SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zijn dit seizoen helemaal geen probleem meiden meer. Hebben ze heel veel gedoe over gehad, dus doen ze geen echte probleem gevallen meer..![]()
dreamschool ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vooral voor die meiden, want die realiseerde zich totaal niet wat voor effect het heeft en blijft hebben als al die dingen op televisie worden uitgezonden..![]()
Precies, gelijk negatief gestempeld voor de komende jarenquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:00 schreef madam-april het volgende:
Vooral voor die meiden, want die realiseerde zich totaal niet wat voor effect het heeft en blijft hebben als al die dingen op televisie worden uitgezonden..![]()
Ja ik vind haar ook heel leuk in 'Bevallen met..' ze gaat nu ook een serie maken 'Bevallen met Bobbi'. Lijkt me ook heel tof.quote:![]()
Oh dat wist ik niet, ook bij de NPO?quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook heel leuk in 'Bevallen met..' ze gaat nu ook een serie maken 'Bevallen met Bobbi'. Lijkt me ook heel tof.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee TLCquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ook bij de NPO?![]()
![]()
de riddersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kijk het zelden, maar tijdje terug had ik mijn heup gedeeltelijk uit de kom gehad dus toen zat ik een aantal weken de hele dag op de bank en toen zapte ik er toevallig langs.. en daarna wel wat vaker van die bevallingsprogramma's gaan kijken daar.![]()
Haha ja ik heb een chronische gewrichtsziekte waardoor ik o.a. heel vaak mijn gewrichten uit de kom heb.![]()
AuwEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
![]()
klinkt alsnog auw
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoe op
Ja is ook wel zo, maar daardoor kan de baby er wel makkelijker doorquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:28 schreef Jippie68 het volgende:
Kreeg het idee dat bij een bevalling uit elkaar zou worden geduwd![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee het gaat niet helemaal uit de kom tijdens de bevalling, maar mijn bekken is wel extreem los waardoor er dus veel ruimte is voor de baby om erdoor te kunnen.. ik moet daarna alleen wel extra voorzichtig doen een tijdje![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Neh, ik doe alsofquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
ninzy gespot
Perrifquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Pfff lastig hoor! Ook pijn na de bevalling daardoor?quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:35 schreef madam-april het volgende:
Nee het gaat niet helemaal uit de kom tijdens de bevalling, maar mijn bekken is wel extreem los waardoor er dus veel ruimte is voor de baby om erdoor te kunnen.. ik moet daarna alleen wel extra voorzichtig doen een tijdje![]()
Niet bijzonder veel gelukkig..quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pfff lastig hoor! Ook pijn na de bevalling daardoor?![]()
Ik las iets over bekkens en kommen en dacht laat ik maar ff zwaaien.quote:
Straks krijgen we de bloederige verhalen ook nog.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gelukkig maar.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Neuj ben nog niet verder dan de 13week echo die me aangeboden werdOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |