Die Steve is nergens in onderlegd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:13 schreef Revanches het volgende:
Is die Steve medisch onderlegd of niet? Serieuze vraag
Ik zeg ook betrouwbaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dingen roepen die mensen niet graag willen horen maakt iemand niet per definitie onbetrouwbaar.
Het was maar een griepje, toch?
NEE!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Steve, is zeg maar dit topic alleen dat via youtube.
Prima uitleg juist. Wordt maar weer eens aangestipt dat het voor de experts totaal niet boeiend is om te weten wie er allemaal corona hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Echt.
Ze kunnen net zo goed niks doen. En die laatste vraag. Godsamme.
Ze laten mensen gewoon de boel verspreiden. Doe mij naar de China aanpak.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima uitleg juist. Wordt maar weer eens aangestipt dat het voor de experts totaal niet boeiend is om te weten wie er allemaal corona hebben
quote:
Euj, oud bnw'ers !quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Echt.
Ze kunnen net zo goed niks doen. En die laatste vraag. Godsamme.
Dr Johnquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:14 schreef Toefjes het volgende:
Kort samengevat: De meningen over Steve zijn verdeeld.
Zullen we het nu over Dr John hebben?![]()
Stelletje hooligans
Ik ook.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
Heb liever dat ze die tests bewaren voor de risicogroepen eigenlijk
Dat ben ik wel weer met je eens, maar Steve is nou eenmaal een Yank, geen beschaafde Britquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dr John![]()
ternminste info zonder al dat gehype en chatbox.
Precies. Gewoon een oudere, wijze man, die gortdroog alle cijfers opleest en uitlegt waarom dingen fout gaan. En hoe het naar zijn idee dan wel moet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dr John![]()
ternminste info zonder al dat gehype en chatbox.
Zoals hier toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NEE!
Hij verzamelt alleen betrouwbare bronnen, als er een gerucht komt gaat ie METEEN opzoek naar bevestiging en anders noemt het het niet betrouwbaar.
Waarom moeten mensen constant liegen hier?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ga fietsen!
[..]
Scrumgod.![]()
En weer ontopic
Excuus voor de offroad talk
Ik vind m erg irritant en zet Steve doorgaans na 10 minuten weer uit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:20 schreef weetjewel5 het volgende:
die filmpjes van Steve duren 3 tot 5uur, gaan mensen daar echt naar kijken? en ondertussen de chatbox bestuderen.
hij leest alleen maar nieuwsberichten voor en is voornamelijk amerikaans gericht. Totaal geen toegevoegde waarde en verschrikkelijk irritant naar mijn mening.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:20 schreef weetjewel5 het volgende:
die filmpjes van Steve duren 3 tot 5uur, gaan mensen daar echt naar kijken? en ondertussen de chatbox bestuderen.
In mijn mailboxquote:Beste pizzaliefhebber,
De veiligheid van ons voedsel, onze medewerkers en klanten, staat op nummer 1. Voor uw veiligheid en die van onze bezorgers, biedt Domino’s u vanaf nu de mogelijkheid om uw pizza contactloos te laten bezorgen. Het werkt als volgt:
- Bestelt u op dominos.nl, kies voor de optie: ‘contactloos bezorgen’. Tijdens het bestelproces, kiest u voor het activeren van deze functie bij het invullen van uw klantgegevens (veld bij de bezorg-instructies). Zodra u kiest voor een contactloze bezorging, vervalt de mogelijkheid om contant aan de deur af te rekenen. U kunt op dominos.nl zonder transactiekosten betalen met iDEAL, creditcard, PayPal of een Domino’s giftcard.
- De bezorger belt bij u aan en legt uw bestelling voor de voordeur in de warmhoud tas.
- De bezorger neemt vervolgens twee meter afstand en wacht tot u de bestelling uit de tas heeft gehaald.
- Zodra de deur dicht is, wordt de tas meegenomen.
We bieden u deze optie vrijblijvend aan. Wij blijven voortdurend de adviezen van de gezondheidsinstantie zoals het RIVM en de GGD volgen. Mocht u vragen hebben over ons voedselveiligheid beleid en extra maatregelen die we hebben genomen, kunt u terecht op onze website.
Met vriendelijke groet,
Het Domino's Team
Mwa af en toe via de iPad erbij, maar niet met de live chat erbijquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:20 schreef weetjewel5 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |