In brabant ja. Maar dat is geenszins een lockdown. Verre van. Dat is gewoon een advies en kijk maar wat je er mee doet.quote:
ik zei vandaag tegen mijn baas dat ikmij beroerd voelde. ze lachte mij uit. Collega wilde zich gisteren ziekmelden voor vandaag. gedwongen om te komenquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of je blijft gewoon thuis als je hoest?
Het enige wat ik hoop is dat het percentage lager ligt door alle gevallen die niet geregistreerd worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
misschien willen mensen het ook niet weten.
welke 15-20% in t ziekenhuis?
Over een paar dagen ook in Zuid-Holland en Utrecht gezien de scherpe stijgingen daar.quote:
Een werkgever kan je niet dwingen om te komen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zei vandaag tegen mijn baas dat ikmij beroerd voelde. ze lachte mij uit. Collega wilde zich gisteren ziekmelden voor vandaag. gedwongen om te komen
Ik weet niet, ben zelf geen tellerquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tellen ze wel mee dan als ze overlijden?
ja no shit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een paar dagen ook in Zuid-Holland en Utrecht gezien de scherpe stijgingen daar.
je zou het RIVM willen slaan, is wel een beetje stout.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht eerst maar even tot het percentage wat genezen is flink op begint te lopen. Die 1% gaat het echt niet bij blijven. Wij gaan gierend hard Italië achterna en zodra ons zorgapparaat hier onherroepelijk ook vastloopt dan loopt het % dooien ook hard op. Ook dat zie je in Italië gebeuren.
En dat hebben wij dus te danken en laconieke houding van het RIVM en de overheid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zei vandaag tegen mijn baas dat ikmij beroerd voelde. ze lachte mij uit. Collega wilde zich gisteren ziekmelden voor vandaag. gedwongen om te komen
nee klopt maar door dit soort reacties is thuis blijven als je hoest wat makkelijk gezegdquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Een werkgever kan je niet dwingen om te komen.
Ziek is ziek.
Ja, 60 tot 70% mits er geen maatregelen genomen gaan worden toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja no shit.Merkel zegt ook toch dat 70 procent van de duitsers het gaat krijgen. Niet tegen te houden
Denk aan jezelf en fuck je baas en de rest van de wereld. Beroep je op de adviezen van het RIVM en zeg dat je daar het meeste vertrouwen in hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo, gedwongen? daar ging ik verder meequote:Op woensdag 11 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Scherpe stijging? In heel regio rijnmond 3 besmettingen vandaag erbijquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een paar dagen ook in Zuid-Holland en Utrecht gezien de scherpe stijgingen daar.
Ja hoiquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel India is op slot en als je iemand bent uit een besmet land ga je 2 weken in quarantiane, best heftig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
En dat hebben wij dus te danken en laconieke houding van het RIVM en de overheid.
Enige maatregel die je kan neme is toch volledige stop van alles.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, 60 tot 70% mits er geen maatregelen genomen gaan worden toch?
Die geldt voor brabant. Ik woon in den haagquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denk aan jezelf en fuck je baas en de rest van de wereld. Beroep je op de adviezen van het RIVM en zeg dat je daar het meeste vertrouwen in hebt.
Nou ja fysiek niet natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo, gedwongen? daar ging ik verder mee
Een stop op alles. Dus iedereen moet thuis gaan zitten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige maatregel die je kan neme is toch volledige stop van alles.
Hoe wil je het anders stoppen? Als mensen blijven werken, ov blijven gebruiken, uit eten blijven gaan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:49 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een stop op alles. Dus iedereen moet thuis gaan zitten?
Het zou overal moeten gelden inmiddels, scholen dicht voorlopig, events afgelast doe op zn minst dat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die geldt voor brabant. Ik woon in den haag
Vakbond inschakelen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja fysiek niet natuurlijkmaar werd gezegd jekomt mar gewoon en collega is gekomen vandaag. Ziek. ik loop er ook ziek rond.
Horeca ook. dus we besmetten alles en iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |