang van het desbetreffende Volkspropaganda-Ministerie heeft er weer cijfers gemanipuleerd. 🤣quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:30 schreef onlogisch het volgende:
De piek in China is voorbij
Slechts 8 nieuwe gevallen gisteren.
Chinagoden
Liggen ze daar straks in een lege tent, we hebben toch niet genoeg beademingsmachines en zorgpersoneel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu al Italiaanse toestanden en we zijn nog maar aan het begin van de epidemie, wordt tijd om die leger tenten te gaan opzetten
Laat deze lui ipv interviews geven eens gaan praten met de verantwoordelijken inzake maatregelen.quote:
Komende twee weken zie ik twee trajecten, waarvan ik er eentje kan beïnvloeden:quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:30 schreef maily het volgende:
De kinderen maar vast van school gehaald maar wel zover op vakantie?
Hoe willen ze dit in godsnaam gaan oplossen!?quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:29 schreef NaturalScience het volgende:
Wij krijgen net deze mail toegestuurd in een groot UMC.
Ik werk zelf in een laboratorium met kankercellen en virussen.... dan maar handen afspuiten met pure alcohol vanaf nu...
[..]
4 weken te laatquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en strenge maatregelen. Maar die zullen wel pas over 3 weken komen, als ze een week te laat zijn.
Moest lachen:quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:26 schreef Ryan3 het volgende:
Hier en daar toch wel wat kritiek op de wellicht typische Hollandse nuchterheid, die door expats gezien wordt als zelfgenoegzaamheid (draadje):twitter:bencoates1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 08:52:45Thinking a lot at the moment about the Dutch response to #coronavirus reageer retweet
Dat niet maar het is enorm enorm ernstigquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik lees overigens gelukkig niks terug over veel voorkomende honinggraat situaties
Nope.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:52 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Tag mij even als je info hebt, vind zelf ook niks terug, maar zou dinsdag richting Kopenhagen moeten.
Dat was bij pathologie, dit is een anesthesioloog. Hoop het niet, maar als de verhalen komen, komen ze later.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik lees overigens gelukkig niks terug over veel voorkomende honinggraat situaties
...het volgende ziekenhuis...quote:De besmetting had destijds dan ook geen gevolgen voor het ziekenhuis, maar deze besmetting wel. Het Isala vraagt mensen die twee of meer klachten hebben die lijken op symptomen van het coronavirus, hun afspraak op de polikliniek af te zeggen en niet op bezoek te komen.
Ook stelt het ziekenhuis een maximum aantal bezoekers in: er mogen niet meer dan twee personen per dag op bezoek komen. Alle patiënten die twee of meer van de klachten vertonen, worden getest op het coronavirus en alle medewerkers schudden geen handen meer.
Ik betwijfel dat er snel een tekort aan alcohol zal optreden. Er wordt jaarlijks ruim 100 miljard liter geproduceerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:34 schreef Markesh het volgende:
[..]
Hoe willen ze dit in godsnaam gaan oplossen!?
Mondkapjes zijn er ook bijna niet meer.
Hoe moet dat in hemelsnaam als het echt los gaat en alles is op!?
Heeft de rivm die niet bijbesteld dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
we hebben toch niet genoeg beademingsmachines .
Bereikt door gebouwen dicht te lassen en een stad met 11 miljoen mensen hermetisch af te sluiten met het leger.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:30 schreef onlogisch het volgende:
De piek in China is voorbij
Slechts 8 nieuwe gevallen gisteren.
Chinagoden
Beademingsmachines zijn slechts in kleine groepen nodigquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Heeft de rivm die niet bijbesteld dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |