SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ohquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:47 schreef Bramito het volgende:
Aantal besmettingen hier in Aragon: 45
Oppervlakte Aragon: 1,15x Nederland
Conclusie management: Wij, 17 personen, gaan volgende week allemaal thuis werken.
Uhuh. Ik heb dan een lege kar bij me. We leven nu al twee weken van de voorraad die we hierheen sleepten. En dat toevallig niks met corona te maken. Gewone normale oprechte afkeer van mensenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:09 schreef Barreltje het volgende:
En Amora![]()
Je kan bij die supermarkten dan ook wel ongegeneerd extra inslaan moest het nodig zijn..
Voor jou is corona dus eigenlijk gewoon een kadootje..quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Uhuh. Ik heb dan een lege kar bij me. We leven nu al twee weken van de voorraad die we hierheen sleepten. En dat toevallig niks met corona te maken. Gewone normale oprechte afkeer van mensen.
Is het vandaag??? Spannend. Maar het zal vast gezellig zijn. Al die schoonouders hebben A+B voortgebracht dus da's alvast een goed teken. En jij bent ook leuk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Utrecht voor A en B en duizend schoonouders. B heeft al gemeld dat hij enorm loopt te snotteren dus IEDEREEN CORONA. (B is allergisch voor alles wat los en vast zit en pikt iedere verkoudheid die bestaat op, dus het is eerder het melden waard wanneer hij niet snottert)
Vanavondquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is het vandaag??? Spannend. Maar het zal vast gezellig zijn. Al die schoonouders hebben A+B voortgebracht dus da's alvast een goed teken. En jij bent ook leuk.
Ik snap dat er ergens een grens moet zijn. Maar het is zo arbitrair. Ik woon 10 km van de grens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij ons is het vanaf straks verboden, wanneer je uit Brabant komt, naar het werk te gaan. En reizen ook alleen als het enorm noodzakelijk is en moet je het door een aantal mensen laten goedkeuren.
Heb ik net een meeting vastgelegd volgende week. Zie gebeuren dat die weer afgezegd moet worden.
Veel plezier en succesquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vanavond
Ik heb A z'n ouders al wel gezien en die zijn heel aardig. B heeft me alvast gezegd dat zijn ouders waarschijnlijk heel vriendelijk gaan zijn maar wel nieuwsgierig, nou dat kan ik wel aan
Gelukkig vind ik morgen veel spannender, want dan is het laatste gesprek bij therapie.
Gezellig! Rondom lunchtijd?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap dat er ergens een grens moet zijn. Maar het is zo arbitrair. Ik woon 10 km van de grens.
En heb nog niet gehoord dat de Limburg-Brabantse grensposten de eerste virussen hebben aangehouden.![]()
Dus, ik kom morgen naar je werk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |