Gelijk vol op de bek bij een mooie vrouw?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:29 schreef Tailless het volgende:
Hand geven mag niet meer wat doe je nu?
Ik was voor de Aziatische buiging, maar dit vind ik ook wel een mooiequote:Op woensdag 11 maart 2020 09:34 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Anders is dit natuurlijk de manier:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zeg altijd "hoi NSB-er" als ik anderen begroet.
Ik heb gisteren onbekenden gewoon de elleboog gegeven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog niet echt iets voor gevonden. Vooral in meetings met onbekenden voelt het zo raar.
De wat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:59 schreef Claude_Viole het volgende:
met de Land van Ooit groet
nee, ik steek gewoon mij hand op.
In Duitsland moet ik wel even uitkijken hoe ik dit doe!
Je klanten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:04 schreef Nismo91 het volgende:
Ik kom iedere dag bij klanten of leads thuis.... moet eigenlijk zeggen dat ik nog altijd een hand geef![]()
Ik was ze wel goed...
Ik krijg onderhand nogal droge handen van dat al dat gewas, dus geef idd geen handen meer en probeer zo weinig mogelijk 'aan te raken' zodat handen wassen ook zo min mogelijk nodig is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:04 schreef Nismo91 het volgende:
Ik kom iedere dag bij klanten of leads thuis.... moet eigenlijk zeggen dat ik nog altijd een hand geef![]()
Ik was ze wel goed...
Met te veel handen was verwijder je ook de goede bacteriën.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik krijg onderhand nogal droge handen van dat al dat gewas, dus geef idd geen handen meer en probeer zo weinig mogelijk 'aan te raken' zodat handen wassen ook zo min mogelijk nodig is.
Daarnaast heb ik als Fok!er nauwelijks sociale contacten wat natuurlijk een groot voordeel is qua besmetting en handenwassen.
Gisteren schudde ik de hand. vandaag niet maar dan is dit ook een klant waar ik al vaker komquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:04 schreef Nismo91 het volgende:
Ik was ze wel goed...
ziet er wel leuk uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |