Ik geef hem groot gelijk hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en dat laat Trump nu wel heel duidelijk merken, ook.
twitter:KariByron twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:11:43Love how many of my friends are horrified by the airlines emailing that they are starting to wipe down the trays in reaction to Covid-19. “They didn’t already do that?!” 😂😂 The world is covered in nasty. reageer retweet
Ik eigenllijk ook wel.quote:
Hij blonk de afgelopen tijd ook niet echt uit in daadkrachtige maatregelen he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en dat laat Trump nu wel heel duidelijk merken, ook.
qua vliegverkeer zijn we ook wel één land, denk ik. Als je niet vanaf het ene land mag, doe je dat toch vanaf het andere land? Daarom was het ook zo dom om niet te geloven dat het hier zou komen omdat er 'geen rechtstreekse vluchten van Wuhan" waren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:13 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik irriteer met altijd al dood aan Amerikanen die Europa als één land zien, maar valt vast goed bij de achterban. Gaf hij een reden waarom VK geen travel ban heeft? Daar gaat Corona ook heel hard.
woest? zenuwachtig lacherig eerder denk ik...quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:18 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Rutte gaat morgen heel woest uit het bed opstaan. .
Dus toch sch8jnmaatregelen. Nogmaals de uitbraak begon in China en niet Europa. Daarnaast zit het virus reeds in de VS al. Geen enkele mate van indamming zal nog werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:18 schreef RipCity het volgende:
Trump said there will be certain exemptions made for certain Americans "who have undergone appropriate screenings."
"These prohibitions will not only apply to the tremendous amount of trade and cargo, but various other things as we get approval. Anything coming from Europe to the United States is what we are discussing. These restrictions will also not apply to the United Kingdom," Trump added.
twitter:spectatorindex twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:15:24JUST IN: Tom Hanks and his wife have tested positive for coronavirus reageer retweet
En de man die dat zei is nu net die "expert" waar het kabinet al weken naar luistert...oei..quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo dom om niet te geloven dat het hier zou komen omdat er 'geen rechtstreekse vluchten van Wuhan" waren.
Die man kan toch geen ernstig of boos gezicht trekken? Zelden gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:19 schreef riazop het volgende:
[..]
woest? zenuwachtig lacherig eerder denk ik...
Het enige wat Rutte heeft gedaan is dat hij het hele Nederlandse volk heeft verraden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:18 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Rutte gaat morgen heel woest uit het bed opstaan. Vanwege dit verraad door Trump.
Niet het hele.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:21 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het enige wat Rutte heeft gedaan is dat hij het hele Nederlandse volk heeft verraden.
Dan was ie geen 10 jaar president eh.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:21 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het enige wat Rutte heeft gedaan is dat hij het hele Nederlandse volk heeft verraden.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:19 schreef riazop het volgende:
[..]
woest? zenuwachtig lacherig eerder denk ik...
Nee hoor, dit is gewoon common sense. Men doet hier NUL om verspreiding te beperken/daadwerkelijk in kaart te brengen. Het meest noemenswaardige is een knullig geen handen schudden advies, weken te laat na een massaal volksevenement als carnaval en een massale volksverhuizing naar zo ongeveer alle denkbare toeristenoorden in de voorjaarsvakantie. Het wachten is op andere landen die Nederlanders zullen weigeren, en zorg die compleet overbelast is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit is puur wraak tegen Europa dat dwarsligt tegen Trump.
Hij is vrienden met Johnson
Ja. En ook dat het daar lekker warm is nu.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
Is er trouwens opgemerkt dat Quatar vandaag wel heel hard is gestegen? Gisteren in totaal 24, vandaag in totaal 262 besmettingen.
Ik denk dat-ie morgen wel even zal wensen dat hij dat niet was, Premier.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:22 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Dan was ie geen 10 jaar president eh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |