Ben benieuwd!!!quote:Op maandag 18 mei 2020 13:34 schreef Donna het volgende:
Ik ga morgenochtend een box ophalen bij een chocolatier! 😍
Ohhhh ben benieuwd!quote:Op maandag 18 mei 2020 13:34 schreef Donna het volgende:
Tnx! even proberenquote:Op maandag 18 mei 2020 16:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh ben benieuwd!
@:Ole via mupload.nl kun je gemakkelijk foto’s uploaden en hier posten.
Hahaha. Dat is dus idd ook het nadeel van de bakker in het mini dorp verderop. Die is zo luxe dat je met 2 croissants al richting een 10tje gaat (bij wijze van, niet letterlijk nemen).quote:Op maandag 18 mei 2020 17:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een Starbucks hier in de buurt is aangesloten. Zal wel 1 muffin in zo'n pakket zitten, dan zit je al aan 15 euro waarde
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een Starbucks hier in de buurt is aangesloten. Zal wel 1 muffin in zo'n pakket zitten, dan zit je al aan 15 euro waarde
Hier ook, zag ik van de week.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:34 schreef Donna het volgende:
Heb serieus geen idee, ik gebruik nu mijn oude iPhone en foto’s posten werkt perfect.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:46 schreef Ole het volgende:
Trouwens vreemd. had al meerdere keren geprobeerd te uploaden via deze site. Misschien omdat ik nu geen ander formaat heb gekozen dat het nu wel lukt. Vorige keren kreeg ik namelijk een zwart plaatje @:mascara-klodder
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Stomtoevallig kwam ik net ook zo’n box tegen (ijssalon/bites/chocolatier). Morgenavond ophalen
Jij ookal zwanger?! Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 mei 2020 19:46 schreef Donna het volgende:
Je krijgt een reminder van TGTG toch? Mijn pregnancy brain gaat het wss glad vergeten anders.
Bij 'mijn' ah to go komen er vaak gedurende de dag weleens nog wat vrij. Of idd pas vlak voor ophaaltijd. Als ik straks weer buiten de deur werk wordt het weer lastigerquote:Op maandag 18 mei 2020 20:00 schreef tombolafan het volgende:
Omg er zit hier een goede vishandel die een tgtg box hebben zo nu en dan, maar ik grijp er steeds naast. EN NU STOND IE EEN KWARTIER VOOR DE GRIJP MAAR OPHALEN ONDER WERKTIJD.GRRRRRRRRRR
Ja ik werk alweer buiten de deur en t ophalen was 9-12 dus no way dat t lukt hahahahahaquote:Op maandag 18 mei 2020 20:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij 'mijn' ah to go komen er vaak gedurende de dag weleens nog wat vrij. Of idd pas vlak voor ophaaltijd. Als ik straks weer buiten de deur werk wordt het weer lastiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |