quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:15 schreef madam-april het volgende:
Maar hebben jullie nou al een afspraak gemaakt voor wanneer jullie gaan afspreken?
Jammer dat je tips een schot in het donker zijn. TS reageert al 5 dagen nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:27 schreef Generationalpha het volgende:
Online daten is (als je niet snel beet hebt) een proces waarbij je steeds beter leert relativeren. Op dit moment denk je nog dat hij dé ware is maar bij je volgende tindermatch denk je waarschijnlijk: Hé, deze is ook best leuk!
Uiteindelijk moet je gewoon een beetje geluk hebben dat het net allemaal goed valt. Mijn houding is ook al een stuk relaxter dan toen ik hiermee begon. Als er iemand echt voor je gaat dan voel je dat wel denk ik.
Ja. Droomde dat hij een ander had en dat had ie ook. 10 anderen dus.quote:Elke dag komen er zo rond de 10 meisjes bij en hij volgt ze ook terug (wie weet is er hier een lezer die dit herkent)
Mooie ontwikkeling.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:43 schreef Singlenerveus het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik had het erg druk met werk afgelopen week en heb af en toe zitten kijken naar de reacties. Vrijdag stuurde hij, de match, me een berichtje met de vraag of ik nog wat wilde doen in het weekend. Daar zei ik geen nee op en hij heeft een heel stuk gereden om bij mij te komen. Met een beetje corona-chaos erbij (aka horeca dicht) was dit wel een date om nooit meer te vergeten haha. Hij heeft hierbij genoemd dat hij 'casual date' en we hebben goede gesprekken gehad (net zoals bij het bellen). Aan het einde zeiden we tegen elkaar dat we nog wel een keer wilden afspreken, we moeten alleen even kijken hoe en wat aangezien alles natuurlijk dicht is. Hij heeft verder ook genoemd dat hij het heel erg langzaam wil doen allemaal (het hele daten) omdat hij echt zeker van zijn zaak wil zijn.
We hebben diezelfde avond nog geappt en ik heb verder het idee dat hoe minder aandacht ik aan hem geef, hoe meer aandacht hij juist aan mij geeft.
Ik heb tijdens de date eigenlijk niet gevraagd over zijn volgers, simpelweg niet aan gedacht. Het was niet dat ik zeg van nou de vonken zijn meteen overgesprongen, maar ik zou hem wel heeel graag nog een keer willen zien. Dat we van tevoren hadden gebeld vond ik ook erg fijn, het voelde alsof ik hem al super lang kende en ik had totaal geen zenuwen of iets.
Ik heb verder nog een beetje op tinder gezeten, maar nu vergelijk ik alle matches die ik heb maar dan val ik toch weer terug op 'mijn eerste match was toch echt heel erg leuk'. Ik probeer me daar een beetje overheen te zetten maar dat lukt me dus nog niet echt.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties en tips. Ik doe er zeker wat mee!
Casual date klinkt een beetje vaag, sommigen bedoelen er mee dat ze meer vrouwen daten om te kijken of het wat kan worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:43 schreef Singlenerveus het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik had het erg druk met werk afgelopen week en heb af en toe zitten kijken naar de reacties. Vrijdag stuurde hij, de match, me een berichtje met de vraag of ik nog wat wilde doen in het weekend. Daar zei ik geen nee op en hij heeft een heel stuk gereden om bij mij te komen. Met een beetje corona-chaos erbij (aka horeca dicht) was dit wel een date om nooit meer te vergeten haha. Hij heeft hierbij genoemd dat hij 'casual date' en we hebben goede gesprekken gehad (net zoals bij het bellen). Aan het einde zeiden we tegen elkaar dat we nog wel een keer wilden afspreken, we moeten alleen even kijken hoe en wat aangezien alles natuurlijk dicht is. Hij heeft verder ook genoemd dat hij het heel erg langzaam wil doen allemaal (het hele daten) omdat hij echt zeker van zijn zaak wil zijn.
We hebben diezelfde avond nog geappt en ik heb verder het idee dat hoe minder aandacht ik aan hem geef, hoe meer aandacht hij juist aan mij geeft.
Ik heb tijdens de date eigenlijk niet gevraagd over zijn volgers, simpelweg niet aan gedacht. Het was niet dat ik zeg van nou de vonken zijn meteen overgesprongen, maar ik zou hem wel heeel graag nog een keer willen zien. Dat we van tevoren hadden gebeld vond ik ook erg fijn, het voelde alsof ik hem al super lang kende en ik had totaal geen zenuwen of iets.
Ik heb verder nog een beetje op tinder gezeten, maar nu vergelijk ik alle matches die ik heb maar dan val ik toch weer terug op 'mijn eerste match was toch echt heel erg leuk'. Ik probeer me daar een beetje overheen te zetten maar dat lukt me dus nog niet echt.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties en tips. Ik doe er zeker wat mee!
Ik hoor wel eens zeggen dat er "geen goed volk" op dating apps zit. Negeren je, reageren niet terug, onbeleefd, ruw, enz. Maar het is onmogelijk dat er niemand goeds bij zit.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:27 schreef Stermaan het volgende:
Ik kan je vertellen dat je echt niet met serieuze bedoelingen op tinder moet gaan zitten. Anders word je alleen maar teleurgesteld.
Online mensen zijn vaak ook niet te vertrouwen. Zelfs als jij wel te vertrouwen bent. Ze kunnen je ook al heel snel links laten liggen. Het is heel anders dan mensen die je irl kent. Als je je kan permitteren om je tijd te verspillen zou ik zeggen heb online contact. Maar kan jou garanderen dat het 9,9 vd 10 keer tijdverspilling is. Kans is heel erg klein dat je een serieus normaal persoon ontmoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |