En Thiago Silva toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
Cavani en Meunier in augustus niet bij PSG met de CL-clashes. Tekenen hun aflopende contract niet bij.
Werner dus ook niet bij Leipzig nu hij naar Chelsea gaat.
Ah oke.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/mohamedbouhafsi/status/1274372113714089984
Het definitieve einde van het tijdperk VI.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
U mag voortaan inschakelen op SBS6. Dat wordt zoeken, mensen.
Die verhuizen gewoon mee Hans.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het definitieve einde van het tijdperk VI.
Nu louter nobodies als analisten.
vreemde move wel, dat kan er op wijzen dat VI niet terug komt en ze met Veronica iets heel anders gaan doenquote:
Geen overdreven lange uitleg in gebroken Engels?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:50 schreef El-Stinho het volgende:
Over tien minuten (exclusief MarchettiTalk) gaan we loten.
https://www.uefa.com/uefachampionsleague/draws/2020/2001327/
Ook live op Eurosport, overigens.
Jawel. Bedoelde ''nog tien minuten, zonder Marchetti's praatmomentje meegerekend''.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen overdreven lange uitleg in gebroken Engels?
Chelsea - Bayern was 0-3.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Barcelona - Napoli: 1-1
Bayern München - Chelsea: 1-1
Juventus - Olympique Lyon: 0-1
Manchester City - Real Madrid: 2-1
Atalanta Bergamo, Atlético Madrid, RB Leipzig en Paris Saint-Germain zijn al geplaatst voor de volgende ronde.
Speeldata resterende rondes:
7-8 augustus: returns in achtste finale
12-15 augustus: kwartfinales
18-19 augustus: halve finales
23 augustus: finale
Oh juist ja, ik heb de uitslagen niet eens nagekeken. Kut stagair van Veronica.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Chelsea - Bayern was 0-3.
Ik ga voor Barça, Bayern, Juventus, City.
Zou knap zijn als het Bayern niet zou lukken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Chelsea - Bayern was 0-3.
Ik ga voor Barça, Bayern, Juventus, City.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou knap zijn als het Bayern niet zou lukken.
Ik reken op Dries en Hirvingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Enkel CL winst van Lyon of Napoli (of in een vrij onmogelijk geval Chelsea) kan Ajax nog buiten de CL houden, overigens.
Mooi, ik hoef City niet in de finale te zien. Ik hoop op Bayern - Atletico of natuurlijk tegen het sprookje van Atalantaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
Zonde dat City v Bayern al in de halve finale lijkt te komen.
Ik ben City-tolerant, verder eens.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi, ik hoef City niet in de finale te zien. Ik hoop op Bayern - Atletico of natuurlijk tegen het sprookje van Atalanta
Daarbij dient wel aangetekend te worden dat de loting voor CL voorronde 2 eerder is dan de EL uitgespeeld is. Het is nog niet duidelijk hoe de UEFA daar mee om zal gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens, voor AZ om zich automatisch te plaatsen voor de derde voorronde van de CL volgend seizoen (en dus zekerheid voor EL-voetbal) moet de Europa League met de huidige standen gaan naar een van de volgende clubs:
Shakthar Donetsk
Istanbul
Man United
Inter Milan
Sevilla
O ja, das ook vreemd.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daarbij dient wel aangetekend te worden dat de loting voor CL voorronde 2 eerder is dan de EL uitgespeeld is. Het is nog niet duidelijk hoe de UEFA daar mee om zal gaan.
Als club zijn ze steeds minder te haten omdat de Premier League tegenwoordig vol zit met Arabieren en Chinezen als eigenaar, maar de City Football Group die in elk land een satellietclub willen zijn wel echt het AIDS van het voetbalquote:
Mee eens. Wel de enige club die er met de sjeikgelden een werkelijk interessant project van heeft gemaakt. PSG is het andere spectrum op dat gebied, terwijl je met Valencia een debiel hebt die de club puur als winstobject ziet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als club zijn ze steeds minder te haten omdat de Premier League tegenwoordig vol zit met Arabieren en Chinezen als eigenaar, maar de City Football Group die in elk land een satellietclub willen zijn wel echt het AIDS van het voetbal
Zie City er nog wel uitvliegen tegen Juve eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
Zonde dat City v Bayern al in de halve finale lijkt te komen.
Daarentegen wel iemand van Atalanta/PSG/Leipzig/Atlético.
En Ramos is geschorst. Daarom alleen al.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zie City er nog wel uitvliegen tegen Juve eigenlijk.
En ze moeten nog voorbij Real in vorm, al moet dat goed komen na de uitwinst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |