quote:
Verwachte een Genesis parodie maar deze is ook geinig.quote:
quote:ĦHola Spanjolen!, met jullie ben ik nog niet klaar
Als ik nog een keer paella ruik dan handhaaf ik je in elkaar
Verzuip ik je pakjesboot, zijn we van dat gespuis af
Als je zo van Jezus houdt zuig hem dan van zijn kruis af
(Wees mijn ziel genadig)
Dat zal wel het EO jongerenuurtje zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op zondagavond heeft 3FM toch altijd dit soort muziek? Imitaties van ‘gewone populaire muziek maar dan met hemelprijzende teksten.
Als men denkt dat alle andere rap alleen maar gekanker, Amerikaans ghetto'tje spelen en vloeken is, zit men ook verkeerd te generaliseren. Rap kan rauw en in je smoel zijn als de Osdorp Posse , grappig als Fettes Brot, zo kunstig als Die Fantastischen Vier of zo raar als Die Antwoord.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:36 schreef Tengano het volgende:
Ik zie deze ontwikkeling liever dat al dat gekanker met bitches, motherfucker, what the fuck en meer van dat soort shit. En dan wil ik nog niet eens hebben over ziekelijke Drill Rap (zie spoiler van de aanhang en het gevolg hiervan).
Binnen verschillende genre's zijn het absoluut geen 'zielige bijdragen'.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:56 schreef Hexagon het volgende:
Dat zal wel het EO jongerenuurtje zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Binnen verschillende genre's zijn het absoluut geen 'zielige bijdragen'.Ja die christelijke scene met gospel-doordrukjes van de mainstream pop ken ik wel. Dat was vroeger nog veel groter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |