Hoe oud ben je dan? Geen onderliggende condities?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:23 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ben wel super moe, grieperig geweest vorige week.... Maar weet dat ik een super sterke weerstand heb..
nee, hij leest niet goedquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus, dit begint echt mega scary te worden.
Dan ga je ervan uit dat hij eerlijke informatie deelt. Dat vind ik al een behoorlijke aanname.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:25 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Deze kaart
https://ibb.co/5BdJ5kL
Van de bron
https://www.tijd.be/dossi(...)-kaart/10210378.html
quote:
In Zuid Korea zitten ook veel mensen thuis met lichte corona die zich niet laten testen maar gewoon goed uitziekenquote:
196 erbij, niet van 196 naar 827. Goed lezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus, dit begint echt mega scary te worden.
Zaten er nou ook van gisteren bij niet waren meegenomen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
196 erbij, niet van 196 naar 827. Goed lezen.
Hoe weten ze dan dat het corona is? Je bedoelt dat ze uit voorzorg gewoon thuis blijven?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:29 schreef Lafoy het volgende:
[..]
[..]
In Zuid Korea zitten ook veel mensen thuis met lichte corona die zich niet laten testen maar gewoon goed uitzieken
Nee joh, Italianen zijn lui volk. Nederlanders zijn nog best vaak buiten, hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:27 schreef cherrycoke het volgende:
Italianen leven meer op straat denk ik zo, zijn geen Hollanders die heel de avond voor de tv zitten met een zak chips.
In de 30quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:27 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Geen onderliggende condities?
Cijfers van lombardia waren er gister nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zaten er nou ook van gisteren bij niet waren meegenomen?
Ook Oostenrijk gaat de scholen sluiten. De scholen blijven dicht tot de paasvakantie komende maand. Kinderen tot 14 jaar worden wel op school opgevangen als ze thuis niet terecht kunnen. De regering wil voorkomen dat ze door grootouders worden opgevangen. Ouderen lopen een groter risico op ernstige gevolgen van het virus. Ook Oostenrijk gaat bijeenkomsten met meer dan 100 mensen verbieden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:57 schreef Belg het volgende:
België sluit zijn scholen niet: De theorie van de minister van volksgezondheid:
Als de scholen zullen sluiten, dan gaan de meeste kinderen naar de opa en oma. En laat juist die groep zijn die het kwetsbaarst is.
bron: VTM Nieuws (zelfde groep zoals HLN.be)
Mijn vraag is of die er nu bij zittenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cijfers van lombardia waren er gister niet
Waarom is er geen vrede in de wereld?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Als we gewoon met de hele wereld afspreken dat we 2 weken binnen blijven zijn we er gewoon gelijk vanaf. Waarom gebeurt dit niet?
Economiequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Als we met de hele wereld afspreken dat we 2 weken binnen blijven zijn we er gewoon gelijk vanaf. Waarom gebeurt dit niet?
Sloot snel de grens met China. Op dit moment zijn er alleen vanuit Moskou vluchten naar Frankrijk, Italië, Duitsland en Spanje. Als je uit 1 van deze landen komt is 14 daagse thuis-quarantaine verplicht. Als je toch naar buiten gaat en je besmet iemand staat daar een gevangenisstraf op van maximaal 1 jaar. Besmet je iemand en die gene sterft staat daar een gevangenisstraf op van maximaal 5 jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:18 schreef KI1234 het volgende:
Weet iemand hoe de heer Vladimir Putin omgaat met dit virus? Hoe hij het aanpakt? Volgens mij zeer daadkrachtig en effectief?
Goede vraag, iemand die het weet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn vraag is of die er nu bij zitten
Ik doe mee hoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Als we met de hele wereld afspreken dat we 2 weken binnen blijven zijn we er gewoon gelijk vanaf. Waarom gebeurt dit niet?
Dan zullen die er mogelijk vandaag bij zitten. (?)quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cijfers van lombardia waren er gister niet
4:45quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Zou kunnen dat dit de cijfers zijn van gister en vandaag. Dan kom je weer op het gemiddelde van 100 doden van de afgelopen dagen uit.quote:
Daar heb ik niets over gelezen of gehoord.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zaten er nou ook van gisteren bij niet waren meegenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |