abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191970367
Hey allemaal,

Dit gaat waarschijnlijk voor de meesten zinloos klinken maar ik wil het toch even kwijt. Een paar weken terug ging ik even voor de lol op tinder (ik geloofde er niet echt in, liefde vinden zou wel leuk zijn) maar ik had al vrij snel een leuke match. Hij begon niet met praten, dus ik begon het gesprek en hij reageerde. We konden goed met elkaar praten en uiteindelijk gingen we over op whatsapp (een paar dagen nadat ik mijn nummer had gegeven en ik hem daaraan herinnerde). We gingen appen en uiteindelijk ook bellen. Dit bellen voelde gelijk super goed en ik had echt het idee dat we een klik hadden (hij was ook nog eens opzoek naar een serieuze relatie). We hebben vrij snel daarna nog gevideobeld, ook goed gepraat. Daarna liet ie een tijdje niks meer van zich horen (en ik was al een beetje gek op hem haha) dus uiteindelijk na bijna een week begon ik voorzichtig weer een gesprekje. Dit liep uit op nog een keer bellen, super fijn. We hebben niet zo heel veel contact verder maar ik had het liefst allang afgesproken met hem. We hadden vorig weekend terwijl we belden afgesproken dat we elkaar dit weekend zouden zien. Nu vroeg ik op welke dag hij zou willen ivm inplannen en hij deed alsof we nog niks hadden afgesproken. Wel zou hij nog willen afspreken. Nu heb ik vrij snel zijn insta account gekregen en het viel me op dat hij veel volgers heeft, met jaja iets van 90% meisjes. Elke dag komen er zo rond de 10 meisjes bij en hij volgt ze ook terug (wie weet is er hier een lezer die dit herkent) (ik wil geen stalker zijn, maar de toename van volgers viel me heel erg op). Nu dacht ik echt dat hij heel serieus was met het vinden van een relatie en ik begon hem dus ook echt leuk te vinden (en tja, ik heb geen ervaring met daten). Nu begin ik daarover te twijfelen. Ben ik dan gewoon een van die tientallen meisjes waarmee hij praat/belt? Doen jongens dit vaker? Zou ik moeten stoppen met deze situatie serieus nemen? Ik wilde nog met hem bellen voor het weekend maar ik weet niet of dat gaat lukken vanuit zijn kant. Mocht dat wel lukken, is het dan raar om te vragen of hij nog veel actief is op tinder/veel met meiden praat? Of knapt 'ie dan meteen af omdat ik jaloers lijk ofzo? Ik ben dus echt op zoek naar iets serieus. Hij lijkt mij echt een hele leuke jongen maar door dit alles geef ik de hoop steeds meer op. Sorry als ik wanhopig klink, ik wil zo iemand die mij echt interesseert niet zomaar voorbij laten lopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Singlenerveus op 11-03-2020 23:43:48 ]
pi_191970574
Speltip 7, spreid je kansen.
Als het echt serieus wordt tussen jullie stopt het vanzelf. Tenminste, als het goed is. Zo niet, dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_191970706
Goed dat je dit topic maakt.

Hoe moeilijk, maar zo gaat het internet daten soms. Ik zou het balletje ook een beetje bij hem leggen en kijken wat hij er mee doet. Misschien niets.

Als ik jou was zou ik op een (betaalde) datingsite gaan. Heb het idee dat jij anderen serieus neemt, wat heel goed is. Alleen op Tinder doet niet iedereen dat met jou.

Op een site kost het voor iedereen meer moeite om er op te gaan, en dat doe je enkel als je zelf ook serieus bent.
pi_191970747
Maar hebben jullie nou al een afspraak gemaakt voor wanneer jullie gaan afspreken?
  woensdag 11 maart 2020 @ 23:40:14 #5
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191971280
Tinder is een verzamelplaats van mensen die met veel anderen contact hebben. En om wat voor reden dan ook je soms ineens links laten liggen.

Als je er nu al zo in zit terwijl je hem nog niet eens hebt ontmoet, betwijfel ik of tinder wel iets voor jou is.
  donderdag 12 maart 2020 @ 00:06:06 #6
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_191971595
Misschien is hij op meerdere paarden aan het wedden (zoals waarschijnlijk zoveel Tinder-gebruikers).

Ik zou hem er (nog) niet op aanspreken. Komt wat stalkerig over. Verwacht ook nog niet teveel van jullie samen (anders is de mogelijke klap groter).

Beste wat je kan doen (als hij het initiatief niet neemt) is stoppen met doelloos appen en het concreet maken. Dus een date regelen met hem. WhatsApp is er ook niet voor om weken rond te appen zonder resultaat. Dat gaat verwateren.

Gewoon zo snel mogelijk iets afspreken (weet je ook waar je staat) en vanuit daar verder werken. Hoewel je het initiatief vanuit hem misschien verwacht kunnen er talloze redenen zijn waarom hij dat niet doet (van introvert tot niet geinteresseerd, dusja).

Ergens moet je een keer duidelijkheid hebben. Hoe oud zijn jullie?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_191971622
Als je elkaar na een paar weken contact nog niet hebt ontmoet zie ik het somber in..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_191971703
Tja, dat is het nadeel van internetdaten: je kent iemand niet, dus je kan alleen afgaan op wat iemand je vertelt, en daar moet je het mee doen. Beetje gezond wantrouwen /kritisch zijn kan nooit kwaad. Even aankijken hoe het zich ontwikkelt. Misschien speldt hij je iets op de mouw, misschien is hij wel serieus. Dat weet je gewoonweg niet, dus beter kan je maar met alles rekening houden.
Somebody that I used to know
pi_191971761
Is hij out of your league?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Spellchecker donderdag 12 maart 2020 @ 00:26:20 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191971827
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 23:15 schreef madam-april het volgende:
Maar hebben jullie nou al een afspraak gemaakt voor wanneer jullie gaan afspreken?
:D
pi_191971939
Mijn advies zou zijn: stop met kijken op z’n instagram en veel ermee bezig zijn. Je hebt niks aan deze informatie en maakt je alleen maar gek, dat is mijn ervaring althans. Je hebt nu een soort angstig gevoel en alles wat je gaat opvallen dat interpreteer je misschien op een manier die die angst alleen maar voedt. Waar je wel wat aan hebt is een concrete afspraak. Als hij daar vaag over doet dan weet je genoeg.

In tussentijd zou ik ook lekker gewoon met andere chatten, dat is een goede afleiding en plaatst misschien dingen in een ander perspectief.

Ik wil niet oordelen of opmerkingen maken zeker gezien ik niet alle informatie te ken en helemaal niet mijn plek is om dat te doen maar ik vind zoveel bellen etc een beetje “too much”. Ik snap dat het fijn is maar het is een “gevaarlijk” spelletje. Je bent mijn inziens teveel aan het opbouwen voordat je elkaar überhaupt hebt ontmoet, wie weet is die klik er in het echt niet en voel je je er beroerd over. Als ik terugkijk naar mijn internet dates (En dat zijn er “helaas” erg veel geweest) zijn de dates waar eigenlijk weinig online contact is geweest het leukst en uiteindelijk hebben die vaker tot iets geleid dan dates waar ik veel contact alvorens de date heb gehad. Na sommige matches waar online echt een goede klik was maar de date zelf vrij matig was heb ik me daarna best beroerd gevoeld omdat ik opeens dat online contact miste en dacht dat een tweede kans iets zou uitmaken (nooit het geval). Ik hechte waarde aan dat appen van te voren maar heel vaak was die waarde afwezig bij de andere partij.

[ Bericht 15% gewijzigd door Ffokjs1328 op 12-03-2020 00:55:39 ]
pi_191973123
Wat boeit het of anderen dat ook doen? Je interesse ligt in deze en die steekt kennelijk liever meer tijd en energie in zijn instagrambrand builden. Prima, maar dat zegt iets over prioriteiten.
Lullen dat je een serieuze relatie wil is niet hetzelfde als je daar ook naar gedragen, dus beter kijk je naar hoe iemands gedrag aansluit op de woorden. Sowieso een handige pro-tip voor het leven in het algemeen.

Doe niet zo dramalama met je wanhoop en gedraag je zelf dan ook serieus. Als jij liefde en serieuze relatie wil, dan moet je je daar op richten en geloven dat het ook kan. Steek je energie dan ook in mensen die ook energie in jou steken. Daar zijn er heus wel genoeg van, als je je niet liever blijft bezig houden met iemand die je bevestigd in een zie je nou wel. Want dan heb jij je prioriteiten ook niet op orde en dat ligt niet alleen aan tinder of instagramfuckboys.
pi_191973589
Je hebt geen ervaring met daten, maar wil iets serieus? Ho ho ho

1. Spreid je kansen. Je gaat het niet bij de eerste de beste vinden.
2. Ga op dates om te oefenen. Soms zijn mensen droog op tinder en in het echt dus echt super leuk. (kan ook andersom zijn, helaas)
3. Blijf zo’n jongen niet achterna zitten. Laat hem het initiatief nemen om af te spreken. Blijkbaar is hij erg populair onder de meisjes, maar als hij nu al soort van ‘afspraakjes vergeet’, dan heeft hij zijn kansen misschien wel iets teveel gespreid.
-
pi_191974016
Ik hoef maar 1 foto van deze meneer te zien (waar hij op staat) en ik kan je vraag beantwoorden.
pi_191974031
Vraag gewoon! Altijd beste manier om achter iets te komen.
pi_191974300
Ondanks dat 90% van zijn volgers meisjes zijn wil dat nog niet zeggen dat hij daar op valt :+

Mocht het wel zo zijn, dan kun je uit zijn insta misschien afleiden dat hij "publiek" nodig heeft om (een "succesvol") iemand te zijn. Als hij niet toehapt voor een date, leg je er dan maar bij neer dat hij meer een rol voor je ziet weggelegd als (hooggeëerd, dat wel) publiek.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_191974731
Online daten is (als je niet snel beet hebt) een proces waarbij je steeds beter leert relativeren. Op dit moment denk je nog dat hij dé ware is maar bij je volgende tindermatch denk je waarschijnlijk: Hé, deze is ook best leuk!

Uiteindelijk moet je gewoon een beetje geluk hebben dat het net allemaal goed valt. Mijn houding is ook al een stuk relaxter dan toen ik hiermee begon. Als er iemand echt voor je gaat dan voel je dat wel denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 08:29:06 ]
pi_192080735
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:27 schreef Generationalpha het volgende:
Online daten is (als je niet snel beet hebt) een proces waarbij je steeds beter leert relativeren. Op dit moment denk je nog dat hij dé ware is maar bij je volgende tindermatch denk je waarschijnlijk: Hé, deze is ook best leuk!

Uiteindelijk moet je gewoon een beetje geluk hebben dat het net allemaal goed valt. Mijn houding is ook al een stuk relaxter dan toen ik hiermee begon. Als er iemand echt voor je gaat dan voel je dat wel denk ik.
Jammer dat je tips een schot in het donker zijn. TS reageert al 5 dagen niet
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192084903
quote:
Elke dag komen er zo rond de 10 meisjes bij en hij volgt ze ook terug (wie weet is er hier een lezer die dit herkent)
Ja. Droomde dat hij een ander had en dat had ie ook. 10 anderen dus.
Het is heel simpel: Als je zijn aandacht gedeeld door 10^oneindigevoorraadaandachtsgeilevrouwen (Of zo iets) voldoende vind moet je ermee doorgaan, anders niet
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192106321
Bedankt voor jullie reacties! Ik had het erg druk met werk afgelopen week en heb af en toe zitten kijken naar de reacties. Vrijdag stuurde hij, de match, me een berichtje met de vraag of ik nog wat wilde doen in het weekend. Daar zei ik geen nee op en hij heeft een heel stuk gereden om bij mij te komen. Met een beetje corona-chaos erbij (aka horeca dicht) was dit wel een date om nooit meer te vergeten haha. Hij heeft hierbij genoemd dat hij 'casual date' en we hebben goede gesprekken gehad (net zoals bij het bellen). Aan het einde zeiden we tegen elkaar dat we nog wel een keer wilden afspreken, we moeten alleen even kijken hoe en wat aangezien alles natuurlijk dicht is. Hij heeft verder ook genoemd dat hij het heel erg langzaam wil doen allemaal (het hele daten) omdat hij echt zeker van zijn zaak wil zijn.

We hebben diezelfde avond nog geappt en ik heb verder het idee dat hoe minder aandacht ik aan hem geef, hoe meer aandacht hij juist aan mij geeft.

Ik heb tijdens de date eigenlijk niet gevraagd over zijn volgers, simpelweg niet aan gedacht. Het was niet dat ik zeg van nou de vonken zijn meteen overgesprongen, maar ik zou hem wel heeel graag nog een keer willen zien. Dat we van tevoren hadden gebeld vond ik ook erg fijn, het voelde alsof ik hem al super lang kende en ik had totaal geen zenuwen of iets.

Ik heb verder nog een beetje op tinder gezeten, maar nu vergelijk ik alle matches die ik heb maar dan val ik toch weer terug op 'mijn eerste match was toch echt heel erg leuk'. Ik probeer me daar een beetje overheen te zetten maar dat lukt me dus nog niet echt.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties en tips. Ik doe er zeker wat mee!
  woensdag 18 maart 2020 @ 09:11:07 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192112491
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:43 schreef Singlenerveus het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik had het erg druk met werk afgelopen week en heb af en toe zitten kijken naar de reacties. Vrijdag stuurde hij, de match, me een berichtje met de vraag of ik nog wat wilde doen in het weekend. Daar zei ik geen nee op en hij heeft een heel stuk gereden om bij mij te komen. Met een beetje corona-chaos erbij (aka horeca dicht) was dit wel een date om nooit meer te vergeten haha. Hij heeft hierbij genoemd dat hij 'casual date' en we hebben goede gesprekken gehad (net zoals bij het bellen). Aan het einde zeiden we tegen elkaar dat we nog wel een keer wilden afspreken, we moeten alleen even kijken hoe en wat aangezien alles natuurlijk dicht is. Hij heeft verder ook genoemd dat hij het heel erg langzaam wil doen allemaal (het hele daten) omdat hij echt zeker van zijn zaak wil zijn.

We hebben diezelfde avond nog geappt en ik heb verder het idee dat hoe minder aandacht ik aan hem geef, hoe meer aandacht hij juist aan mij geeft.

Ik heb tijdens de date eigenlijk niet gevraagd over zijn volgers, simpelweg niet aan gedacht. Het was niet dat ik zeg van nou de vonken zijn meteen overgesprongen, maar ik zou hem wel heeel graag nog een keer willen zien. Dat we van tevoren hadden gebeld vond ik ook erg fijn, het voelde alsof ik hem al super lang kende en ik had totaal geen zenuwen of iets.

Ik heb verder nog een beetje op tinder gezeten, maar nu vergelijk ik alle matches die ik heb maar dan val ik toch weer terug op 'mijn eerste match was toch echt heel erg leuk'. Ik probeer me daar een beetje overheen te zetten maar dat lukt me dus nog niet echt.

Mooie ontwikkeling. :)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192114738
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:43 schreef Singlenerveus het volgende:

Casual date klinkt een beetje vaag, sommigen bedoelen er mee dat ze meer vrouwen daten om te kijken of het wat kan worden.

Wees terughoudend, ga niet te snel seksen (ook al zou dit niet uit mogen maken, sommige stumperds zetten je daardoor wel hoger op hun potentiële relatie lijst) en geef aan alleen verder te daten als hij iets serieus wil. Geef aan dat als hij serieus wil daten jij de enige moet zijn voor hem.

Is natuurlijk veel gevraagd maar sommige mannen nemen die uitdaging aan. Sommigen geven na zo'n mededeling van jouw kant sowieso het daten dan al op omdat ze niet "gezeik" of "serieus gezeur" willen.

Succes!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 18 maart 2020 @ 12:05:53 #23
490334 Helper2020
Helpen is het mooiste!
pi_192115935
Goed om te lezen dat je uiteindelijk een onvergetelijke date hebt gehad! Het is ook begrijpelijk dat hij liever alles langzaam doet. Ik heb namelijk een aantal psychologische artikelen gelezen waarin staat dat mannen over het algemeen voorzichtiger zijn om hun gevoelens te achtervolgen, terwijl vrouwen juist weer spontaner zijn met de gevoelens die ze hebben!

Zelf lees ik graag boeken over liefde. In een boek stond dat in de afgelopen 5 jaar 36% van de geliefden elkaar online heeft ontmoet, vooral via Tinder. Grappig om nu te lezen dat je via Tinder misschien wel de ware hebt gevonden!

Misschien heb je ook wat aan het boek? Het heet: 'In Mei vind jij de Ware Liefde'.

Hou ons via de topic op de hoogte als je wilt of hij de ware liefde is!

Liefs!
Helpen is het mooiste!
pi_192200932
Ik kan je vertellen dat je echt niet met serieuze bedoelingen op tinder moet gaan zitten. Anders word je alleen maar teleurgesteld.

Online mensen zijn vaak ook niet te vertrouwen. Zelfs als jij wel te vertrouwen bent. Ze kunnen je ook al heel snel links laten liggen. Het is heel anders dan mensen die je irl kent. Als je je kan permitteren om je tijd te verspillen zou ik zeggen heb online contact. Maar kan jou garanderen dat het 9,9 vd 10 keer tijdverspilling is. Kans is heel erg klein dat je een serieus normaal persoon ontmoet.
pi_192201896
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 10:27 schreef Stermaan het volgende:
Ik kan je vertellen dat je echt niet met serieuze bedoelingen op tinder moet gaan zitten. Anders word je alleen maar teleurgesteld.

Online mensen zijn vaak ook niet te vertrouwen. Zelfs als jij wel te vertrouwen bent. Ze kunnen je ook al heel snel links laten liggen. Het is heel anders dan mensen die je irl kent. Als je je kan permitteren om je tijd te verspillen zou ik zeggen heb online contact. Maar kan jou garanderen dat het 9,9 vd 10 keer tijdverspilling is. Kans is heel erg klein dat je een serieus normaal persoon ontmoet.
Ik hoor wel eens zeggen dat er "geen goed volk" op dating apps zit. Negeren je, reageren niet terug, onbeleefd, ruw, enz. Maar het is onmogelijk dat er niemand goeds bij zit.

Net zoals in het echte leven is het daten via apps ook een beetje een kwestie van geluk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')