abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2020 @ 18:56:48 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191964610
Post hier evenementen die afgelast zijn door corona.

Alles is afgelast.


[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 06:18:12 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191973700
NBA is voor onbepaalde tijd stilgelegd, gisteravond waren de voorlopig laatste wedstrijden (speler van de Utah Jazz heeft positief getest).

March Madness wordt zonder publiek gespeeld.

Masters/WTA Premier in Miami geannuleerd.

Het eerste WK parabiatlon is geannuleerd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191975476
Steeds meer evenementen en sportwedstrijden eruit. Tja, een Juve-voetballer is besmet, net als een NBA-speler en een wielrenner...

Ben benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor bijv. de voetbalcompeitities. Die kunnen ze niet te lang stil leggen ivm het EK. Maar het beste lijkt me om de competities straks af te maken in juni / juli (in de hoop dat alles dan weer wat "normaler" is) en het EK naar volgend jaar te verplaatsen...
The only way you can be original, is to be yourself.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 09:34:00 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191975589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

Ben benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor bijv. de voetbalcompeitities. Die kunnen ze niet te lang stil leggen ivm het EK.
Ja hoor, ze hebben nog dik een jaar om die competities af te maken :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191975772
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja hoor, ze hebben nog dik een jaar om die competities af te maken :+
Lekker het hele seizoen '20-'21 skippen :P
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191975863
NK powerliften verplaatst naar een dorp buiten Brabant. Benieuwd of het nog doorgaat (21/22 maart)
pi_191975936
Dutch Masters. Paardensport../ Indoor Brabant gaat door zonder Publiek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191975966
het wordt een sportloos jaar, zo
F1 gaat tot nu toe wel door, want dat is economie en geen sport
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2020 @ 10:06:39 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191976020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:03 schreef THEFXR het volgende:
het wordt een sportloos jaar, zo
F1 gaat tot nu toe wel door, want dat is economie en geen sport
In China ook gewoon verplaatst en in Bahrein zonder publiek. Je punt?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 10:38:34 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191976441
De World Cup-finales in het alpineskiën in Cortina d'Ampezzo (ITA) werden al afgelast. Daardoor werden de wedstrijden in het Zweedse Are (vrouwen) en het Sloveense Kranjska Gora (mannen) de de facto finales. Na Are gisteren is vanmorgen helaas ook Kranjska Gora afgelast ;(

Einde seizoen dus.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 11:06:35 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191976850
FISskijumping twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:38:20 The men's COC competitions in Chaikovsky (21. - 22.03.2020) are canceled due to Covid-19 and cannot be replaced.
#skijumping #FISskijumping reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 11:28:34 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191977191
WK bandy is verplaatst naar oktober, gelukkig kwam Nederland vorige maand al in actie in de B-divisie!

Alle internationale schermevenementen zijn met zeker een maand uitgesteld en men heeft het IOC gevraagd de kwalificatieperiode te verlengen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 maart 2020 @ 11:30:17 #13
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_191977217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef heywoodu het volgende:
WK bandy is verplaatst naar oktober, gelukkig kwam Nederland vorige maand al in actie in de B-divisie!

Alle internationale schermevenementen zijn met zeker een maand uitgesteld en men heeft het IOC gevraagd de kwalificatieperiode te verlengen.
Mocht dat laatste geweigerd worden, dan zou Verwijlen definitief gekwalificeerd zijn.
pi_191977220
Ik denk dat het tijd wordt voor het topic: “Sportwedstrijden en evenementen die doorgaan”.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 11:31:47 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191977251
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Mocht dat laatste geweigerd worden, dan zou Verwijlen definitief gekwalificeerd zijn.
Voor Spelen die misschien niet eens door gaan :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 maart 2020 @ 11:34:22 #16
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_191977289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Voor Spelen die misschien niet eens door gaan :+
Dat bespaart hem de teleurstelling van een uitschakeling in de eerste ronde weer. Eigenlijk is Corona een zege voor Verwijlen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 11:34:50 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191977295
Alles in Argentinië, behalve de nationale competities, is voorlopig uitgesteld/afgelast.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191977391
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Voor Spelen die misschien niet eens door gaan :+
Die gaan natuurlijk gewoon door, dat weet jij net zo goed. Daar zijn de economische belangen ook veel te groot voor. We moeten met z'n allen ook niet dermate panisch gaan doen dat we nu al evenementen willen afgelasten die over 4.5 maand gehouden worden. Zeker gezien we weten wat er in het verleden met dit soort epidemieën is gebeurd, namelijk dat het naarmate het warmer werd steeds meer werd teruggedrongen..
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 11:43:51 #19
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191977445
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Die gaan natuurlijk gewoon door, dat weet jij net zo goed.
Ooit, maar zo heilig overtuigd van het feit dat het op de geplande data gaat gebeuren ben ik niet. Natuurlijk moet het niet nu al afgelast gaan worden, maar vooralsnog zit er geen enkele verbetering in de gehele situatie en dat moeten we eerst maar eens krijgen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191977533
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ooit, maar zo heilig overtuigd van het feit dat het op de geplande data gaat gebeuren ben ik niet. Natuurlijk moet het niet nu al afgelast gaan worden, maar vooralsnog zit er geen enkele verbetering in de gehele situatie en dat moeten we eerst maar eens krijgen.
Oh ik wel. Daar gaan ze echt de komende tijd geen beslissing over nemen. Hier hangt zoveel van af. Zomaar even cancellen of verplaatsen gaat gewoon niet. Daarnaast zie ik op dit moment geen enkel probleem. Als we eind mei nog steeds in dezelfde situatie zitten, dan is er natuurlijk wel een probleem, maar eerst maar eens de komende 2.5 maand rustig afwachten.

'Geen verbetering in de gehele situatie' is maar net hoe je het bekijkt. In China is dat namelijk wel echt het geval. Dit zeg je nu gewoon vanuit het Europese perspectief.
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2020 @ 11:50:31 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191977574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Oh ik wel. Daar gaan ze echt de komende tijd geen beslissing over nemen. Hier hangt zoveel van af. Zomaar even cancellen of verplaatsen gaat gewoon niet. Daarnaast zie ik op dit moment geen enkel probleem. Als we eind mei nog steeds in dezelfde situatie zitten, dan is er natuurlijk wel een probleem, maar eerst maar eens de komende 2.5 maand rustig afwachten.

'Geen verbetering in de gehele situatie' is maar net hoe je het bekijkt. In China is dat namelijk wel echt het geval. Dit zeg je nu gewoon vanuit het Europese perspectief.
Bovendien zijn de spelen in Azië, waar de situatie veel beter onder controle is. Een maand geleden leek dat nog een groot nadeel, nu lijkt het dat je ze veel liever daar hebt dan in Europa.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191977590
België heeft inmiddels al het amateur/jeugdvoetbal geannuleerd t/m 31 maart.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 11:53:19 #23
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191977613
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Oh ik wel. Daar gaan ze echt de komende tijd geen beslissing over nemen. Hier hangt zoveel van af. Zomaar even cancellen of verplaatsen gaat gewoon niet. Daarnaast zie ik op dit moment geen enkel probleem. Als we eind mei nog steeds in dezelfde situatie zitten, dan is er natuurlijk wel een probleem, maar eerst maar eens de komende 2.5 maand rustig afwachten.

'Geen verbetering in de gehele situatie' is maar net hoe je het bekijkt. In China is dat namelijk wel echt het geval. Dit zeg je nu gewoon vanuit het Europese perspectief.
Nee, dat is ongeveer wat ik zeg en ook zeker weet, daar zijn we het dus gewoon over eens :+

Ik zeg het overigens vooral vanuit globaal perspectief, buiten China om (waar je wel enige twijfels bij mag hebben, maar dat geheel terzijde) wordt het nagenoeg overal erger. Ik hoop van harte dat het eind mei wel zo'n beetje fors op de terugweg is hoor, uiteraard.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191978232
Hele Spaanse voetbalcompetitie stilgelegd.

KNVB: "wij spelen door met publiek"
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2020 @ 12:33:07 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191978300
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 12:28 schreef Nielsch het volgende:
Hele Spaanse voetbalcompetitie stilgelegd.

KNVB: "wij spelen door met publiek"
Daar zullen ze vrij snel op terugkomen denk ik. Wel pas na dit weekend...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')