Dat Nederland ook alle scholen zou sluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Wat stond er in de beruchte neplink? Net gemist!
Alleen hadden ze wel ff wat meer info in het berichtje kunnen stoppen; zoiets extreems wordt nooit in een paar zinnetjes verteld.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Daarom dacht ik zelf ook dat het echt was, is wel heel goed in elkaar gezet die.
Wat was het voor nieuws?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voor mij was het de 44 minuten geleden time stamp, maar geen enkel ander bericht ergensZoiets zou meteen gepushed worden als breaking news op nos en nu.nl
Gelul over dat alle scholen, universiteiten en dagopvang per direct gesloten zouden worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Wat stond er in de beruchte neplink? Net gemist!
In ieder geval een tijdelijke van een week jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat Nederland ook alle scholen zou sluiten.
Poster van neplink mag wmb wel een ban krijgen
Dat alle scholen en uni's per direct zouden sluiten.quote:
Dat was het hier ook. Als het 44 minuten geleden bekend was geworden, dan wisten wij dat hier inmiddels echt wel!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voor mij was het de 44 minuten geleden time stamp, maar geen enkel ander bericht ergensZoiets zou meteen gepushed worden als breaking news op nos en nu.nl
Nogmaals, geen benul.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit is toch fake nwsquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt gezien deze reeks wel.
Ik hoop ook dat het doorgaat en ik ga hier ook eerlijk typen dat ik altijd kijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoop dat het wel net uitstel ofzo doorgaat.
Eerst iedereen herstellen en weer fris en fruitig worden![]()
Wb
Die milde vormen zijn er al. De andere coronavarianten dacht ik. Bestaan er al langer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:22 schreef _I het volgende:
[..]
En alles moet ontsmet worden. Onmogelijke taak. gewoon accepteren dat ziektes erbij horen en tijdnodige hebben om tot rust te komen.
Laten we hopen dat er snel een milde vorm uitbreekt.
Scholen dicht, OV plat, horeca dicht zijn effectieve middelen om de infectie- snelheid te verminderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef Nexum het volgende:
Kunnen de scholen please dicht ik heb echt zin om lekker thuis te zitten namelijk
Banaanvragen worden niet gewaardeerd. 🍌quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De tafel zit nog wel gewoon goed vol, zijn de gasten minder besmettelijk dan het publiek?quote:
Waar zie je hem? of bedoel je afgelopen uitzending (nog niet gezien)quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:26 schreef _I het volgende:
Arjen Lubach vindt het nu toch wel wat serieus.
Een van de gasten had verzocht op geen publiek, vanwege kans op coronabesmettingquote:
Heeft iemand weer wat centen aan verdient denk ik. Meteen een paar duizend man op geklikt waarschijnlijk, waarvan een groot deel toch geen adblock heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:27 schreef PinkLow het volgende:
Ik kreeg die link per Whatsapp! Maar omdat het hier daar totaal niet over ging, wist ik dat het nep was... lang leven fok!
Daar is ze toch weer!!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dank je wel, maar dit topic gaat heeeeeel hard.
Ja, daar lering uit trekken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:18 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Hoe je ziekenhuizen helemaal overvol laat raken van patiënten? En te weinig personeel inzet? En ouderen de deur uitwijst?
Nah, ze hebben diverse strains vastgesteld, daar kan je nog niet uit concluderen dat er 1 milder is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:26 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Die milde vormen zijn er al. De andere coronavarianten dacht ik. Bestaan er al langer.
**Nevenvraagje:
Zou iemand die in het verleden een andere corona al heeft gehad hiervoor nu minder gevaar lopen?
Bij Eva aan tafelquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar zie je hem? of bedoel je afgelopen uitzending (nog niet gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |