Die cijfers zeggen helemaal niks RIVM en GGD vertikken het om mensen te testen, zelf denk ik dat we inmiddels al boven 8K besmettingen zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:22 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn de regels over wanneer men gaat testen op Corona eigenlijk bekend? In mijn omgeving zijn 3 verschillende personen waarvan ik serieus vermoed dat ze Corona kunnen hebben, maar ze worden alle 3 niet getest. Dus wat zeggen die cijfers over de dagelijkse besmettingen dan?
Ik heb geen reden om te vermoeden dat het RIVM een duister complot aan het smeden is dus ik ga ervan uit dat de intenties zuiver zijn, serieus, eigenlijk getuigt het koddige gestuntel juist van deze stelling.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Cijfers laten minder sterke groei zien. Alles onder controle! Paniekzaaier![]()
En precies dát gaat de doodsteek zijn hier. Met een COVID-19-diagnose zouden mensen eerder thuisblijven (en hun huisgenoten ook) dan met een zelf gediagnostiseerd verkoudheidje. Terwijl de symptomen exact hetzelfde kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:23 schreef quirina het volgende:
Verkoudheidje is geen reden om van je werk weg te blijven.
Ja, lekker op halve kracht functioneren en je collega's aansteken? Ik vind dat altijd vrij apart, van die mensen die al snotterend met een lichte verhoging tóch naar het werk komen, zoiets van, kijk mij eens. Wat wil je jezelf dan bewijzen vraag ik mijzelf altijd af.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Verkoudheidje is geen reden om van je werk weg te blijven.
20 linkjes, heel leuk, maar geen zin die allemaal door te worstelen. Als je het antwoord niet weet, reageer dan niet.quote:
Behalve dan dat dat al wel zo is voorgekomen. Ook bij mensen in die steekproef.quote:
Wat denk je dat de mods aan het doen zijn? Er is soms niet tegenaan te modden. Kan je gaan roepen dat ik op moet flikkeren maar in de tijd dat ik dit beantwoord hadden we ook posts kunnen verwijderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Serieus flikker op; er wordt zoveel shit en bullshit verteld hier en zoveel fake news. Doe er eens wat aan.
74/4quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:26 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Het is weer bijna tijd voor de cijfers
Dan loopt de madness hier altijd hoog op
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 11-03-2020 om 12:12:33BREAKING: Spain reports 372 new cases of coronavirus and 11 new deaths, raising total to 2,067 cases and 47 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ja China en Italië gooien het hele land in een lockdown om een "gewoon" griepje wat denk je nou zelfquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En precies dát gaat de doodsteek zijn hier. Met een COVID-19-diagnose zouden mensen eerder thuisblijven (en hun huisgenoten ook) dan met een zelf gediagnostiseerd verkoudheidje. Terwijl de symptomen exact hetzelfde kunnen zijn.
Verwijder die posts dan gewoon (ik plaats een TR!) ipv er op te reageren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk je dat de mods aan het doen zijn? Er is soms niet tegenaan te modden. Kan je gaan roepen dat ik op moet flikkeren maar in de tijd dat ik dit beantwoord hadden we ook posts kunnen verwijderen.
Help mee. Kap met dit. Ajb.
En verspreid het zich inmiddels verder buiten Brabant. In theorie kunnen er ook doden gaan vallen die niet op tijd getest konden worden.Die worden ook niet meegeteld dus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:26 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die cijfers zeggen helemaal niks RIVM en GGD vertikken het om mensen te testen, zelf denk ik dat we inmiddels al boven 8K besmettingen zitten.
RIVM en GGD denken dat je alleen tot een risicogroep behoort, als je op vakantie bent gegaan naar een van de risicogebieden![]()
Intussen bezwijkt half Brabant aan de corona met dank aan Jaapie
Warm weer helpt niet echt mee dus, of ondanks?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 11-03-2020 om 12:12:33BREAKING: Spain reports 372 new cases of coronavirus and 11 new deaths, raising total to 2,067 cases and 47 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik vind 't vooral asociaal. Zeker in een kantoortuin besmet je zo een aantal collega's en zadel je hen ermee op. Moet je gewoon niet doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, lekker op halve kracht functioneren en je collega's aansteken? Ik vind dat altijd vrij apart, van die mensen die al snotterend met een lichte verhoging tóch naar het werk komen, zoiets van, kijk mij eens. Wat wil je jezelf dan bewijzen vraag ik mijzelf altijd af.
Dat was al bekend. In Tokio en Zuid-Korea is het nu ook 30+.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Warm weer helpt niet echt mee dus, of ondanks?
LV is laag in Madridquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Spanje en Italie zijn wel gelijk wb kwaliteit zorg..quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Doe ik toch? Ik heb ook maar twee handen, zit mobiel en op m'n werk. Kalm aan, we doen wat we kunnen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Verwijder die posts dan gewoon (ik plaats een TR!) ipv er op te reageren.
Niet op dit moment, zelfde weer als hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat was al bekend. In Tokio en Zuid-Korea is het nu ook 30+.
Niet bepaald, het is daar nu winter. Temperatuur ligt rond de 10 graden of zelfs lager.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hou op :’)quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Want je weet niet dat Karel zijn vrouw aan de chemo zit en ze samen hopen om nog wat jaartjes tegen elkaar te kunnen mekkeren, kom je daar met je masculiene gedrag even de boel verziekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral asociaal. Zeker in een kantoortuin besmet je zo een aantal collega's en zadel je hen ermee op. Moet je gewoon niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |