En alles moet ontsmet worden. Onmogelijke taak. gewoon accepteren dat ziektes erbij horen en tijdnodige hebben om tot rust te komen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:19 schreef -0- het volgende:
[..]
4 weken is enkel genoeg als je met max 2 mensen per woning bent. Anders moet je nog veel langer isoleren.
De vraag is dus ook of het niet tot silstand komt om daarna weer op te laaien als je weer alles opstart. Voor Italie dan wel mogelijk met een wat betere controle.
Ik ook 'quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh lieve Greys ik ga toch vrezen voor je songfestival
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
Dat verbod op publiek heeft wel nut...twitter:sportbible twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:34:26PSG fans outside the stadium. 😳 https://t.co/cn8UYYxDN4 reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:21:38#Break De geldigheid van alle visa's voor India zijn opgeschord. Komt er op neer dat je India niet meer kunt bezoeken tussen 13 maart en 15 april. https://t.co/uYy6AXWfY9 reageer retweet
Klopt ja, alleen het streepje in de naam vond ik wat verdacht, en natuurlijk dit extreme, zeer plotselinge besluit natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wow, je ziet zelden zo recht in je gezicht fake news. Als je op het logo klikte ging je zelfs naar de officiele RTL site volgens mij
Daarom dacht ik zelf ook dat het echt was, is wel heel goed in elkaar gezet die.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wow, je ziet zelden zo recht in je gezicht fake news. Als je op het logo klikte ging je zelfs naar de officiele RTL site volgens mij
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:22:10BREAKING: Washington, D.C. declares state of emergency due to coronavirus reageer retweet
Ja en op het eind verliezen wequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt gezien deze reeks wel.
Hoop dat het wel net uitstel ofzo doorgaat.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Wat stond er in de beruchte neplink? Net gemist!
alle scholen en unis dichtquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Spoort niet, dom wijfquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt gezien deze reeks wel.
Grote evenementen trekken mensen uit andere regios. Als er 100 besmet worden kan je uitbraken in 100 verschillende steden, buurten, dorpen krijgen. Als er 100 in een supermarkt besmet raken heb je één grote uitbraak in die buurt of stad, en misschien enkele wat verder weg...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zijn grote evenementen de grootste besmettingsbronnen dan? Wat dacht je van werk, OV, familiebezoeken, of een simpel bezoekje aan de supermarkt?
Echt he. Altijd braafste jongetje van de klas en net als het een keer goed zou uitkomen zijn wij opeens "stout".quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef Jojoke het volgende:
De manier waarop Nederland alle Gevaar!-bordjes negeert, want we zijn een beetje stoutWe zijn nooit stout, waarom nu juist wel
Voor mij was het de 44 minuten geleden time stamp, maar geen enkel ander bericht ergensquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, alleen het streepje in de naam vond ik wat verdacht, en natuurlijk dit extreme, zeer plotselinge besluit natuurlijk.
Dat is denk vraagquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De maatregelen zijn begrijpelijk.
Dat scholen en universiteiten dicht gingen. Ik trapte volledig in die sitequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |