Tsja, het zou niet hoeven als je gewoon direct maatregelen neemt. Daarom erger ik me ook aan de houding van de Nederlandse overheid nu.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef _I het volgende:
[..]
Elk land zal volgen. Dus het maakt niet uit.
Als we hier gemiddeld 70+ zijn wel...quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:56 schreef Xenorium het volgende:
statistisch gezien gaan we 5 mensen van de 100 hier in dit draadje niet meer terugzien over een paar maanden als bijna iedereen besmet is.
Das best fucked up.
NLse kappersbranche heeft al om financiele ondersteuning gevraagd, las ik vandaag bij de NOS.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef kilon het volgende:
Het gaat druk worden bij de kappers hier komende week.
Iets is beter dan niets, 10% opgevangen virussen is toch 10%.quote:
Italië is economisch instabiel? Wat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar damn, hoelang dan ook? Weken? Maanden? Wat een giganintische financiele gevolgen gaat dit hebben voor het toch al economisch niet zo stabiele Italie...
dan ben je al te laat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, het zou niet hoeven als je gewoon direct maatregelen neemt. Daarom erger ik me ook aan de houding van de Nederlandse overheid nu.
ALLE grote evenementen zouden nu per direct afgelast moeten worden bijvoorbeeld, ook die in Amsterdam, ookal zijn daar maar een paar cases. Blijkbaar moeten het er eerst een paar honderd worden voor men iets durft te besluiten.
Nou nou poe poequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, vier verdachte patienten bij elkaar op een kamer "in quarantaine" zetten was idd ook heel daadkrachtig, als je het nog niet had kreeg je het wel.
En dan achteraf zeggen dat ze er niet over mogen praten...
Ohja wel goed bedacht..tja hier laks..of NL gaat ineens extreem.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nope, eerst gaan Spanje, Frankrijk en Duitsland voordat wij ook maar iets doen
Dit ondanks wat Denemarken nu aan maatregelen neemt
Prima hoor, ik sta morgen toch op een basisschool mijn oppaskinderen op te halen, ik ben toch wel fuckedquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze sturen alle getinte kinderen naar Amsterdam-Noord.om daar te spelen.
De dienstverlenende commercie ligt inderdaad wat stil, ook in restaurants en bars is het veel minder. De appetijt is minder dan de vergelijkbare periode vorig jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef Jane het volgende:
NLse kappersbranche heeft al om financiele ondersteuning gevraagd, las ik vandaag bij de NOS.
'Ja maar het is vooral in Brabant, dus laten we daar eerst maatregelen nemen, dan zal het allemaal wel loslopen'.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, het zou niet hoeven als je gewoon direct maatregelen neemt. Daarom erger ik me ook aan de houding van de Nederlandse overheid nu.
ALLE grote evenementen zouden nu per direct afgelast moeten worden bijvoorbeeld, ook die in Amsterdam, ookal zijn daar maar een paar cases. Blijkbaar moeten het er eerst een paar honderd worden voor men iets durft te besluiten.
twitter:kieranhannon twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:09:18@karaswisher This chart highlights the various states by country. https://t.co/7ulyOl1Z2m reageer retweet
Zie dit topic, wat al een jaar looptquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Italië is economisch instabiel? Wat?
We lopen ca. 2 weken achter op Italiëquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:16 schreef Jojoke het volgende:
Als je te laat reageert, gaat uiteindelijk dus het hele land op slot. Over hoeveel weken is het zover in Nederland?
nouja ze zijn hier wel flink gaa minderen met testen dus als er geen gevallen officieel bij komen ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:16 schreef Jojoke het volgende:
Als je te laat reageert, gaat uiteindelijk dus het hele land op slot. Over hoeveel weken is het zover in Nederland?
zelfs hier in het dorp heb je op elke straat een kapper zitten, weinig kappers die ook baarden doen en gewoon voor meer verzorging voor het gezicht gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
NLse kappersbranche heeft al om financiele ondersteuning gevraagd, las ik vandaag bij de NOS.
Dan moet je je als land isoleren, alle grenzen dicht. En zelfs dan red je het niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Och jee, dat is wel vervelendquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Fukushima het volgende:
[..]
1 of 2 topics terug volgens mij, dat haar terugvlucht gecanceled was en de alternatieve vluchten ook. en ze niet wist hoe ze nu terug moest komen
Hoe je ziekenhuizen helemaal overvol laat raken van patiënten? En te weinig personeel inzet? En ouderen de deur uitwijst?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Volgens mij moeten we naar Italie kijken en er veel lering uit trekken, wij komen er achteraan..[ afbeelding ]twitter:kieranhannon twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:09:18@:karaswisher This chart highlights the various states by country. https://t.co/7ulyOl1Z2m reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |