Thanks!quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Beterschap en heel verstandig .... kun je facetimen met je moeder?
Thanks!quote:
Ik vind ook dat ze te voorzichtig zijn geweest met testen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? Waarom zou je het (toen nog klein gedacht) risico lopen als RIVM?
Als de rest immuniteit heeft opgebouwd en het virus grotendeels is uitgeraasd mogen de rollators weer naar buiten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:11 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Yep, in Italië is meer dan 70% van de mensen die een opname moeten boven de 50.
...en daarbij, alsof de RIVM ooit dat idee zou uitvoeren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh ik werk in die sector. Drie van onze verpleeghuizen zijn besmet. Dit gaat als een vuur rond en is waarschijnlijk al rond gegaan. Het is dus te laat om ze af te zonderen.
Hm. Ik stel mezelf geen waarom vragen, dan wordt het te BNW/manisch voor me. Probeer alleen patronen te zien en hier risicoanalyses op te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat weten we nu, maar toen de eersten hier terugkwamen uit China vertoonden ze geen symptomen, dus hebben ze ook gewoon niet getest.
Ik snap gewoon niet dat ze die kleine moeite niet hebben genomen, ik had toen al iets van, waarom in godsnaam niet?
Ze kunnen toch zelf boodschappen inslaan? Niet alles moet vanuit de regering komen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die kunnen dat enkel als de regering actie onderneemt. Ze kunnen niet een maand op lucht en water leven..
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 11-03-2020 om 23:08:06Washington state reports 99 new cases of coronavirus and 5 new deaths, raising state's total to 366 cases and 29 dead https://t.co/eUoE2bjB9j reageer retweet
Tuurlijk, het is vrij bizar verlopen allemaal. Maar ik zou nu echt heel erg kut thuiszitten als ik degene was die had gezegd, nee joh, testen, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze te voorzichtig zijn geweest met testen.
Het is toch uiteindelijk pas fout gegaan toen iedereen toch alsnog naar Italië moest voor vakantie.
Het is dan ook een adviesorgaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en daarbij, alsof de RIVM ooit dat idee zou uitvoeren.
Nee.
Oh nee, dadelijk de Ligt ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Juventus Defender Rugani heeft Corona
https://twitter.com/Fabri(...)861870767235074?s=19
Ik pretendeer zelf geen expert te zijn, ik "weet" alleen wat ik heb gelezen en neem ook niet 100% aan dat het allemaal klopt wat ik "weet".quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:14 schreef _I het volgende:
[..]
Hm. Ik stel mezelf geen waarom vragen, dan wordt het te BNW/manisch voor me. Probeer alleen patronen te zien en hier risicoanalyses op te maken.
Het antwoord dat ik mezelf hierop geef is; Ze volgen protocollen tot de letter, en kijken pas achteraf of de werkelijkheid overeen kwam met het protocol. Want als je protocol bij stap 1 al faalt, breekt bij de autoriteiten zelf paniek uit. Dat is wat er nu gebeurd. Ze komen met dingen als "het beweegt sneller als verwacht" (met de kennis van nu).
Zo werkt het in de wereld. Kan je emoties bij voelen, of beurs handelaar mee worden. Keuzes.
Geen gevaar voor dierenquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:09 schreef KI1234 het volgende:
Kunnen katten en honden dit virus krijgen? Wat moeten we doen met onse huisdieren?
Opeten helpt niet, kijk maar naar China.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:09 schreef KI1234 het volgende:
Kunnen katten en honden dit virus krijgen? Wat moeten we doen met onse huisdieren?
Blijkt dat hij vandaag nog gewoon getraind heeft , RIP selectie Juventusquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Juventus Defender Rugani heeft Corona
https://twitter.com/Fabri(...)861870767235074?s=19
Ik denk dat heel veel ouderen er nog lakser mee zijn dan veel ouders van iets oudere kinderenquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:10 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ongelooflijk veel ouderen gebruiken ook vit. D, als er een correlatie was, dan was deze ongetwijfeld al gevonden en aangetoond. Daarnaast hebben ook kinderen die al geen Vit. D suppletie meer krijgen er ook amper last van.
Meen je dat, oh neequote:Op woensdag 11 maart 2020 23:17 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Blijkt dat hij vandaag nog gewoon getraind heeft , RIP selectie Juventus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |