Dat is nog speelbaar ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:17 schreef Columbiafan het volgende:
Higuita verliest dan relatief weinig?
Weten we het beroep van zijn moeder?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef Chiappucci het volgende:
Schachmann is de nieuwe Schumacher. Die kon ook alles.
Dat is het best bewaarde geheim van Duitsland.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weten we het beroep van zijn moeder?
Hij is geen klimmer, zie Baskenland vorig jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef Chiappucci het volgende:
Schachmann is de nieuwe Schumacher. Die kon ook alles.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat ze in Nice niet echt welkom zijn lijkt me wel een realistisch verhaal.
Maar hadden ze dan moeten starten? Of waarom zou je als organisatie beginnen aan een rondje met een dag tot dag benadering? Als je zondag een inschatting had moeten maken van de situatie komen de huidige ontwikkelingen volgens mij juist eerder redelijk overeen met de gunstigere scenario's.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:03 schreef TheArt het volgende:
Lijkt me een dikke kans dat het weekend geschrapt wordt.
Echte hooggebergte heeft hij het moeilijk ja. Maar die etappes in de Algarve waren ook niet makkelijk en daar deed ie het prima.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij is geen klimmer, zie Baskenland vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |